Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
3 Ιουλίου 2021 15:15
Βαρδής Μαρινάκης – Σιωπηλός Δρόμος: «Επειδή οι σεναριογράφοι της σειράς είχαν την εμπειρία με τις “Άγριες Μέλισσες” και είχαν επιτυχία, ένιωθα ασφάλεια».
«Η αλήθεια είναι πως δεν είχα καταλάβει την επιτυχία. Ήταν σαν να ήμασταν κλεισμένοι σε μια γαλέρα και δουλεύαμε, αλλά τώρα αρχίζουμε και καταλαβαίνουμε. Όταν τελειώνει την Κυριακή το επεισόδιο, περνάω από τους γείτονες και βλέπω ότι το έβλεπαν, μου λένε τη γνώμη τους», είπε σχετικά με τη μεγάλη επιτυχία που έχει γνωρίσει ο «Σιωπηλός Δρόμος».
«Επειδή οι σεναριογράφοι της σειράς είχαν την εμπειρία με τις “Άγριες Μέλισσες” και είχαν επιτυχία, ένιωθα ασφάλεια. Το θέμα με την απαγωγή των παιδιών ήταν επίφοβο, δεν ήταν πολύ εμπορικό, φοβόμουν ότι ο κόσμος μπορεί να μην ήθελε να το δει. Αλλά δε θα βλέπαμε αυτό που είδαμε αν δεν είχα την ομάδα. Η συγκυρία του Σιωπηλού Δρόμου, όλοι οι συνεργάτες της ομάδας να είναι εξαιρετικοί, είναι η αιτία της επιτυχίας», ανέφερε σχετικά με το σενάριο.
«Το κανάλι έδειξε τόλμη που αποφάσισε να πάρει αυτή τη σειρά. Η κατεύθυνση δεν ήταν κάντε κάτι που να αρέσει σε όλους, αλλά να διατηρήσουμε το πνεύμα του σεναρίου. Οι επιρροές μας ήταν σκανδιναβικό νουάρ, και αμερικανικές ταινίες, όπως του Φίντσερ», συνέχισε ο ίδιος.
«Αυτό που κάνει ένας σκηνοθέτης είναι αρχικά να κάνει κάποιες βασικές επιλογές, που έχουν να κάνουν με τους ηθοποιούς. Η διαδικασία περνάει από διάφορες φάσεις, το αρχικό έργο μεταλλάσσεται και παίρνει ζωή. Ο σκηνοθέτης θα διαλέξει τους ηθοποιούς, διαλέγει την ομάδα που θα “τρέξει” τη φωτογραφία, τη σκηνογραφία, το μοντάζ. Όλοι οι άνθρωποι αυτοί είναι σκηνοθέτες του δικού τους τμήματος. Εγώ έχω την κατεύθυνση, αλλά θέλω να έχουν οι συνεργάτες μου δημιουργική ελευθερία», εξήγησε σχετικά με τη δουλειά του.
«Το μοντάζ το επισκεπτόμουν μετά τα γυρίσματα. Το 13ο επεισόδιο, το τελευταίο, το μοντάραμε πριν από λίγες ημέρες. Τελείωσε νομίζω εχτές», αποκάλυψε ο Βαρδής Μαρινάκης, ενώ σχετικά με το αν περιμένουμε και άλλες «απώλειες» στο τελευταίο επεισόδιο του «Σιωπηλού Δρόμου» ο ίδιος είπε αινιγματικά ότι «Σε ένα μικρό κάλεσμα που κάναμε στο τέλος των γυρισμάτων ήταν σαν να περιτριγυρίζομαι από φαντάσματα. Έβλεπα πολλούς “πεθαμένους” γύρω μου. Τώρα το ποιοι θα είναι, θα το δείτε».
«Από το γυμνάσιο έβλεπα τον εαυτό μου σε πλάνα. Η σκηνοθεσία νομίζω ότι είναι κάτι που διαλέγει ένας άνθρωπος που ίσως δεν μπορεί να εκφραστεί άμεσα στην καθημερινότητα και διαλέγει αυτό τον τρόπο για να δημιουργήσει μια παράλληλη ζωή. Έβλεπα ταινίες, και έβαζα βαθμολογίες σε ένα τετράδιο, από το γυμνάσιο. Είχα κλειστεί κάπως στον εαυτό μου. Ήμασταν τρία αγόρια στο σπίτι που έσφυζε από ζωή. Εγώ διάλεξα ένα ονειροπολικό σύμπαν. Ήθελα να είμαι και το σωστό παιδί οπότε καταπίεσα και κάποια σκανταλιάρικα ένστικτα και δημιούργησα ένα παράλληλο σύμπαν στο μυαλό μου», εξήγησε ο Βαρδής Μαρινάκης σχετικά με το πώς αποφάσισε να ασχοληθεί με τη σκηνοθεσία.
Μιλώντας για την προσωπική του ζωή, και την απόφαση να μετακομίσει με την οικογένειά του στην Αίγινα, ο ίδιος ανέφερε ότι «Η Μυρτώ, η γυναίκα μου, πήρε την απόφαση να μετακομίσουμε μόνιμα στην Αίγινα. Είχε αυτό το ένστικτο χρόνια τώρα. Στο πρώτο lockdown ήταν παράξενη η κατάσταση στην Αθήνα. Δεν είδα την οικογένειά μου πολύ αυτή τη χρονιά λόγω του “Σιωπηλού Δρόμου”, αλλά είναι ωραία, κάθε φορά που πηγαίνω ηρεμώ. Η κόρη μου η Μαργαρίτα έχει κάνει παρέες, είναι πολύ όμορφα».
«Έβλεπα το 12ο επεισόδιο στην τηλεόραση, έβλεπα τους ηθοποιούς. Συγκινούμαι γιατί τους χρωστάω απίστευτα πράγματα», είπε κλείνοντας ο σκηνοθέτης.