Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
8 Απριλίου 2021 16:40
Είναι δυναμικές, όμορφες και σέξι, είναι οι γυναίκες του Álex Pina, που από την πρώτη στιγμή κλέβουν τις εντυπώσεις και τραβούν τα βλέμματα.
Sky Rojo και La Casa de Papel από τη μία, Wendy και Tokyo από την άλλη. Τόσο όμοιες μα και τόσο διαφορετικές συνάμα.
Για το La Casa de Papel δε νομίζω ότι χρειάζονται συστάσεις, μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές του Netflix, που εκτόξευσε στην κορυφή όλες τις ισπανικές παραγωγές που ακολούθησαν.
Το Sky Rojo από την άλλη είναι μία ολοκαίνουργια σειρά δράσης και περιπέτειας με δημιουργούς – φυσικά – τον Álex Pina και την Esther Martínez Lobato.
Εν ολίγοις, η σειρά ακολουθεί τρεις ιερόδουλες, οι οποίες το σκάνε από το κλαμπ και τον νταβατζή τους. Προκειμένου να επιβιώσουν πρέπει να παραμείνουν ενωμένες
Οι Álex Pina και Esther Martínez Lobato ανέφεραν ότι η σειρά παρουσιάζει την ατιμωρησία, την ασάφεια και την σκληρή πραγματικότητα της πορνείας, ενώ δημιουργεί το ψυχολογικό προφίλ και των δύο πλευρών: των ιερόδουλων από τη μία, των νταβατζήδων από την άλλη.
Ωστόσο, ας μην επικεντρωθούμε τόσο πολύ στη σειρά αυτή καθεαυτή, αλλά στις χαρακτήρες, με μικρή σύγκριση μ’ εκείνες του La Casa de Papel.
Οι ομοιότητες
Οι ομοιότητες στις γυναίκες τόσο στο Sky Rojo όσο και στο La Casa de Papel είναι εμφανείς.
Παίρνοντας το παράδειγμα της Wendy και της Tokyo, της Lali Esposito και της Úrsula Corberó.
Εντυπωσιακές, σέξι και παράλληλα απερίσκεπτες κι επιρρεπής προς τη βία.
Λειτουργούν κατά κύριο λόγο με βάση το συναίσθημα αφήνοντας στην άκρη την λογική.
Λατρεύουν την ελευθερία και σε κάθε περίπτωση επιδιώκουν να ακουστούν και να δώσουν το δικό τους στίγμα.
Δεν ακολουθούν τυφλά και πάντα παίρνουν αυτό που θέλουν: είτε με το καλό είτε με το κακό.
Ο Álex Pina πολύ πιθανό να έχει επηρεαστεί και από τον κορυφαίο Γάλλο σκηνοθέτη, Jean-Luc Godard, ο οποίος είχε πει: «Ό,τι χρειάζεσαι όλο κι όλο για μία ταινία, είναι ένα όπλο κι ένα κοριτσι».
O Pina το πήγε ένα βήμα παρακάτω και έβαλε πολλά κορίτσια και πολλά όπλα.
Οι διαφορές
Ωστόσο, εάν πάμε τη σύγκριση λίγο παραπέρα, η Tokyo – παρά τις εν θερμώ αποφάσεις της – παραμένει εφευρετική – κι όποτε το θυμηθεί – έξυπνη και πονηρή.
Αντιθέτως, η Wendy – παρά τον καταπιεσμένο θυμό της – κρατάει ευκολότερα την ψυχραιμία και την οργή της.
Τόσο η Tokyo όσο και η Wendy είναι μία ορολογιακή βόμβα, που αν σκάσει, τα καταστρέφει όλα στο πέρασμά της.
Είναι οι δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος.
Ευαίσθητες κατά βάθος που κρύβουν την αδυναμία τους πίσω από ένα σκληρό προσωπείο, που επιζητούν την ελευθερία και την – πραγματική – αγάπη.
Και οι άλλες
Οι ομοιότητες ανάμεσα στις γυναίκες του Sky Rojo και του La Casa de Papel δεν τελειώνουν μόνο στην Wendy και την Tokyo.
Αντιθέτως πίσω από τις άλλες δύο πρωταγωνίστριες του Sky Rojo, την Coral και την Gina, μπορούμε να δούμε την Nairobi και την Monika aka Stockholm.
Ειδικότερα, η Coral, όπως η Nairobi, αναλαμβάνει όλες τις ευθύνες, παίρνει το ρόλο της προστάτιδας και της υπεύθυνης των δύο κοριτσιών.
Από την άλλη, η Gina, όπως η Monika, είναι η πιο ευαίσθητη και συναισθηματική, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θα παλέψει γι’ αυτό που της ανήκει, ότι δε θα επιτεθεί εάν της επιτεθούν.
Παρόλα αυτά, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι χαρακτήρες του La Casa de Papel, είχαν περισσότερο χρόνο και χώρο να αναπτυχθούν μέσα στην πλοκή.
Το La Casa είχε – λίγο – περισσότερα επεισόδια και το βασικότερο μεγαλύτερη διάρκεια.
Ωστόσο, εάν βρίσκονταν αντιμέτωπες οι Coral, Wendy, Gina και Nairobi, Tokyo, Monika, το πιθανότερο να θρηνούσαμε τις πρώτες.