Η Ρώπα ανοίγει πόλεμο με Λάλα!
Η Χρύσα Ρώπα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Τετ Α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος την Κυριακή 17/11. Η γνωστή ηθοποιός, σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, μίλησε για την προσωπική της […]
Συντάκτης: Συντακτική ομάδα
18 Ιουνίου 2022 20:30
Μαζί με τα μέλη του διεθνούς τζετ σετ και τους πολυάριθμους τουρίστες, η Μύκονος έχει προσελκύσει και μεγάλα ονόματα της μόδας όπως και της γαστρονομίας. Άπαντες διεκδικούν κομμάτι από την… πίτα των κερδών.
Ο ανταγωνισμός εκτιμάται ότι θα είναι σκληρός. Και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από τη στιγμή που οι rich and famous θα βρεθούν μπροστά στις βιτρίνες των πιο γνωστών luxury brands; Και βέβαια ο… πειρασμός θα είναι μεγάλος.
Ο διάσημος ιταλικός οίκος «Valentino», η γαλλική «Cartier», το «Fendi», η «Bottega Veneta» και η «Loewe», έχουν ήδη δημιουργήσει τις μπουτίκ τους στο «νησί των ανέμων».
Όλοι τους ευελπιστούν ότι θα έχουν την τύχη που είχε πέρυσι η μπουτίκ του «Christian Dior», η οποία έκανε… θραύση . Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν έμεινε ούτε δείγμα από την τσάντα «Dior Book Tote». Η τιμή της έφτανε τα 2.800 ευρώ αλλά αυτό δεν εμπόδισε τις κυρίες που την ήθελαν να την κάνουν δική τους.
Η μπουτίκ «Valentino» θα στεγαστεί στο «Nammos Village» στην Ψαρού. Θα διαθέτει μαγιό, παπούτσια, φορέματα, τσάντες για την παραλία και βραδινές. Οι τιμές τους κυμαίνονται από τα 1.000 έως τα 2.900 ευρώ.
Στο «Nammos Village» θα είναι και η μπουτίκ του «Cartier, με βασικό προϊόν την τσάντα Panther de Cartier.
Εκεί θα βρίσκονται και η μπουτίκ της «Bottega Veneta» όπως και του οίκου «Fendi». Ήδη, διάσημοι fashionistas από το εξωτερικό, κατέφθασαν στο νησί των Κυκλάδων, για να δώσουν το «παρών» στις πρώτες μέρες παρουσίας του τελευταίου.
Για τη δημιουργία του αντλήθηκε έμπνευση από τη μεσογειακή κουλτούρα και φυσικά την τοπική αρχιτεκτονική. Πρόκειται για έναν χώρο 90 τετραγωνικών μέτρων και διαθέτει δύο επίπεδα.
Το fashion store του οίκου στη Μύκονο περιλαμβάνει items της συλλογής Fendance – τη συνεργασία του «Fendi] με τον «Versace».
Επίσης, αναμένεται η «Loewe», που είναι γνωστή για τις δερμάτινες δημιουργίες της.
Οι Τούρκοι ιδιοκτήτες του «Park Chinois», ενός από τα πιο γνωστά κινέζικα εστιατόρια του Λονδίνου, αναζητούν το καλύτερο δυνατό μέρος για να στεγάσουν τη… μυκονιάτικη εκδοχή του μαγαζιού τους.
Η ιδανική τοποθεσία -όπως την ονειρεύονται- είναι μία παραλία με χώρο για τη δημιουργία και ξενοδοχείου. Ωστόσο, κάτι τέτοιο μόνο εύκολο δεν είναι.
Στη Μύκονο θα ανοίξει και το γαλλικό «Cantine du Faubourg». Το νησί των Κυκλάδων αποτελεί έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα που περιλαμβάνει το Παρίσι, το Λονδίνο και το Ντουμπάι. Όσοι θέλουν να απολαύσουν τις ξεχωριστές γεύσεις του (γαλλικής κουζίνας), θα μπορούν να το επισκεφτούν στην παραλία του Ορνού.
Πολλοί ακόμη επιχειρηματίες έχουν αποφασίσει να επενδύσουν τεράστια ποσά στο «νησί των ανέμων», δημιουργώντας κλαμπ και ξενοδοχεία. Και όλα αυτά με τη βεβαιότητα ότι θα πάρουν πίσω πολλά περισσότερα από μία «καυτή» αγορά όπως αυτή της Μυκόνου.
Η παρουσία όλων των παραπάνω, θα επιτρέψουν στο νησί να προσφέρει πολλές αξιόλογες επιλογές σε όσους βρεθούν εκεί για διακοπές.