Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
1 Νοεμβρίου 2020 07:44
Ένα ζευγάρι που έχει καιρό να ακουστεί στη δημοσιότητα ήταν το επίκεντρο ενός πολύ ιδιαίτερου event στο Costa Navarino. Ο λόγος για τον Άρη και τη Βίκυ Βωβού, οι οποίοι με την παρουσία πολύ λίγων και στενών τους φίλων, αλλά καιτης κόρης τους, που κατά μια έννοια ήταν “υπεύθυνη” για όσα συνέβηαν, αποφάσισαν να ανανεώσουν τους όρκους τους, κατά τα πρότυπα των ζευγαριών του εξωτερικού που ο κάνουν συχνά.
Ήταν κάτι σαν ένας δεύτερος γάμος για το ζευγάρι, που στο παρελθόν έχει περάσει μια πολύ μεγάλη κρίση στο γάμο του, αλλά τελικά κατάφερε να μείνει μαζί. Μάλιστα, η ανανέωση των όρκων τους έγινε κατόπιν προτροπής της κόρης τους, και με αφορμή το γεγονός ότι πριν από λίγο καιρό έχασαν τις βέρες τους.
Φυσικά το όλο event έγινε κάτω από μεγάλη διακριτικότητα, όπως εξάλλου ζουν πλέον τη ζωή της ο Άρης και η Βίκυ Βωβού, μετά τη μεγάλη οικονομική καταστροφή της κατασκευαστική εταιρίας των Βωβών.
Από τα ψηλά στα χαμηλά
Στο γραφείο του ιδρυτή και διοικητικού ηγέτη της εταιρείας, Μπάμπη Βωβού, ήταν πολλά τα αντικείμενα που θύμιζαν τις παλιές δόξες της θρυλικής κατασκευαστικής εταιρείας – κυρίως φωτογραφίες από έργα-ορόσημα με την υπογραφή “Μπάμπης Βωβός”. Ανάμεσά τους ένα κάδρο με μία σελίδα εφημερίδας του 1995, με τίτλο «Άρης Βωβός, πρώτος σε όλη την Ευρώπη». Ήταν ένα ολοσέλιδο άρθρο για τη μεγάλη νίκη του Άρη Βωβού, γιου του Μπάμπη Βωβού, στο Ράλι Ακρόπολις με μια Lancia Delta HF και συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή, όταν ο αγώνας προσμετρούσε μόνο στο Πρωτάθλημα F2.
Αυτά, το 1995. Γιατί σήμερα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά για την άλλοτε κραταιά κατασκευαστική εταιρεία, η οποία έχει χάσει σημαντικά περιουσιακά της στοιχεία, ενώ η οικογένεια Βωβού βρέθηκε αντιμέτωπη με σειρά διεκδικήσεων για χρέη…
Ο πρωταθλητής Άρης
Ο Άρης Βωβός, όπως και η αδελφή του Άντα, ήταν τα πλέον προβεβλημένα μέλη της οικογένειας Βωβού, σε αντίθεση με τον πατέρα τους, που πάντα διατηρούσε χαμηλό προφίλ. Ειδικά για τον Άρη Βωβό και τη σύζυγό του, Βίκυ, είχαν χυθεί τόνοι μελάνι που περιέγραφαν τον glam τρόπο ζωής τους πριν την οικονομική κρίση. Μπουζούκια, καζίνο, ταξίδια στο εξωτερικό, ακριβά αυτοκίνητα, και όλα αυτά που συνιστούν τη “μεγάλη” ζωή.
Αυτό που γνωρίζουμε όλοι όμως για τον Άρη Βωβό είναι η “τρέλα” του με τα αυτοκίνητα. Μία τρέλα που ξεκίνησε από μικρή ηλικία, και χάρη στην οικονομική επιφάνεια της οικογένειας εξελίχθηκε σε κάτι παραπάνω από ένα απλό χόμπι, με αποκορύφωμα τη νίκη του στο Ράλι Ακρόπολις του 1995. Ο Άρης Βωβός υπήρξε ένας από τους πιο γρήγορους Έλληνες οδηγούς που έχουμε δει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, παίρνοντας κατά κάποιον τρόπο τη σκυτάλη από τον Γιάννη “Τζίγκερ” Βαρδινογιάννη, με έξι πρωταθλήματα Ελλάδος στο παλμαρέ του. Αναμφίβολα ικανότατος οδηγός, αλλά και με οικονομική άνεση που του επέτρεπε να έχει πάντα τα καλύτερα αυτοκίνητα και τα καλύτερα εξαρτήματα.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν ενεπλάκη ενεργά με τα της οικογενειακής επιχείρησης. Μετά την αποφοίτησή του από το Πολυτεχνείο, όπου σπούδασε Πολιτικός Μηχανικός, το 1992, ο Άρης Βωβός άρχισε να εργάζεται στην εταιρεία, και μάλιστα ήταν αυτός που φέρεται να πίεζε τον πατέρα του να στραφεί προς τα τουριστικά ακίνητα, χωρίς επιτυχία. Το αποτέλεσμα ήταν να συνεχίσει η “Μπάμπης Βωβός” στην ίδια πορεία της ανάπτυξης των ακινήτων στην Αθήνα, που αποδείχθηκε μοιραία όταν η διπλή ανάπλαση στη λεωφόρο Αλεξάνδρας και η κατασκευή του εμπορικού κέντρου στον Βοτανικό “μπλόκαραν” με δικαστικές αποφάσεις. Τότε άρχισαν τα χρέη και ο “κατήφορος” για την εταιρεία.
