Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
29 Απριλίου 2021 17:00
Η διαμάχη για τους πίνακες του Κώστα Βουτσά συνεχίζεται και όπως όλα δείχνουν αναμένεται να πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης.
Η μεγάλη κόρη του αείμνηστου ηθοποιού και της Έρρικας Μπρόγιερ Σάντρα Βουτσά ζητά από τη δεύτερη σύζυγο του πατέρα της, Θεανώ Παπασπύρου (και μητέρα των αδελφών της Νικολέττας και Θεοδώρας) να μοιράσει σε εκείνη και τις αδελφές της τους πίνακες μεγάλης αξίας που της είχε δώσει ο πατέρας της για να τους φυλάξει.
Η συλλογή του περιλαμβάνει περισσότερα από 70 έργα πολύ γνωστών ζωγράφων, με κάποια από αυτά μάλιστα να είναι πολύ μεγάλης αξίας.
Καθώς περιλαμβάνει πίνακες του Νίκου Εγγονόπουλου, του Γιάννη Γαϊτη, του Αλέκου Φασιανού, του Κωνσταντίνου Βολανάκη και πολλών άλλων πολύ σημαντικών Ελλήνων και ξένων δημιουργών.
Ο Κώστας Βουτσάς ήθελε αυτός ο «θησαυρός» να μοιραστεί στα παιδιά του και μάλιστα, για να μην αδικηθεί κανείς, αυτό να γίνει με κλήρωση.
Μετά τον θάνατό του όμως τα πράγματα δεν έγιναν όπως ήθελε, αφού, όπως καταγγέλλει η μεγάλη του κόρη, Σάντρα Βουτσά, η δεύτερη γυναίκα του πατέρα της, Θεανώ Παπασπύρου, δεν τους παραχωρεί στα παιδιά του. Λέγοντας ότι είναι δικοί της.
Οι πίνακες βρέθηκαν στα χέρια της Θεανώς, γιατί όπως έχει πει, είχε βρει τον κατάλληλο χώρο για να φυλαχθούν.
Η Σάντρα Βουτσά μη έχοντας άλλο τρόπο ώστε να εκπληρωθεί η επιθυμία του πατέρα της, απευθύνθηκε στον γνωστό και καταξιωμένο δικηγόρο, Βασίλη Καπερνάρο για τις επόμενες κινήσεις της.
Αφού η Θεανώ Παπασπύρου δεν συζητά το θέμα και δεν εμφανίζει τους πίνακες.
Ο δικηγόρος Βασίλης Καπερνάρος, αφού μελέτησε όλα τα στοιχεία, δήλωσε στη Σάσα Σταμάτη στην On Time ότι είναι θέμα χρόνου για να προχωρήσει στις νομικές ενέργειες που έχει σκοπό να κάνει.
«Οπωσδήποτε θα γίνουν νομικές ενέργειες, είναι θέμα χρόνου. Μόλις έχω όλα τα στοιχεία που θέλω, θα προχωρήσουμε άμεσα».