Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Συντάκτης: Newsroom
26 Σεπτεμβρίου 2022 17:24
Η επιμονή του δικηγόρου του, ότι ο πελάτης του δεν έχει πάρει καμία προκαταβολή για την φετινή σεζόν, μπορεί να ισχύει αλλά τόσο αυτός όσο ο ερμηνευτής δεν αναφέρουν κάτι πολύ σημαντικό, σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτονται.
Ότι δεν πήρε προκαταβολή για φέτος, επειδή είχε ήδη λάβει 40.000 ευρώ αυτός και 20.000 ευρώ η σύζυγος του Καίτη Γαρμπή σε πρότερο χρόνο για εμφανίσεις τον καιρό της πανδημίας, οι οποίες δεν έγιναν λόγω των μέτρων, τα οποία δεν έχουν επιστρέψει. Αυτό αναφέρει το εξώδικο της επιχείρησης που κοινοποιήθηκε στον Διονύση Σχοινά, το οποίο παρουσιάζει αποκλειστικά το protothema.gr, δημοσιεύοντας εκτενή αποσπάσματα του.
Ξεκινάει με την αναφορά στην περίφημη προκαταβολή, την οποία αρνείται ότι έλαβε ο Διονύσης Σχοινάς επισημαίνοντας μεταξύ άλλων τα κάτωθι: «Αναφέρεστε στην εξώδικη απάντηση σας αορίστως σε γενικά ζητήματα «περί ανέμων και υδάτων» και ισχυρίζεστε ότι δήθεν το ποσό των 40.000 ευρώ δεν το έχετε λάβει έναντι αυτής της σύμβασης, συνομολογώντας εν τέλει εμμέσως αλλά σαφέστατα ότι το έχετε λάβει, χωρίς βεβαίως να είστε σε θέση να αποσαφηνίσετε και να παρέχετε κάποια λογική εξήγηση για ποια αιτία εν τέλει σας κατεβλήθη το ποσό αυτό, αν η αιτία αυτή επακολούθησε και σε περίπτωση που δεν επακολούθησε γιατί δεν το έχετε αποδώσει μέχρι και σήμερα».
Κι αυτό είναι μόνο η αρχή, αφού στη συνέχεια η επιχείρηση περνάει στην επίθεση: «Μάλιστα έχετε το θράσος να διαμαρτύρεστε ότι η προθεσμία που σας τέθηκε για να επιστρέψετε το ανωτέρω χρηματικό ποσό που δε δικαιούστε να παρακρατείτε, δηλαδή των 48 ωρών από τη λήψη της εξωδίκου δηλώσεως μας, είναι υποτίθεται σύντομη, ενώ εννοείται το χρηματικό αυτό ποσό έπρεπε να το έχετε αποδώσει άμεσα χωρίς καν να χρειάζεται η αποστολή από μέρους μας εξώδικης δηλώσεως.
Διερωτώμεθα ποια θα είναι η υπερασπιστική σας θέση αν σε πολύ σύντομο χρόνο διαπιστωθεί ότι έχετε συνάψει συμβατική σχέση με ανταγωνιστική επιχείρηση με την οποία είχατε προφανώς προσυμφωνήσει κατά τον χρόνο που ήταν σε ισχύ η μεταξύ μας συμβατική δέσμευση : στην περίπτωση αυτή θα είναι ηλίου φαεινότερο για ποιο λόγο παρέβητε και καταγγείλατε αναιτίως τη μεταξύ μας συμβατική σχέση δια της όλως αιφνίδιας αποχωρήσεως σας από το συγκεκριμένο καλλιτεχνικό σχήμα. Περαιτέρω η συμβατική σας σχέση έχει αποκλειστικώς αντισυμβαλλόμενη την εταιρεία μας και αυτό αποδεικνύεται άλλωστε από το συμφωνητικό τις 05.09.2022 το οποίο έχετε υπογράψει και του οποίου δεν αμφισβητείτε τη γνησιότητα».
Ακολούθως το έγγραφο αναφέρεται και στη σύμβαση μεταξύ των δύο πλευρών για τη φετινή συνεργασία που ναυάγησε τελικά, μετά τις δύο αναβολές της πρεμιέρας.
«Οι ισχυρισμοί σας περαιτέρω ότι δήθεν υπογράψατε τη σχετική σύμβαση, την οποία μη νομίμως χαρακτηρίζετε ως εργασιακή, διότι βεβαίως ουδόλως επρόκειτο για σύμβαση εργασίας, αλλά για σύμβαση παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών, χωρίς να συμβουλευτείτε το δικηγόρο σας, μάλλον ιλαροί πρέπει να χαρακτηριστούν, όταν εσείς ο ίδιος όλως αντιφατικώς ισχυρίζεστε ότι είστε ένας πολύ έμπειρος καλλιτέχνης με μεγάλη εμπειρία σε τέτοιου είδους συμβάσεις».