Το 2009, τη χρονιά που ξεκινούσε η κρίση στην Ελλάδα, ο Άρης Βωβός αποκτούσε ένα πολυτελέστατο γιοτ 40 μέτρων αξίας περίπου 11 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο όμως αναγκάστηκε να πουλήσει ένα χρόνο αργότερα σχεδόν μισοτιμής. Όπως το ίδιο έγινε και με τα πολυτελή αυτοκίνητα που είχε στην κατοχή του, ειδικά τις αγαπημένες του Porsche, αλλά και μία Ferrari F430.
Σήμερα, ο Άρης Βωβός ζει ένα πολύ πιο διακριτικό lifestyle, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας – όπως άλλωστε και η “Μπαμπης Βωβός”, μία εταιρεία που κάποτε… έχτιζε όλη την Αθήνα και “φώναζε” με κάθε τρόπο την παρουσία της, όμως σήμερα βουλιάζει στα οικονομικά προβλήματα και την αφάνεια…
Τα χρόνια της χλιδής
Ο Άρης Βωβός γεννήθηκε στις 21 Οκτωβρίου 1964 στην Αθήνα και υπήρξε διευθύνων σύμβουλος της Μπάμπης Βωβός Διεθνής Τεχνική. Στην εταιρία εργαζόταν από το 1992, αφού είχε ολοκληρώσει τις σπουδές του στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.
Είχε αποφοιτήσει από το Βαρβάκειο Πρότυπο Λύκειο. Ο Άρης Βωβός έχει πίσω του μια ζωή που πληροί όλα τα στερεότυπα των πλουσίων των περασμένων ματαιόδοξων δεκαετιών. Αγάπη για γρήγορα αυτοκίνητα, υπήρξε άλλωστε ικανότητος οδηγός ράλι, πανάκριβα, δυσεύρετα πούρα, περιβόητα παιχνίδια στο Καζίνο, γάμος στο Ekali Club, εξωτικά ταξίδια!
Υπήρξε, επίσης, ιδιοκτήτης της αλυσίδας των Costa Coffe που έκλεισαν.
Λέγεται πως νοίκιαζε ιδιωτικό αεροσκάφος για να επισκεφθεί για μια ημέρα τα καζίνο του Λας Βέγκας και επέστρεφε μέσα στο ίδιο 24ωρο. Δημιούργησε τα κλαμπ Liberty, Foggs, Bocca, το εστιατόριο του Ομίλου Βουλιαγμένης Nov Blue και, μαζί με την πρώην σύζυγό του, Βίκυ, το εστιατόριο Calvi στο Κολωνάκι και το Eviana στην Ερέτρια.
Με την πρώην σύζυγό του ταξίδευαν στην Καραϊβική, και στα πολυτελή της θέρετρα για τις γιορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα. Λάτρευαν τα μπουζούκια, έκαναν τεράστιους λογαριασμούς σε λουλούδια, ενώ άφηναν παροιμιώδη μεγάλα πουρμπουάρ.
Το δικό του σπίτι βρισκόταν στο Κεφαλάρι και είχε ως πρότυπο ένα ιταλικό, εξαίσιο παλάτι.
Υπήρξε ο μοναδικός Έλληνας που αγόρασε τη γρηγορότερη Porsche παραγωγής που βγήκε ποτέ, την Carrera GT, πληρώνοντας 700.000 ευρώ, ενώ τη συλλογή του συμπλήρωναν μια Ferrari F430 και μια Porsche Cayenne.
Λέγεται, ακόμη, πως η προσωπική του σουίτα στο Καζίνο Λουτρακίου περίμενε τον Αρη τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, ενώ στην πριβέ ρουλέτα των VIPs έβαζε σε μία μόνο μπιλιά ακόμα και 200.000 ευρώ.
Η θαλαμηγός του, «Maria-Pia», που είχε το όνομα της μοναχοκόρης του, ήταν ένα πολυτελές απόκτημα 40 μέτρων, που κόστισε 11 εκατ. ευρώ. Το πούλησε, ένα μόλις, χρόνο, μετά την αγορά του, στο μισό της αξίας του. Την ίδια τύχη είχαν και τα αυτοκίνητα, εκτός από μια Cayenne.
Τα επεισόδια της ζωής τους θα μπορούσαν άνετα να γραφτούν σε βιβλίο. Σε ένα από αυτά φημολογείται πως η παρέα του βρισκόταν στη Σαρδηνία, έχοντας νοικιασμένη θαλαμηγό 40 μέτρων, η οποία έδεσε στο Κάπρι.
