Η Ρώπα ανοίγει πόλεμο με Λάλα!
Η Χρύσα Ρώπα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Τετ Α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος την Κυριακή 17/11. Η γνωστή ηθοποιός, σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, μίλησε για την προσωπική της […]
Συντάκτης: Συντακτική ομάδα
5 Ιουλίου 2022 20:27
Το «Pacha Group», που δραστηριοποιείται στους τομείς της μουσικής, της αναψυχής, της ψυχαγωγίας, της φιλοξενίας, των αρωμάτων και της μόδας, έχει προχωρήσει σε επένδυση ύψους δεκαπέντε εκατομμυρίων ευρώ στη Μύκονο.
Ο κολοσσός από την Ίμπιζα έχει δημιουργήσει στο «νησί των ανέμων» το πρώτο του ξενοδοχείο εκτός Ισπανίας, το «Destino Pacha Mykonos». Παράλληλα, άνοιξε το εστιατόριο «Lio» και φέτος ακολουθεί το «Ftelia Pacha».
Ο Σάντζεϊ Νάντι, διευθύνων σύμβουλος του «Pacha Group», εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη σεζόν που διανύουμε καθώς περιμένει καλύτερες επιδόσεις ακόμη και σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2019.
«Θέλαμε εδώ και χρόνια να δραστηριοποιηθούμε στη Μύκονο, το πετύχαμε πέρυσι και φέτος, έχοντας επενδύσει πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ. Θα έχουμε την πρώτη πλήρη σεζόν, με τρία διαφορετικά concepts σε φιλοξενία και διασκέδαση», τόνισε ο Νάντι σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα newmoney.gr.
Και πρόσθεσε: «Η Μύκονος έχει πολλά κοινά με την Ίμπιζα με ειδικό κοινό και μια αύρα μαγείας που τη νιώθει κάθε επισκέπτης αμέσως μόλις προσγειωθεί στο νησί.
Σε άλλο σημείο ανέφερε: «Μετά από λεπτομερή ανάλυση της αγοράς, καταφέραμε τελικά να ανοίξουμε στη Μύκονο το 2021. Πέρυσι ανοίξαμε το ‘Destino Pacha’, ένα ξενοδοχείο με διάσπαρτα κτίρια χτισμένα σε παραδοσιακό κυκλαδίτικο στυλ 34 δωματίων, και το καμπαρέ, εστιατόριο και κλαμπ ‘Lio’, το οποίο ανοίγει επίσης για τη δεύτερη σεζόν του αυτό το καλοκαίρι.
Από αυτή τη σεζόν ξεκινάμε με έναν ακόμη νέο χώρο, το “Ftelia Pacha”, το νέο μας concept. Πρόκειται για το τρίτο μας εγχείρημα στο ‘νησί των ανέμων’ στη φημισμένη παραλία Φτελιά, με μια ανοιχτή εμπειρία παραλίας για το κοινό και έναν προορισμό που θα φιλοξενήσει το καλοκαίρι μεγάλα ονόματα της μουσικής και εκδηλώσεις με μερικούς από τους καλύτερους διεθνείς καλλιτέχνες και DJs στον κόσμο.
Η είσοδος στην ελληνική αγορά ήταν ένα σχέδιο που είχαμε εδώ και αρκετά χρόνια και είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που το βλέπουμε να γίνεται πραγματικότητα. Η συνολική επένδυσή μας μέχρι στιγμής στη Μύκονο ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια ευρώ.
Πέραν των αριθμών, όμως, θέλουμε να συνεισφέρουμε θετικά στην τοπική κοινότητα, με εργαζομένους από την ευρύτερη περιοχή και έμφαση στις τοπικές συνεργασίες και τη βιωσιμότητα».
Σε ό,τι αφορά τη σεζόν που βρίσκεται σε εξέλιξη, υπογράμμισε: «Τα πάντα λειτουργούν εξαιρετικά καλά, η άρση των περιορισμών μάς επιτρέπει να προσφέρουμε πλήρη εμπειρία στον επισκέπτη και είμαστε σίγουροι ότι θα φτάσουμε ή και θα ξεπεράσουμε τους αριθμούς του 2019, γιατί βλέπουμε ότι ο κόσμος θέλει να απολαύσει τη ζωή στο έπακρον μετά από δύο χρόνια πανδημίας».
Ο Νάντι υπογράμμισε πως ο ισπανικός όμιλος θέλει να διευρύνει την παρουσία του στην Ελλάδα εκτιμώντας ότι θα αποκομίσει σημαντικά οφέλη:
Γι’ αυτό και θέλουμε να επεκταθούμε περαιτέρω στην ελληνική αγορά και ακριβώς αυτό αποτελεί την απόδειξη για το πόσο ελκυστική είναι η χώρα όχι μόνο ως τουριστικός προορισμός, αλλά και ως προορισμός για κατοικία», σημείωσε.
Γενικά, το «Pacha Group» έχει σχεδιάσει επενδύσεις σε πολλές χώρες. «Για αρχή, μόλις τελειώσει η καλοκαιρινή σεζόν του 2022, θα ανοίξουμε το ‘Lio London’, το πρώτο μας αντίστοιχο εγχείρημα εντός αστικού ιστού, με τη μετατροπή του εμβληματικού ‘Café de Paris’, ενός από τα παλαιότερα νυχτερινά κέντρα του Λονδίνου.
Το καλοκαίρι του 2023 θα έχουμε επίσης δύο νέα projects σε άλλες κορυφαίες τοποθεσίες στην ισπανική Μεσόγειο, τη Μαρμπέγια και τη Μαγιόρκα, και έπονται τον Οκτώβριο του 2023 το Ντουμπάι και το Λας Βέγκας μέχρι τις αρχές του 2024.
Σχεδιάζουμε νέα έργα σε κορυφαίους προορισμούς στη Μεσόγειο, σε μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα αλλά και πιο μακρινούς προορισμούς όπως το Μαϊάμι», αποκάλυψε ο Νάντι.
Και συμπλήρωσε: «Σε έναν κλάδο που χαρακτηρίζεται από επιχειρήσεις πιο βραχύβιας διάρκειας, με δραστηριότητες που εναλλάσσονται διαρκώς, το brand ‘Pacha’ έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός διεθνούς brand με διάρκεια -αφού μετρά ήδη περισσότερα από πενήντα χρόνια ιστορίας, από το 1967-, παγκόσμια φήμη και χώρους που αποτελούν τοπόσημα και σημεία αναφοράς στους προορισμούς όπου λειτουργούν».