Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Συντάκτης: Συντακτική ομάδα
2 Ιουνίου 2023 11:48
Ο γνωστός ηθοποιός Φίλιππος Σοφιανός μίλησε στην εκπομπή του MEGA «Πάμε Δανάη!» για την παράσταση «Ολεάννα», στην οποία και πρωταγωνιστεί, αναφερόμενος στα ζητήματα που θίγει το έργο.
«Η ‘Ολεάννα’ είναι επίκαιρη, γιατί προσεγγίζει το θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης από την πλευρά του θύτη που μετατρέπεται σε θύμα», σημείωσε αρχικά.
Ο ηθοποιός χαρακτήρισε υπερπαραγωγή τη σειρά «Κόκκινο Ποτάμι» του Open, ενώ αναφέρθηκε και στην ανακοίνωση του ΣΕΗ, το οποίο κατήγγειλε πως σε casting ζητούνται από τους συναδέλφους του οι αριθμοί των ακολούθων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Έγιναν δουλείες στο πόδι στην τηλεόραση με τις μισές ειδικότητες στα συνέργεια σε σχέση με αυτές που απαιτούνταν για την παράγωγη. Είναι ευτέλεια να κάνεις casting σε σειρές με κριτήριο τον αριθμό ακολούθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτό λέγεται εξευτελισμός του επαγγέλματος. Το χειρότερο είναι όταν συμβαίνει στο θέατρο με τηλεοπτικούς θιάσους», δήλωσε.
Στη συνέχεια, ο Σοφιανός αναφέρθηκε στη θρυλική σειρά των ’90s «Πρόβα νυφικού», στην οποία συμμετείχε και είχε τον ρόλο του Απόστολου Πετρόπουλου.
«Θυμάμαι στην ‘Πρόβα νυφικού’ όταν ερχόταν στο πλατό ο Κουτσομύτης έπεφτε άκρα του τάφου σιγή, ο σεβασμός των πάντων απέναντι στον δημιουργό.
Η Αλεξανδριανή Σικελιανού ήταν αερικό, ένα πολύ περίεργο κορίτσι. Είχε κάτι το μεταφυσικό και με αυτό ασκούσε γοητεία στον Κουτσομύτη.
Την αντιμετώπιζα σαν πορσελάνη», δήλωσε για την συνάδελφό του, η οποία έγινε μοναχή και σύμφωνα με πληροφορίες βρίσκεται στους Αγίους Τόπους.
«Ελαφρά καβάλησα το καλάμι στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Η ιδιωτική τηλεόραση μας είχε κακομάθει.
Υπήρχαν παράλογες αμοιβές και μας τις έδιναν. Όταν η Βάνα Μπάρμπα άρχισε να ζήτα τα μαλλιοκέφαλά της νομιμοποιούμουν και εγώ να ζητήσω τα ίδια», είπε στο τέλος, τονίζοντας πως όλο αυτό τελικά δεν κράτησε και πολύ.