Όταν τον πληροφόρησαν ότι υπήρχε ένα καταπληκτικό μικρό εστιατόριο, του οποίου τα τραπέζια ήταν μονίμως κρατημένα από τον Αρμάνι, τον Καβάλι και έτερους διάσημους του διεθνούς jet set, ο Αρης χαμογέλασε και τους είπε: «Θα κλείσω τραπέζι για αύριο».
Όταν εκείνος συνάντησε τον μετρ και του ζήτησε τραπέζι, εισέπραξε την απάντηση ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο.
Η επόμενη κίνησή του ήταν να βγάλει 1.000 ευρώ από την τσέπη του. Ο μετρ τού είπε ότι δεν υπάρχει τραπέζι, τα 1.000 ευρώ έγιναν 1.500, ύστερα 2.000 και κατόπιν 2.500!
Μόνο όμως όταν έγιναν 3.000 τα ευρώ ο μετρ γύρισε και του είπε τι ώρα θέλει να δειπνήσουν αυτός και η παρέα του την επόμενη μέρα!
Ήταν ο μοναδικός Έλληνας που αγόρασε πριν από δέκα χρόνια τη γρηγορότερη Porsche παραγωγής που βγήκε ποτέ, την Carrera GT, πληρώνοντας το αστρονομικό ποσό των 700.000 ευρώ.
Κατά τι λιγότερα φέρεται να ξόδευε η εντυπωσιακή αδελφή του Άντα, μια extreme προσωπικότητα της κοσμικής Αθήνας, η οποία πλέον είναι άλλος άνθρωπος. Οι εποχές όπου επέστρεφε από την Ιταλία με τριάντα βαλίτσες γεμάτες ψώνια έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, όπως και οι νύχτες όπου κατέλυε στο «Hotel de Russie» της Ρώμης. Η μεζονέτα της στο Κεφαλάρι νοικιάστηκε, μεγάλο μέρος της γκαρνταρόμπας της με διάσημες υπογραφές πουλήθηκε, ενώ η ίδια μένει πλέον σε διαμέρισμα και κυκλοφορεί ελάχιστα.
Νύχτες στο Λας Βέγκας
Και για εκείνον εξάλλου οι νύχτες στα καζίνο του Λας Βέγκας έχουν παρέλθει, εκεί όπου σύμφωνα με τον αστικό μύθο μπήκε πριν από πολλά χρόνια στην prive αίθουσα, χώρο στον οποίο κάθε παίκτης πρέπει να παίξει τουλάχιστον 1 εκατ. δολάρια.
Το ζευγάρι μαζί με την κόρη τους Μαρία-Πία κατοικεί σε έπαυλη που παραπέμπει σε παλάτσο της Ιταλικής Αναγέννησης στο Κεφαλάρι, με διακόσμηση που κάποιοι τη χαρακτηρίζουν «κραυγαλέα» ενώ άλλοι μιλάνε για «εξαιρετικής αισθητικής αποτέλεσμα».
Οι γονείς του Άρη Βωβού διατηρούν πολύ πιο χαμηλό προφίλ. Ο πατέρας του, ένας πολύ συγκεντρωτικός άνθρωπος, δεν είναι πια ο αγέρωχος κατασκευαστής.
Η σύλληψή του τον Νοέμβριο του 2012 για χρέη προς το Δημόσιο, οι οικονομικές δυσκολίες και ο κίνδυνος να χάσει την εκπληκτική κατοικία του Ψυχικού όπου διαμένει τον επηρέασαν ψυχολογικά, χωρίς να μείνει αλώβητη και η υγεία του. Αυτή την περίοδο ελάχιστοι άνθρωποι έρχονται σε επαφή μαζί του πέρα από τα παιδιά του.
Η άλλη αδελφή του Άρη, η Ναταλί Βωβού, η οποία απείχε συστηματικά από το κοσμικό γαϊτανάκι, εξακολουθεί να διατηρεί πολύ χαμηλό προφίλ. Στα χρόνια της ευδαιμονίας είχε επιλέξει να έχει ενεργό ρόλο στην εταιρεία, εν αντιθέσει με την εκκεντρική -όπως την έχουν χαρακτηρίσει πολλές φορές- αδελφή της Άντα, στην οποία πιστώνονται κάποιες από τις πλέον εντυπωσιακές εμφανίσεις σε κοσμικά πάρτυ. Αλησμόνητη φυσικά θα μείνει η φωτογράφησή της για το περιοδικό «ΚΛΙΚ», όταν γυμνή μέσα σε μια μπανιέρα φορούσε μόνο τις γόβες της, αποδεικνύοντας, αν μη τι άλλο, ότι κάνει πράγματα που άλλες κυρίες του ευρύτερου κοσμικού χώρου δεν θα διανοούνταν. Σήμερα η οικογένεια του Μπάμπη Βωβού, του ανθρώπου που ήθελε να γίνει ο βασιλιάς των γυάλινων κτιρίων -και σε μεγάλο βαθμό το κατάφερε-, έχει προσαρμοστεί στα δεδομένα μιας ζωής και μιας πραγματικότητας που μάλλον δεν περίμενε ποτέ να βιώσει.