Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
15 Απριλίου 2020 10:00
Δυο λογάκια ήρεμα και ψύχραιμα, γράφει στο fb η Ελενα Ακρίτα για τις αμοιβές των ηθοποιών, σεναριογράφων κλπ τώρα που ξαναήρθε στη μόδα το σχετικό γκόσιπ με το #μένουμεσπίτι.
«Αξίζει να θυμάστε πως τα πολλά λεφτά τα παίρνουν για λίγο καιρό, όσο είναι ακόμα στα πάνω τους. Εχουν μάθει κι από τα λάθη των παλιών που πέθαναν στην ψάθα. Γι’ αυτό προσέχουν, γι’ αυτό..
διεκδικούν τα ψηλά κασέ που έτσι κι αλλιώς σπάνια τα παίρνουν πάνω από 5-10 χρόνια γιατί οι μόδες αλλάζουν» γράφει χαρακτηριστικά η Ακρίτα. Αναλυτικά η ανάρτησή της:
“Στη χρυσή εποχή της τηλεόρασης πληρωνόμαστε πολύ καλά από τα σίριαλ (είτε ως σεναριογράφοι είτε ως ηθοποιοί) . Αυτοί που είχαν τις υψηλές αμοιβές ήταν όσοι τα ‘έφερναν’ κιόλας: δηλαδή τα επέστρεφαν υπερπολλαπλάσια στους καναλάρχες μέσα από τη διαφήμιση. Οι ίδιοι ήταν που έκαναν ένα κανάλι ‘μαγαζί γωνία’. Παντού και πάντα ένας τηλεθεατής θεωρεί εγγύηση κάποιες υπογραφές, τις εμπιστεύεται και δίνει μια ευκαιρία στη νέα τους δουλειά.
Όταν ο Γιώργος (Κυρίτσης) κι εγώ γράφαμε σίριαλ που έκαναν 45άρια τηλεθέαση, ξέρετε πόσα κέρδιζε το κάναλι από ΕΝΑ λεπτό διαφήμισης σε δική μας σειρά; Σχεδόν 22.000 ευρώ ΤΟ ΛΕΠΤΟ. Υπολογίστε τώρα πως το σύνολο των διαλλειμμάτων ανά επεισόδιο είναι γύρω στα 10 λεπτά. Άρα το κανάλι κέρδιζε 200.000 – 240.000 ευρώ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ.
Και καλά έκανε το κανάλι: πλήρωνε εργαζομένους, επένδυε σε νέα προγράμματα, αγόραζε κανούργια μηχανήματα. Και τα υπόλοιπα ήταν το κέρδος που έβαζε στην τσέπη του, τα έκανε στραγάλια ό,τι ήθελε έκανε τέλος πάντων και γιατί όχι; Επιχείρηση είναι όχι φιλανθρωπικό σωματείο.
Αυτό λοιπόν που βγαίνουν μερικοί και τα χώνουν στους καλλιτέχνες επειδή ως επαγγελματίες βιοπορίζονται από την δουλειά τους είναι άδικο. Σεναριογράφοι και δημιουργοί όπως παλιότερα ο Φώσκολος και ο Δαλιανίδης, ύστερα ο Κώστας Κουτσομύτης (ο μόνος σούπερ σταρ σκηνοθέτης). Κι αργότερα Καπουτζίδης, Παπακαλιάτης, Ρέππας Παπαθανασίου, Ρώμας, Μιρέλλα Παπαοικονόμου κ.α. πληρώνονταν καλά γιατί καθήλωναν μια χώρα ολόκληρη μπροστά στη συσκευή της τηλεόρασης. Αντίστοιχα, ηθοποιοι όπως ο Άγγελος Αντωνόπουλος με τον Βαρτάνη, η Δανδουλάκη με τους ‘Πανθέους’, ο Γιώργος Κωνσταντίνου. Κι ύστερα ο Σπύρος Παπαδόπουλος, ο Φιλιππίδης, η Άννα Παναγιωτοπούλου, ο Μπέζος και μερικοί ακόμα ‘τα έφερναν και τα έπαιρναν’. Αυτοί είναι οι νόμοι της αγοράς. Και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό – παρ’ όλο που δεν συγκρίνονται τα μεγέθη.
Δεν είναι φραγκοφονιάδες οι άνθρωποι. Απλώς αξίζει να θυμάστε πως τα πολλά λεφτά τα παίρνουν για λίγο καιρό, όσο είναι ακόμα στα πάνω τους. Έχουν μάθει κι από τα λάθη των παλιών που πέθαναν στην ψάθα. Γι’ αυτό προσέχουν, γι’ αυτό διεκδικούν τα ψηλά κασέ που έτσι κι αλλιώς σπάνια τα παίρνουν πάνω από 5-10 χρόνια γιατί οι μόδες αλλάζουν.
Αυτά ολίγα για να έχετε μια εικόνα, φίλοι μου.
*** Επειδή το εψαξα, κανένας καλλιτέχνης δεν πήρε χρήματα για το #μένουμεσπίτι. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος που έπεσαν μερικοί να τον φάνε το έγραψε ήδη. Αλλά και οι υπόλοιποι το έκαναν αφιλοκερδώς. Αυτό επειδή κάποιοι έσπευσαν να τους καθυβρίσουν τους ανθρώπους. Για το σύνολο του ποσού δεν γνωρίζω πάντως οι καλλιτέχνες δεν πήραν ούτε ευρώ.