Γλύτωσε από θαύμα ο Μιχάλης Μητρούσης
Εντός της ημέρας θα χειρουργηθεί ο Μιχάλης Μητρούσης που τραυματίστηκε χθες Κυριακή, σε τροχαίο στη Συγγρού. Ο ηθοποιός έχει υποστεί κάταγμα έξω σφυρού. Πρόκειται για ένα ήπιο κάταγμα, ωστόσο, όπως […]
21 Ιανουαρίου 2021 18:45
Το reboot της δημοφιλούς σειράς των ‘90s “Sex and the City” δεν έχει φέρει απλά χαρά στους θαυμαστές της σειράς. Έφερε κι ένα τεράστιο χαμόγελο στους ανθρώπους της βιομηχανίας της μόδας, που βλέπουν σ’ αυτή την τηλεοπτική επιστροφή μια τεράστια (κερδοφόρα) ευκαιρία -εφόσον, βεβαίως, τα labels τους προκριθούν για να ντύσουν τις εμβληματικές ηρωίδες της σειράς.
Ο τίτλος του ρεπορτάζ που φιλοξενεί η “The Guardian” είναι σαφής και ξεκάθαρος: “Πρέπει να είμαστε σ’ αυτή τη σειρά: τα fashion labels ανταγωνίζονται για έναν ρόλο στο Sex and the City”. Στο άρθρο, fashion insiders, επιχειρηματίες του χώρου και PR managers περιγράφουν πόσο μεγάλη ευκαιρία αποτελεί για τα brands η συμμετοχή τους σε μία σειρά που έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του στιλ της δεκαετίας που προβλήθηκε, κι εν γένει, για την ανάγκη που έχει προκύψει στην περίοδο της πανδημίας για μεγαλύτερη προβολή τους από την τηλεόραση.
Με την πανδημία να έχει κρατήσει τα καταστήματα κλειστά, τις πωλήσεις να πέφτουν, τα red carpets να έχουν ακυρωθεί και τα fashion events να γίνονται “κεκλεισμένων των θυρών”, η βιομηχανία της μόδας αναζητά αγωνιωδώς τρόπους να επικοινωνήσει τις δημιουργίες της και τα προϊόντα της. Και οι τηλεοπτικές σειρές, με τη επιτυχία που σημειώνουν αυτή τη στιγμή και το υψηλό επίπεδο παραγωγών, μοιάζουν ο πιο σίγουρος τρόπος.