Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Συντάκτης: Newsroom
22 Σεπτεμβρίου 2022 14:21
Η ηθοποιός συγκεκριμένα υποστήριξε τον ηθοποιό και μάλιστα αποκάλυψε πως ζήτησε να είναι μάρτυρας υπεράσπισης στη δίκη του, μιας και της αρέσει η αλήθεια και δεν πιστεύει τις κατηγορίες για τις οποίες δικάζεται ο γνωστός ηθοποιός.
Επίσης, από την πείρα που έχει στη νομική, μπορεί να διακρίνει ποιος είναι βιαστής και ποιος αθώος και στην περίπτωση του Πέτρου Φιλιππίδη, υποστηρίζει ακράδαντα πως δεν είναι ένοχος.
Όσον αφορά την σύζυγό του, Ελπίδα Νίνου, υποστήριξε πως γνωρίζει τα πάντα αλλά μένει στο πλευρό του γιατί τον αγαπάει και ξέρει τι άνθρωπος είναι.
«Από την πείρα την νομική που έχω και τις δικογραφίες που έχω δει, μπορώ να διακρίνω τους βιαστές. Μπορεί αυτός ο άνθρωπος να του άρεσαν οι γυναίκες, δεν είναι κακό. Δεν είχε λόγο και κίνητρο να βιάσει».
«Η Ελπίδα Νίνου ξέρει τι είναι ο Πέτρος. Είναι σαν μικρό παιδί. Δεν είναι σαν αυτό που παρουσιάζεται. Αυτό που είδα εγώ είναι έναν Πέτρο που έχει χάσει πολλά κιλά και όταν τον είδα, τρόμαξα», είπε μεταξύ άλλων, η Βίκυ Πρωτογεράκη.
Παρά τα όσα ακούγονται για την σύζυγό του, Ελπίδα Νίνου, εκείνη βρίσκεται κάθε μέρα στο πλευρό του βράχος.
Η Ελπίδα Νίνου γεννήθηκε στον Πειραιά από Κερκυραίους γονείς και έτσι μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχούσαν η μουσική και η αγάπη για τις τέχνες. Άρχισε από πολύ μικρή να ασχολείται με τη ζωγραφική, το σχέδιο και τον χορό. Οι σπουδές της στον χορό ξεκίνησαν παράλληλα με το σχολείο, στη σχολή χορού Ρ. Γιαννιώτη – Α. Κοσκινίδου, όπου σπούδασε, με υποτροφία, κλασικό αλλά και σύγχρονο χορό.
Τελειώνοντας το σχολείο ξεκίνησε προετοιμασία για να δώσει στη Σχολή Καλών Τεχνών, γρήγορα όμως μετάνιωσε, αφού την κέρδισε ο χορός. Αποφάσισε να δώσει στην Κρατική Σχολή Χορού το 1981, και ήταν μία από τους 18 που επέτυχαν σε σύνολο 250 υποψηφίων. Κατά τα χρόνια της σχολής δεν περιορίστηκε στις σπουδές της, αλλά συμμετείχε και σε πολιτιστικούς συλλόγους, όπως η Κινηματογραφική Λέσχη και ο Εξωραϊστικός Πολιτιστικός Σύλλογος Πειραιά.
To 1984 ήταν μέσα στους εννέα που αποφοίτησαν τελικά από την Κρατική Σχολή Χορού και συνέχισε τις σπουδές της συμμετέχοντας σε σεμινάρια σύγχρονου χορού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πάνω στις τεχνικές Martha Graham, Jose Limon, Character, Contact, jazz, flamengo, κ.ά. Είναι επίσης κάτοχος πτυχίου του συστήματος Orff, όπως και κάθε απόφοιτος της Κρατικής.
Το 1985, αμέσως μετά την αποφοίτησή της από την Κρατική Σχολή Χορού, παρακολούθησε για έναν μήνα σεμινάρια χορού στο Λονδίνο, στη Βασιλική Ακαδημία Χορού. Ξεκίνησε πλέον να ασχολείται επαγγελματικά με τον χορό, αρχικά ως καθηγήτρια, για 15 χρόνια στη σχολή από την οποία και η ίδια ξεκίνησε αλλά και σε άλλες, ενώ συμμετείχε σε διάφορες χορευτικές παραστάσεις στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Έχει διδάξει στις δραματικές σχολές Θεατρικό Εργαστήρι του Κώστα Καζάκου και στον Ίασμο του Σταύρου Δελλή. Το 1991 ξεκίνησε η συνεργασία της με τον Φωκά Ευαγγελινό, ως βοηθός του και χορεύτρια στο θέατρο, στις επιθεωρήσεις «Φιέστα κι άστα» (θέατρο Βέμπο) και «Πόθεν αίσχος» (θέατρο Παρκ) και στην τηλεόραση στα τηλεοπτικά σόου «Ciao», «Bravo» και «Bravissimo».