Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Στα άκρα φαίνεται πως βρίσκονται οι σχέσεις της Ηλιάνας Παπαγεωργίου και της Έλενας Χριστοπούλου. Οι άλλοτε κολλητές και συνεργάτιδες θα βρεθούν σε απέναντι… στρατόπεδα, καθώς η παρουσιάστρια προσέφυγε στη δικαιοσύνη […]
Συντάκτης: Newsroom
3 Απριλίου 2024 18:30
Η Βέρα Κρούσκα υπήρξε μία από τις πιο όμορφες γυναίκες του χώρου της υποκριτικής και πρωταγωνίστησε σε πολύ επιτυχημένες δουλειές, τόσο τηλεοπτικά, όσο και θεατρικά αλλά και κινηματογραφικά!
Η ηθοποιός τα τελευταία χρόνια, παρ’ όλο που παρακολουθεί τα θεατρικά δρώμενα και όλες τις σημαντικές καλλιτεχνικές δράσεις, ειδικά όταν αυτές είναι ξεχωριστές, έχει χρόνια να ανέβει στο θεατρικό σανίδι.
Όμως, δεν λέει όχι σε μία καλή παράσταση, να την παρακολουθήσει από την πρώτη σειρά μίας θεατρικής σάλας αλλά και να πει τα νέα της με αγαπημένους συναδέλφους της που έχει καιρό να δει.
Αυτό συνέβη και πρόσφατα στην πρεμιέρα της παράστασης «Κουαρτέτο» του Χάινερ Μίλερ, σε σκηνοθεσία Θανάση Σαράντου που παίζεται στο θέατρο «Από Μηχανής», στο οποίο πρωταγωνιστούν ο Χρήστος Βασιλόπουλος που υποδύεται τον Βαλμόν και η Κερασία Σαμαρά στον ρόλο της Μερτέιγ.
Η Βέρα Κρούσκα, ως άνθρωπος χαμηλών τόνων, δεν θέλησε να τραβήξει πάνω της τα φωτογραφικά φλας, όμως δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη αφού έκανε δημόσια εμφάνιση μετά από πολύ καιρό.
Σε ηλικία 15 ετών πήρε άδεια από την τότε επιτροπή «Εξαιρετικών ταλέντων» για να φοιτήσει στη Δραματική Σχολή του Μουσικού θεάτρου του Ωδείου Αθηνών, ενώ παράλληλα άρχισε να κάνει μαθήματα κλασικού και μοντέρνου χορού με δασκάλες τη Σόνια Μοριάνοβα, τη Μύριαμ Σουάζι και την Κέι Χόλντεν. Λίγοι γνωρίζουν ότι η Βέρα Κρούσκα ξεκίνησε την ενασχόλησή της με τον καλλιτεχνικό κόσμο ως χορεύτρια στο μπαλέτο του Φώτη Μεταξόπουλου. Σιγά σιγά ήρθαν στον κινηματογράφο και μικροί υποστηρικτικοί μικροί ρόλοι στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Μερικοί από τους πιο σημαντικούς ρόλους της είναι στις ταινίες: Κατηγορώ το κορμί μου (1969), Άγιος Νεκτάριος (1969), Ο Τελευταίος των Κομιτατζήδων (1970), Οι τελευταίοι του Ρούπελ (1971) και Δώστε τα χέρια (1971).
Τελικά έκανε το ντεμπούτο της στην κινηματογράφο με έναν μικρό ρόλο στην ταινία Ο ταξιτζής (1962). Τον πρώτο της πρωταγωνιστικό ρόλο όμως τον πήρε πέντε χρόνια μετά με την ταινία Έρωτες στη Λέσβο του παραγωγού Τζέιμς Πάρις, με τον οποίο η Κρούσκα υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Η πρώτη εμφάνιση της στο θέατρο έγινε το 1968 με το έργο «Σαράντα καράτια» δίπλα στην Έλλη Λαμπέτη. Επίσης έλαβε μέρος ως πρωταγωνίστρια στα έργα: «Το άνθος του κάκτου» με τον θίασο της Έλλης Λαμπέτη και «Ταβάριτς», «Πικ νικ», «Όσκαρ», με το θίασο του Κώστα Μουσούρη. Στη συνέχεια ακολούθησε η συνεργασία της με το Εθνικό Θέατρο και με τα έργα «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» (1991), «Οι εγκληματίες» (1992), «Ο έμπορος της Βενετίας» (1995), «Βίρα τις άγκυρες» (1997) και «Άμλετ» (2003).[1]
Το 2019 στο πλαίσιο του 5ου Πανοράματος του Ελληνικού Κινηματογράφου «Θόδωρος Αγγελόπουλος» που διεξήχθη στη Λάρισα η Αντιδημαρχία Πολιτισμού και η Κινηματογραφική Λέσχη Λάρισας βράβευσαν την ηθοποιό για τη συνολική πορεία στη καριέρα της αλλά και γενικότερα για τη στάση ζωής της.
Η Βέρα Κρούσκα, σε ό,τι αφορά την προσωπική της ζωή, πάντα ήθελε να την κρατάει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ο γάμος της, βέβαια, με τον επίσης ηθοποιό Κώστα Αρζόγλου το 1976, είχε γίνει πρωτοσέλιδο την εποχή εκείνη καθώς οι δυο τους είχαν πρωταγωνιστήσει μαζί στην τηλεοπτική σειρά Εν Αθήναις σε σκηνοθεσία του Κώστα Κουτσομύτη. Πέντε χρόνια αργότερα, το ζευγάρι έδωσε τέλος στον γάμο του. Δείτε παρακάτω πώς είναι σήμερα η Βέρα Κρούσκα: