Η Ρώπα ανοίγει πόλεμο με Λάλα!
Η Χρύσα Ρώπα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Τετ Α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος την Κυριακή 17/11. Η γνωστή ηθοποιός, σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, μίλησε για την προσωπική της […]
23 Νοεμβρίου 2021 09:50
Ο Δημήτρης ‘Ημελλος έδωσε μια συνέντευξη εφ όλης της ύλης στην Βίκυ Διαμάντη για το portal All4Fun. Αναφέρθηκε στην καλλιτεχνική του πορεία, στην άδικη απομάκρυνσή του από τη δραματική σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και τέλος στον ρόλο του στη σειρά Σασμός. Το απόσπασμα αυτό που αφορά στις εξελίξεις στου αστυνόμου Αντώνη Φραγκιαδάκη στη σειρά ακολουθεί.
Δημήτρης Ήμελλος: «Ο Σασμός έρχεται όταν τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο».
Γιατί εμμονικός;
Ναι αλλά δεν τον περίμενε τον έρωτα μόνος, είχε και άλλες σχέσεις. Περίμενε γιατί αυτός είναι ο έρωτάς του, για όλους μας ένας έρωτας αντιστοιχεί στη ζωή μεγάλος. Δεν είναι ο Μαθιός, δεν τον περιμένει, απλώς γι’ αυτόν αυτός είναι ο έρωτάς του. Από εκεί και πέρα έχει τη δουλειά του, έχει πολλά στη ζωή του…
Τον έζησε και τον ζει αυτό τον έρωτα.
Ναι, όμως η Μαρίνα είναι μία γυναίκα που έχει σε προτεραιότητα το καθήκον…
Όπως και ο Φραγκιαδάκης… Δεν μπλέκει τη δουλειά του με τα προσωπικά του.
Ξέρεις αυτά είναι τα λόγια των ανθρώπων, αλλά το κομμάτι της φαντασίας, ότι αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να βρεθούν και να ξαναζήσουν ένα κομμάτι αυτού του έρωτα, ο οποίος δεν είχε το έδαφος για άλλες συνθήκες να γίνει, υπάρχει μέσα στη ζωή τους. Έτσι και αλλιώς ο έρωτας στη φαντασία μας απευθύνεται.
Ακριβώς. Εκεί βρίσκει το χωράφι για να φυτρώσει. Και νομίζω ότι είναι ίσως και ο πιο υγιής έρωτας, με την έννοια του ότι δεν έχει μέσα του τη φθορά που μπορεί να έχει μία κανονικότητα, έχει και μία αγνότητα, έχει μία παιδικότητα η οποία κρατάει τους ανθρώπους ζωντανούς. Από εκεί και πέρα, μέσα σε αυτό το σίριαλ δεν υπάρχει έρωτας χωρίς εμπόδια…
Δεν νομίζω ότι ζητούμενό του είναι να παραμείνει αλώβητος, νομίζω ότι είναι ένας φιλόσοφος της δουλειάς. Πίσω από το επάγγελμα που κάνει, έχει μία φιλοσοφία, δεν είναι μία ξερή εκτέλεση. Τον ενδιαφέρει η πρόληψη.
Υπάρχει ένα κομμάτι που λέγεται πρόληψη και αφορά πριν πάρει «φωτιά» η κατάσταση. Αυτό το κομμάτι της πρόληψης πριν τα πράγματα φτάσουν στα όρια, είναι η φιλοσοφία του. Και αυτό τον κρατάει ζωντανό. Έχει μία ανθρωπιστική ματιά στα πράγματα που τον κάνει συμπαθή.
Ακραίες πράξεις μπορεί να κάνεις, αλλά τα άκρα του καθενός δεν μπορούν να προσπεράσουν τα όρια του άλλου για τον Φραγκιαδάκη. Ο Μαθιός πήρε το νόμο στα χέρια του, ο Φραγκιαδάκης δεν θα το έκανε ποτέ αυτό. Πιστεύει στο νόμο. Δεν νομίζω ότι θα κάνει κάτι ακραίο απ΄ όσο θυμάμαι και από το βιβλίο, γιατί το σίριαλ θα έχει αλλαγές στην πλοκή, δεν θα έκανε κάτι παράνομο. Ενώ ο Μαθιός το έκανε. Και η βεντέτα στην Κρήτη είναι μία σύγκρουση ανάμεσα στο ιδιωτικό δίκαιο και το δημόσιο. Ο νόμος στα χέρια μου και εκείνος της Πολιτείας. Ο Φραγκιαδάκης είναι μόνος του σε αυτό και υπερασπίζεται το δίκαιο της πόλης.
Θα γίνουν και άλλα φονικά και το πράγμα μπλέκεται ακόμη περισσότερο. Προσπαθεί να κρατήσει τις ισορροπίες και να εξιχνιάσει πράγματα μέσα σε μία κλειστή κοινωνία με κλειστά στόματα και είναι πολύ πιο δύσκολο. Αυτό που ξέρω και μπορώ να πω είναι ότι θα ανακαλύψει τον Μαθιό και θα πρέπει να βρει τον τρόπο να τον αποκαλύψει. Γιατί το να ανακαλύψεις ποιος είναι ο ένοχος δεν σημαίνει ότι έχεις και τα στοιχεία για να το τεκμηριώσεις.
Δεν υπάρχει στιγμή που να μην πρέπει να κάνω σασμό με τον εαυτό μου. Μονίμως, ειδικά μέσα σε αυτή τη δουλειά, η οποία είναι μία ματιά πάνω στη ανθρώπινη μοίρα και τη φύση του ανθρώπου. Ο άνθρωπος είναι ένα συνονθύλευμα συγκρούσεων καθημερινά, σε μία συνεχή μάχη. Ο σασμός έρχεται όταν τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο. Πώς μπορείς να τα δεις απέξω για να μπορείς να έχεις την όλη εικόνα, συνήθως έχουμε την εικόνα μερικώς, τη δική μας ο καθένας, είμαστε τμήματα της γενικής εικόνας.
Αυτό το πράγμα κάνει το θέατρο, το θέατρο βλέπει το όλον γι’ αυτό είναι χρήσιμο στην κοινωνία γιατί λειτουργεί και συνδράμει για να δούμε την όλη εικόνα, για να γίνει αυτό που λέει ο Αριστοτέλης, κάθαρση. Τότε μόνο, όταν δούμε την όλη εικόνα, μπορούμε να καταλάβουμε. Πώς το λέει ο Πίτερ Μπρουκ; «Δεν είμαστε θεοί αλλά αυτό που κάνουμε το υπονοεί».