Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Συντάκτης: Συντακτική ομάδα
1 Ιουλίου 2022 19:26
Ήταν Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019 όταν προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της καθημερινής, δραματικής σειράς εποχής «Άγριες μέλισσες». Αμέσως κέρδισε το κοινό αφού από την πρώτη στιγμή ήταν εμφανές ότι επρόκειτο για ποιοτική δουλειά, την οποία «υπέγραφαν» άνθρωποι γεμάτοι ταλέντο.
Το πρώτο επεισόδιο κατέγραψε τηλεθέαση 27,8%.
Με βάση το εξαιρετικό σενάριο της Μελίνας Τσαμπάνη και του Πέτρου Καλκόβαλη, η υπόθεση είχε –στην αρχή- ως εξής:
Το 1958, στον θεσσαλικό κάμπο και συγκεκριμένα στο Διαφάνι, ένα μικρό χωριό έξω από την Λάρισα, ο ισχυρός μεγαλογαιοκτήμονας Δούκας Σεβαστός θέλει πάση θυσία να αποκτήσει την έκταση που έχουν τρεις ορφανές αδελφές για τη δημιουργία μεγάλης βιομηχανικής ζώνης.
Πρόκειται για τα κτήματα των τριών αδερφών Σταμίρη: της 28χρονης Ελένης, της 22χρονης Ασημίνας και της 18χρονης Δρόσως. Τα τρία κορίτσια έχουν χάσει τον πατέρα και τη μητέρα τους και έτσι η μεγαλύτερη αδελφή, είναι και η προστάτιδα των μικρότερων.
Αναγκάζεται ύστερα από πιέσεις να προχωρήσει σε μια συμφωνία με τον τσιφλικά, προκειμένου να εξασφαλίσει το μέλλον όλων τους, να παντρευτεί τον πρωτότοκο γιο του, τον Σέργιο και εκείνος να πάρει τα πολυπόθητα κτήματα ως προίκα.
Ωστόσο, το ίδιο βράδυ του γάμου της αυτή και οι αδελφές της θα βάψουν τα χέρια τους με αίμα. Άνοιξαν, έτσι, έναν φαύλο κύκλο, ανάμεσα στις δύο οικογένειες.
Εκ παραλλήλου, διαδραματίζονται και άλλες πολλές μικρές και μεγάλες ιστορίες.
Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα της σειράς είναι ότι κατόρθωσε να αποτυπώσει ιδανικά τον τρόπο με τον οποίο ζούσαν οι άνθρωποι σε διάφορες περιόδους.
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί πως η επιλογή των σεναριογράφων να καταπιαστούν με την περίοδο της επταετίας, προκάλεσε αντιδράσεις και αρνητικά σχόλια. Εκείνοι, ωστόσο, δεν επηρεάστηκαν και επέμειναν στην επιλογή τους. Το τελικό αποτέλεσμα τους δικαίωσε.
Πολλοί υποστηρίζουν ότι το σενάριο ήταν ο βασικός λόγος που κατέστησε της «Άγριες μέλισσες» ακαταμάχητες. Η Τσαμπάνη και ο Καλκόβαλης απευθύνθηκαν στο συναίσθημα των θεατών. Πάντα τους διατηρούσαν σε εγρήγορση διανθίζοντας τα εκατοντάδες επεισόδια με φόνους, θανάτους, έρωτες, προδοσίες, συνωμοσίες…
Αισθητικά αλλά και ιστορικά, το σίριαλ υπήρξε αψεγάδιαστο.
Παλαιότερα, η Τσαμπάνη είχε δηλώσει για το πώς εμπνεύστηκε την ιδέα και πώς -στην ουσία- άρχισαν όλα: «Είμαι συγγραφικό δίδυμο με τον Πέτρο Καλκόβαλη και έτσι πάντα ετοιμάζουμε προτάσεις και έχουμε ιδέες. Μία ήταν και αυτή.
Η κεντρική συνθήκη των τριών κοριτσιών με το φόνο ήταν για μια ιδιαίτερη εβδομαδιαία σειρά, τύπου γουέστερν. Ξέραμε ότι είναι δύσκολο να υλοποιηθεί και την είχαμε αφήσει στην άκρη.
Ο Γιώργος Ποφάντης είπε ότι θα ήθελε να κάνει μια καθημερινή σειρά εποχής. Τη θυμήθηκα, την προσάρμοσα σε καθημερινή σειρά, την κατέθεσα και μετά απλά συνέβη! Τους άρεσε και μου είπαν να προχωρήσουμε!»
Από εκεί και πέρα, όμως, υπήρξε η αριστουργηματική σκηνοθεσία του Λευτέρη Χαρίτου. Καθοδήγησε ένα λαμπρό καστ με σπουδαίους πρωταγωνιστές.
Με τη σκηνοθεσία του έδωσε μυστηριώδη και ατμοσφαιρικό τόνο στο έργο που θύμισε κινηματογράφο.
Η επιλογή του καστ αποδείχθηκε η πλέον κατάλληλη. Οι ερμηνείες υπήρξαν καθηλωτικές. Πρωταγωνιστικούς ρόλους πήραν πολλοί άνθρωποι του θεάτρου, όπως η Μαρία Κίτσου, η Κάτια Δανδουλάκη, ο Λεωνίδας Κακούρης, η Κατερίνα Διδασκάλου, η Αλίκη Αλεξανδράκη, ο Γιάννης Στάνκογλου και άλλοι.
Οι παραπάνω και οι υπόλοιποι συνάδελφοί τους δημιούργησαν ένα σύνολο που συνδύαζε εμπειρία και ενθουσιασμό. Και ταλέντο!
Αγαπούσαν πολύ αυτό που έκαναν και τούτο ήταν εμφανές προς όλους.
Το κοινό επιβράβευσε τους συντελεστές της σειράς με εξαιρετικά υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Κατά μέσο όρο την είδαν 1.626.954 άνθρωποι.
Η καλύτερη επίδοση καταγράφηκε στο επεισόδιο της 4ης Φεβρουαρίου 2020 με 37,5%. Στις 21 Ιανουαρίου 2021 οι «Άγριες μέλισσες» έκαναν ρεκόρ σε μέσο όρο τηλεθεατών με 2.082.463!