Ο Φοίβος ήταν καλεσμένος στη εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.
Ο Φοίβος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην φημολογούμενη κόντρα του με τον Νίκο Καρβέλα.
«Κάθε δεκαετία δεν είναι ίδια, σίγουρα. Αλλάζουν ορισμένα πράγματα αλλά προσπαθούμε να ακολουθούμε την εποχή, διατηρώντας και την παράδοση. Δηλαδή, το χασάπικο θα το παίξεις χασάπικο, δεν μπορείς να το κάνεις μοντέρνο. Είναι σαν να το ευτελίζεις. Μερικά πράγματα που είναι περισσότερο στην παραδοσιακή μας μουσική, πρέπει να τα σέβεσαι» είπε χαρακτηριστικά ο Φοίβος.
Αναφορικά με τον Καρβέλα και την κόντρα τους, είπε:
«Την κόντρα αυτή την είχαν δημιουργήσει τα media και οι εταιρίες. Εγώ τον Νίκο τον αγαπούσα πολύ, τον θαύμαζα, ήταν ο μόνος που είχε μία ροκ αντίληψη για τη μουσική στην Ελλάδα. Γι’ αυτό και ταίριαζε πιο πολύ στα γούστα μου. Δεν είχα ποτέ κανένα θέμα με τον Νίκο Καρβέλα. Ίσα ίσα τον αγαπούσα και τον αγαπώ ακόμη. Τον εκτιμώ πάρα πολύ, θεωρώ ότι είναι από τα μεγαλύτερα ταλέντα στην ελληνική μουσική».
Φοίβος: «Όνειρό μου ήταν να γίνω ντράμερ και να πάω στην Αμερική να με ανακαλύψουν»
Ο Φοίβος μίλησε στην κάμερα του MEGA STAR για την πορεία του στη μουσική και τις επιτυχίες του, αλλά και το μέλλον του ελληνικού τραγουδιού.
Η αρχή της ασχολίας του με τη μουσική
«Όλα ξεκίνησαν στο σχολείο, που είχαμε την ιδέα να φτιάξουμε ένα συγκρότημα για να χάνουμε ώρες σε πρόβες. Ήμασταν ούτως ή άλλως κολλημένοι με τη metal μουσική που ακούγαμε, οπότε μόλις πρωτοφτιάξαμε το γκρουπ, φάγαμε πετριά και είπαμε “αυτό είναι και τίποτε άλλο”».
Στόχος του πια ήταν να γίνει ντράμερ αντί για δικηγόρος, παρότι μπήκε στη Νομική.
«Όνειρό μου ήταν να γίνω ντράμερ και να πάω στην Αμερική να με ανακαλύψουν».
Δηλώνει διαφορετικός λόγω των ακουσμάτων με τα οποία μεγάλωσε
«Έχω ακούσει πάρα πολλή μουσική. Δεν έχω ακούσει ελληνική μουσική, γιατί μεγάλωσα σε μια εποχή που έτρωγες ξύλο αν άκουγες».
«Η ελληνική δισκογραφία δεν είναι αυτή που ήταν στα χρόνια την άνθησης, είμαστε στα χρόνια της πτώσης». Είπε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η μουσική βιομηχανία στη χώρα μας.
«Η δισκογραφία περνάει τη δύσκολη φάση της μετάλλαξής της για να πάει στην επόμενη μέρα». Είπε στο τέλος.
Η συμμετοχή του στην κριτική επιτροπή του House of Fame τον δυσκόλεψε
«Δεν μπορούσα να πληγώσω τα παιδιά γι’ αυτό χρησιμοποιούσα χιούμορ στην κριτική μου. Γενικώς τα reality από τότε που βγήκαν είναι ένα shortcut προς την επιτυχία. Ό,τι προσπαθεί να κάνει ένα παιδί με τα demo και μπορεί να τρώει τα μούτρα του για χρόνια, στα talent show μπορείς να το καταφέρεις σε λίγες ώρες».
Αποκάλυψε ότι δεν θα ήθελε τα παιδιά του να ακολουθήσουν το δρόμο της μουσικής. Για χρόνια δεν τους είχε πει ποια ακριβώς είναι η δουλειά του!