Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
19 Νοεμβρίου 2020 22:15
Ποιο ήταν το μεγαλύτερο χαρακτηριστικό αυτής της χρονιάς αναφορικά με τη μόδα; Φυσικά, η στροφή στην απλότητα και την πρακτικότητα που επιβάλλουν τα outfits που προορίζονται κυρίως για μέσα στο σπίτι. Τα επαναλαμβανόμενα lockdowns και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις έστρεψαν τους καταναλωτές, μέσα στη χρονιά, στην αναζήτηση ενδυμάτων, παπουτσιών και αξεσουάρ που θα εξυπηρετούσαν το comfy style της εποχής, αλλά και το ντύσιμο για τη δουλειά από το σπίτι.
Η έκθεση The Year in Fashion για το 2020 του Lyst.com έρχεται να επιβεβαιώσει αυτή την τάση καταγράφοντας τα πιο δημοφιλή fashion κομμάτιαπου οι αγοραστές της πλατφόρμας αναζήτησαν, αγόρασαν ή έκαναν viral στα social media.
Το απόλυτο αξεσουάρ της χρονιάς είναι οι μάσκες προστασίας που οι αναζητήσεις τους έφτασαν το 502% με την έναρξη της πανδημίας. «Πρωταθλήτρια» αναδεικνύεται η μάσκα με logo του brand Off-White που μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2020 έφτασε το 450% στις αναζητήσεις του lyst.com
Οι συνεργασίες του brand με τους Valentino, Proenza Schouler και Rick Owens μπορεί να συνέδραμαν στην αναβάθμιση του προφίλ του, ωστόσο ήταν το κλασικό Birkenstock Arizona που έψαχναν όλοι (225% αύξηση) μέσα στην άνοιξη και το καλοκαίρι.
H “It bag” της χρονιάς συνδυάζει την πολυτέλεια με την προσιτή τιμή και η «έγκρισή» της από την Alexandria Ocasio-Cortez, που εμφανίστηκε στο Καπιτώλιο με την Telfar της, απογείωσε τις αναζητήσεις (166% αύξηση) για μία εβδομάδα.
H Nike είδε τα joggers της να είναι κορυφαία (213% αύξηση) στις αναζητήσεις των loungewear στη διάρκεια της χρονιάς
Αυτό το nap dress με φουσκωτά μανίκια από τα H&M έγινε ανάρπαστο στη διάρκεια της καραντίνας.
Ένα πλεκτό πράσινο φόρεμα από το brand House of Sunny έγινε το αγαπημένο ανάμεσα σε influencers και celebrities, όπως η Bella Hadid και η Kendall Jenner. Οι αναζήτησεις για το κομμάτι και το βρετανικό sustainable brand αυξήθηκαν από τον Μάιο ως τον Ιούλιο.
Αυτό το σορτσάκι από την Prada συγκέντρωσε περισσότερα από 10.000 views στη σελίδα της πλατφόρμα, ενώ οι αναζητήσεις σε σορτς αυξήθηκαν μέσα στη δεύτερη φάση της καραντίνας.
Τα κλασικά Crocks clogs ήταν τα παπούτσια που καθιερώθηκαν ως το απόλυτο shoe style, με τις αναζητήσεις για παπούτσια Crocks να φτάνουν τις 135.000 μέσα στην άνοιξη.
Οι cosy παντόφλες και μπότες ανήκουν στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις του brand αγγίζοντας τις 201,000 και 90,500 αντίστοιχα από μήνα σε μήνα.
To muscle tee του indie νεοϋρκέζικου brand The Frankie Shop ξεπούλησε αρκετές φορές μέσα στην καραντίνα, μαζί με άλλα παρόμοια από τα Mango, Zara, κ.ά.