Γιώργος Μελισσανίδης: Το «Capri» των ονείρων του κόστισε 30.000.000 ευρώ!

Γιώργος Μελισσανίδης: Το «Capri» των ονείρων του κόστισε 30.000.000 ευρώ!

521




Η νέα θαλαμηγός του έχει μήκος πενήντα οχτώ μέτρα, είναι δημιούργημα των ναυπηγείων Lurssen και με αυτήν απόλαυσε τις φετινές καλοκαιρινές του αποδράσεις

 

Το εντυπωσιακό σκαρί των πενήντα εννέα μέτρων, είχε δέσει στα ανοιχτά γνωστής παραλίας της Μυκόνου και ελάχιστοι ήξεραν σε ποιον ανήκει.

Το κατάλαβαν όταν ένα από τα tender του μετέφερε στην ακτή τον κύριο Γιώργο Μελισσανίδη και την εντυπωσιακή συνοδό του, κυρία Διονυσία Κουκίου.

Αμφότεροι επέβαιναν στο «Capri», το καινούργιο σκάφος του νεαρού εφοπλιστή, που είναι πολύ διαφορετικό από το προηγούμενο και μοιάζει αρκετά με αυτό του κυρίου Χάρη Βαφειά.

Πρόκειται για ένα σκάφος που βγήκε από τα ναυπηγεία της Lurssen το 2003 με σκελετό κατασκευασμένο από ατσάλι και τέσσερα καταστρώματα το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι δώδεκα άτομα στις καμπίνες του.

Η αγορά του ήταν μια έξυπνη κίνηση λένε άνθρωποι από τον χώρο του yachting, αφού τέτοια σκάφη έχουν πολύ καλή τιμή μεταπώλησης.

Στο τέταρτο κατάστρωμα, εκεί όπου βρίσκεται και η master suite του ιδιοκτήτη, υπάρχει εξωτερικό τζακούζι, ενώ στο εσωτερικό του σκάφους κυριαρχεί μια κλασική πολυτέλεια.

Το «Capri» μπορεί να διανύσε εφτά χιλιάδες ναυτικά μίλια πλέοντας με δώδεκα κόμβους ενώ στην τραπεζαρία του μπορούν να γευματίσουν ή να δειπνήσουν δέκα άτομα.

Με αυτό απόλαυσε μέρος των καλοκαιρινών του διακοπών στη Μύκονο έχοντας στο πλευρό του την Σταρ Ελλάς Διονυσία Κουκίου, με την οποία πέρασε από διάφορα μαγαζιά στην Χώρα στις αρχές Αυγούστου.

Business & Pleasure

Αυτόπτες μάρτυρες μάλιστα είδαν τους δυο τους να επιβιβάζονται την Κυριακή 6 του μήνα στην πτήση της Aegean από το νησί των ανέμων στην Αθήνα, αφού ο εφοπλιστής είχε ανειλλημένες επαγγελματικές υτποχρεώσεις.

Κάτι που φάνηκε άλλωστε, αφού πριν από λίγες ημέρες έγινε γνωστό ότι ο κ. Γιώργος Μελισσανίδης παρήγγειλε από την Cosco Zhoushan τέσσερα νεότευκτα υπερσύγχρονα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου με οψιόν ενδεχόμενης κατασκευής άλλων τεσσάρων για την Aegean Shipping Management.

Me αφορμή την συμφωνία ο εφοπλιστής δήλωσε ότι «θελήσαμε μα μπούμε στο ξηρό φορτίο τώρα, λόγω των ιστορικά χαμηλών τιμών που επικρατούν στην αγορά, σε συνδυασμό και με την πεποίθηση ότι αυτός ο τομέας διανύει φάση βιώσιμης ανάκαμψης, η οποία θα κορυφωθεί το 2018-19».

Αυτή ήταν άλλη μια συμφωνία του κ. Γιώργου Μελισσανίδη, ο οποίος τα δύο τελευταία χρόνια «παίζει» δυνατά στον χώρο της ναυτιλίας με κινήσεις που δείχνουν ότι κατέχει πολύ καλά το αντικείμενο.