Δύσκολες ημέρες έχουν ξημερώσει στο Netflix και στον συνδρομητικό κολοσσό σήμανε συναγερμός. Το κανάλι σημείωσε αρνητικό ρεκόρ απώλειας χρηστών, που όμοιο του είχε να δει από το 2011.
Netflix: το αρνητικό ρεκόρ φέρνει αλλαγές στον τηλεοπτικό κολοσσό και… διαφημίσεις.
Όπως ανέφερε το youfly, η κάμψη του τηλεοπτικού κολοσσού είχε παρατηρηθεί εδώ και αρκετό καιρό, αν και στο φαινόμενο είχε δοθεί αρχικά η εξήγηση του κορεσμού. Ο κόσμος μετά από πολυήμερες καραντίνες και θέαση μπόλικου streaming περιεχόμενου, ήθελε πλέον να κάνει ένα μικρό διάλειμμα. Η πτώση όμως φαίνεται πως έχει και συνέχεια.
Το Netflix έχασε πάνω από 200.000 χρήστες μέσα στο τελευταίο τρίμηνο, σημειώνοντας αρνητικό ρεκόρ που είχε χρόνια να δει. Η εταιρεία τα… έριξε όλα στον κορονοϊό και την καραντίνα, αλλά δεν είναι και οι μοναδικοί λόγοι.
Σημαντική παράμετρος στην ιστορία είναι όμως και η αποχώρηση του Netflix από τη ρωσική αγορά. Εκεί οι απώλειες υπολογίζονται γύρω στους 700.000 χρήστες, που αποτελεί αναμφισβήτητα ένα σημαντικό μέγεθος.
Επίσης, μόνο αμελητέος δεν είναι πλέον ο ανταγωνισμός. Μέσα σε όλα η Disney+ επελαύνει ενώ από κοντά ακολουθούν HBO και Apple TV!
Το τοπίο φαίνεται να δυσχεραίνει για το Netflix. Το οποίο ψάχνει εναλλακτικούς τρόπους για την διατήρηση των κεκτημένων. Προκειμένου να σταματήσει και η τρελή πτώση της μετοχής της εταιρείας. Ένας από αυτούς είναι η τοποθέτηση διαφημίσεων στην πλατφόρμα.
Μάλιστα το σενάριο των διαφημίσεων ίσως το δούμε να υλοποιείται πολύ πιο άμεσα. Καθώς είναι από τις αρχικές σκέψεις.
Όπως μάθαμε η λογική είναι η εξής:
Θα μειώσει το κόστος των συνδρομών, θα επιτρέψει την κοινή χρήση κωδικών. Αλλά ως αποτέλεσμα των δύο πρώτων στην πλατφόρμα πλέον θα υπάρχουν και διαφημίσεις.
Σε αυτό το μήκος κύματος κυμάνθηκαν και όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος του Netfix, Ριντ Χάστινγκς. Γεγονός είναι ότι ένα μέρος των συνδρομητών μπορεί να αντιδράσει. Όλα συγκλίνουν στο ότι ένα διαφορετικό Netflix μας περιμένει το προσεχές διάστημα!