Η αμοιβή και οι αντιφάσεις
Στη συνέχεια του εξωδίκου αποκαλύπτεται και η αμοιβή του Διονύση Σχοινά, σύμφωνα με την σύμβαση που υπέγραψε: «Μας προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι εμμένετε στον όρο «εργασιακή σύμβαση», τον οποίο χρησιμοποιείτε πάνω από 3 φορές, όταν η συγκεκριμένη σύμβαση δεν έφερε κανένα χαρακτηριστικό γνώρισμα συμβάσεως εργασίας, ήταν αμιγώς σύμβαση παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών και εν πάσει περιπτώσει η συμφωνηθείσα αμοιβή σας των 1.000 ευρώ ανά ζωντανή εμφάνιση σας, δηλαδή πλέον των 8.000 ευρώ σε μηνιαία βάση δεν μπορεί επουδενί λόγο να θεωρηθεί ότι σας εξισώνει με έναν απλό ευάλωτο εργαζόμενο, όπως όψιμα επιχειρείτε να εμφανίσετε τον εαυτό σας.
Ακολούθως η επιχείρηση κάνει λόγο για συνεχείς και τεράστιες αντιφάσεις από την πλευρά του ερμηνευτή που δήλωσε πολύ στεναχωρημένος γι’ αυτό που συνέβη σε τηλεοπτική κάμερα.
«Στο σημείο αυτό επισημαίνουμε τις τεράστιες αντιφάσεις σας, αφού από τη μια πλευρά επιχειρείτε να εμφανίσετε τον εαυτό σας ως ένα ευάλωτο εργαζόμενο που υπέγραψε δήθεν μία σύμβαση με χαρακτήρα προσχώρησης χωρίς νομική κάλυψη και με έντονο υποτίθεται το στοιχείο της εξάρτησης από την εταιρεία μας και από την άλλη πλευρά όλως αντιφατικώς ο ευάλωτος αυτός «εργαζόμενος» είχε τη δύναμη και την ισχύ να απαιτήσει από την επιχείρηση μας να αντικαταστήσει την αφίσα, προκειμένου το όνομα του να προβληθεί με τρόπο ισάξιο και ισοδύναμο με αυτό του κ Μαζωνάκη».
Η αναβολή, η αποχώρηση και η Γαρμπή
Εν συνεχεία αποκαλύπτεται από την πλευρά της επιχείρησης τι συνέβη με την αναβολή, την πρόβα generale που δεν έγινε ποτέ και την αποχώρηση του Σχοινά με sms.
«Iσχυρίζεστε ότι δήθεν συμμετείχατε στην τελική πρόβα της 14ης.09.2022 ενόψει της εκ νέου προγραμματισθείσης πρεμιέρας για την αμέσως επόμενη ημέρα, ήτοι στις 15.09.2022, σας διαψεύδει όμως το γεγονός της αποστολής στον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης μηνύματος σύμφωνα με το οποίο έπρεπε να αποχωρήσετε και δεν μπορούσατε να συμμετέχετε στην πρόβα λόγω αιφνίδιου προβλήματος στη μέση σας (προφανώς ανύπαρκτου).
Παράλληλα στην προγραμματισμένη πρεμιέρα της 15ης.9.2022 δεν εμφανιστήκατε και το κυριότερο είναι ότι ισχυρίζεστε ψευδώς ότι δήθεν η επιχείρηση μας ανέβαλε με δική της πρωτοβουλία την πρεμιέρα, χωρίς υποτίθεται να γνωρίζετε την αιτία, χωρίς παράλληλα να παρέχετε κάποια εξήγηση για ποιο λόγο δεν υπήρξε καμία από μέρους σας διαμαρτυρία ή έστω υποβολή ερωτήματος προς τους υπευθύνους της επιχείρησης μας, όπως θα έπρεπε συμβεί με βάσει τους κανόνες της λογικής όταν ένας καλλιτέχνης πληροφορείται τελευταία στιγμή αναβολή μιας προγραμματισμένης πρεμιέρας που μάλιστα κατά΄ τις παραδοχές σας ήταν sold out, χωρίς να του παρέχεται εξήγηση για το λόγο: είναι απολύτως βέβαιο ότι σε μία τέτοια περίπτωση θα υπήρχαν έστω μηνύματα από μέρους σας με τα οποία θα διαμαρτύρεστο και τουλάχιστον θα υποβάλατε ερωτήματα προς τους υπευθύνους της επιχείρησης για το λόγο της αναβολής».
Το εξώδικο κλείνει ρίχνοντας την ευθύνη στον ερμηνευτή που αποχώρησε έτσι ξαφνικά:«Τίποτα όμως από όλα αυτά δεν πράξατε για τον απλούστατο λόγο ότι εσείς ήσασταν η αιτία της αναβολής και δεν χρειαζόταν για το λόγο αυτό η υποβολή από μέρους σας κανενός ερωτήματος .
Εννοείται ότι η επιχείρηση μας θα διεκδικήσει άμεσα και δικαστικά και την προκαταβολή των 20.000 ευρώ που έχει λάβει η σύζυγος σας κα Καίτη Γαρμπή για την οποία δεν μπήκατε «στον κόπο» να αναφέρετε ούτε μία λέξη».
Πηγή: Διονύσης Θανάσουλας Πρώτο Θέμα