Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Συντάκτης: Newsroom
3 Ιουλίου 2024 19:30
Αλλά παρά όλα της τα ταλέντα, αποδεικνύεται ότι πολλά από τα πιο επιτυχημένα τραγούδια της Jennifer δεν τραγουδιούνται στην πραγματικότητα από την ίδια – με μεγάλους αστέρες όπως η Christina Milian και η Ashanti να κάνουν κρύβονται πίσω από τις εκτελέσεις. Αυτό είναι κάτι που αναφέρθηκε κάποτε από τη πρωταγωνίστριά στο SNL, Ayo Edebiri, όταν περιέγραψε την καριέρα της J.Lo ως “μια μεγάλη απάτη” στο podcast της Laci Mosley “Scam Goddess” το 2020.
Πάρτε για παράδειγμα το “Play”, το τραγούδι που μας ενέπνευσε όλους να χρησιμοποιήσουμε λίγο χιούμορ όταν ζητάμε από τον DJ να παίξει το αγαπημένο μας τραγούδι. Ακούστε το, κλείστε τα μάτια σας, διώξτε την εικόνα της Jennifer από το μυαλό σας και ίσως αρχίσετε να ακούτε τη φωνή της τραγουδίστριας του “AM To PM”, Christina Milian. Η Christina έγραψε το τραγούδι και τραγουδά όλο το ρεφρέν του “Play”.
Η Ashanti έχει επίσης δανείσει τη φωνή της σε μεγάλο μέρος του ρεπερτορίου της Jennifer. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να την ακούσετε να τραγουδά στο “Ain’t It Funny” και στο “I’m Real”.
Μιλώντας ανοιχτά για το γεγονός ότι ήταν αυτή που τραγουδούσε αντί για την Jennifer, η Ashanti εξήγησε το 2014, “Έγραψα το ‘Ain’t It Funny’. Έκανα το demo του τραγουδιού για εκείνη πριν υπογράψω με την Murder Inc, και κράτησαν το ρεφρέν μου, και μερικά από τα παρασκήνια και τις προσθήκες, και τέτοια πράγματα. Ήταν γλυκόπικρο γιατί ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένη που ήταν η J. Lo, αλλά ήμουν τόσο θυμωμένη [που δεν μπόρεσα να κρατήσω το τραγούδι για τον εαυτό μου].”
Το ρεφρέν του τραγουδιού “Jenny From The Block” φημολογείται ότι τραγουδήθηκε από τη Natasha Ramos, η οποία έκανε το demo του τραγουδιού. Στην πραγματικότητα, η Natasha απάντησε στις φήμες το 2019, γράφοντας στο Twitter: “Η J.Lo πήγε όντως στο στούντιο και ηχογράφησε μερικά φωνητικά πάνω από τα δικά μου. Έτσι, δεν θα έλεγα ότι κάνει τόσο πολύ ‘lip syncing,’ ωστόσο τα περισσότερα φωνητικά είναι δικά μου, μερικές αυθόρμητες φράσεις (και γέλια) επίσης.”
Όταν όμως οι θαυμαστές επιτέθηκαν στη Jen, χαρακτηρίζοντας τη μουσική βιομηχανία ‘σκουπίδια’ και επιμένοντας ότι η Jennifer ‘δεν θα έπρεπε να είναι διάσημη για δουλειά που δεν έκανε ποτέ,’ η Natasha υπερασπίστηκε την σταρ.
Έγραψε, “Ε, αυτό είναι λίγο σκληρό. Η J.Lo είναι μια από τις πιο σκληρά εργαζόμενες γυναίκες στη μουσική βιομηχανία. Κατά την άποψή μου, σίγουρα αξίζει όλη της την επιτυχία… Εγώ απλώς άξιζα περισσότερα από εκείνο το πρότζεκτ επίσης. Αυτό είναι ευθύνη της δισκογραφικής όμως, όχι της Jennifer.”
Οι δικαιολογίες, όπως ήταν αναμενόμενο, για τα περιστατικά αυτά έρχονται προς υποστήριξη της λατίνας τραγουδίστριας αναφέροντας τον παράγοντα της πολυάσχολης επαγγελματικής της ημέρας που δεν της επέτρεπε πολλές φορές να βρίσκεται στο στούντιο για τις ηχογραφήσεις πολλών από τα ξεχωριστά κομμάτια που απαιτεί κάθε τραγούδι.
Μερικά από τα τραγούδια για τα οποία η Lopez κατηγορείται ότι «οικειοποιήθηκε» δουλειά άλλων τραγουδιστριών είναι τα: I’m gonna be alright (Ashanti), Loving you, I’m glad, The one (Natasha Ramos), Jenny from the block (Natasha Ramos), If you had my love (Shawnyette Harrell), Play (Christina Millan), Ain’t It Funny και I’m Real (Ashanti), All I Have (Makeba Riddick).
Oι κακές γλώσσες μάλιστα αναφέρουν ότι η μουσική καριέρα της εκτοξεύθηκε μετά το διαζύγιο του CEO της SONY Music Tommy Motolla από τη Μariah Carey. Lopez και Motolla ξεκίνησαν να βγαίνουν μαζί το 1998 και το 1999 κυκλοφόρησε και το άλμπουμ που περιέχει μερικά από τα παραπάνω τραγούδια στα οποία η Lopez είχε μικρότερη συμμετοχή από αυτή που της πιστώνεται. Λέγεται ότι η Lopez ήταν ο τρόπος του Motolla για να «εκδικηθεί» την Carrey.
Το 2000 ο ισχυρός άντρας της SONY Music παντρεύεται την επίσης λατίνα, Μεξικάνα αυτήν τη φορά, Thalia η οποία επίσης ήταν τραγουδίστρια, χορεύτρια και ηθοποιός εκτοξεύοντας την καριέρα της και εκτός των σαπουνοπερών του Μεξικού.