Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
7 Ιουλίου 2021 14:47
Μπορεί πολλοί τομείς της οικονομίας υπέστησαν ζημιές λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και τα lockdowns, ωστόσο σύμφωνα με το BBC ένα κλάδος φαίνεται να είδε αύξηση στην πελατεία του. Ο κλάδος των αισθητικών επεμβάσεων.
Πολλές κλινικές αισθητικών επεμβάσεων σε όλο τον κόσμο είχαν πολλούς περισσότερους ασθενείς κατά την περίοδο της πανδημίας για έναν πολύ απλό λόγο. Οι ασθενείς μπορούσαν να αναρρώσουν εύκολα από το σπίτι ή να καλύψουν τη θεραπεία με μια μάσκα. Σε κλινικές στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Αυστραλία οι πελάτες έκαναν ουρές για αισθητικές επεμβάσεις όπως ενέσεις κολλαγόνου, μπότοξ, λίφτινγκ προσώπου και διορθώσεις στη μύτη.
Ο Δρ. Rod J Rohrich πλαστικός χειρουργός από το Τέξας δήλωσε στο BBC ότι «Μπορούν είτε να αναρρώνουν σπίτι τους ή να φορούν μία μάσκα όταν έχουν μόλις κάνει ρινοπλαστική ή λίφτινγκ προσώπου. Οι άνθρωποι θέλουν να συνεχίσουν να ζουν φυσιολογικά και μέρος αυτού έχει να κάνει με το πώς αισθάνονται».
Σε τροχιά ανόδου κινείται και στη χώρα μας η ζήτηση για επεμβάσεις πλαστικής-αισθητικής χειρουργικής, ένα χρόνο μετά την έναρξη περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Μολονότι η καμπύλη των κρουσμάτων και η πίεση στο σύστημα υγείας βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα και οι αποφάσεις για επιπλέον περιοριστικά μέτρα διαδέχονται η μία την άλλη, με το εμβολιαστικό πρόγραμμα να προχωρά, η οριστική άρση των περιορισμών φαντάζει πιο κοντά από ποτέ, φέρνοντας στο προσκήνιο «ανάγκες» που είχαν μπει για καιρό στον… πάγο.
Ακολουθώντας τις τάσεις άλλων χωρών, όπως η Γερμανία και η Αμερική, και εν όψει ενός πιο ελεύθερου καλοκαιριού, φαίνεται ότι και στην Ελλάδα, η βελτίωση της εμφάνισης βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητες του προγραμματισμού, με τους ενδιαφερόμενους να έχουν ήδη αρχίσει να αναζητούν τα ραντεβού τους.
Η πανδημία αυξάνει την αποδοχή των αισθητικών παρεμβάσεων, κυρίως για ψυχολογικούς λόγους. Μπορεί ο κόσμος να μην βγαίνει ή να πηγαίνει σε κοινωνικές εκδηλώσεις, εξακολουθεί ωστόσο να βλέπει το πρόσωπό του στο καθρέφτη, ίσως και περισσότερο από ότι όταν ήταν όλα φυσιολογικά. Έτσι οι ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργήθηκαν στο lockdown τους κάνουν να αποφασίσουν να κάνουν κάποια αισθητική παρέμβαση. Στην Αμερική, μάλιστα, έχουν συνδέσει αυτήν την αύξηση με τη χρήση βίντεο-κλήσεων και online meetings, με το επιχείρημα ότι στους ανθρώπους δεν αρέσει το πρόσωπό τους έτσι όπως το βλέπουν στην κάμερα. Παράλληλα, πολλοί έχουν πάρει επιπλέον κιλά κατά την περίοδο της καραντίνας και θέλουν να απαλλαγούν από αυτά.
Η αυξημένη χρήση της τεχνολογίας με τις πλατφόρμες τηλεδιασκέψεων εξηγεί εν μέρει αυτή την τάση, καθώς το πρόσωπο και οι ατέλειες σε αυτό είναι που προβάλλονται περισσότερο εξού και η επιθυμία να βελτιώσουμε την εμφάνισή του. Από την άλλη, είναι και ένας σαφής δείκτης ότι μέσα στο γενικότερο κλίμα της αβεβαιότητας και της απομόνωσης που επέφερε η πανδημία, ο λόγος που προβαίνουμε σε αυτές τις παρεμβάσεις είναι για να νιώσουμε οι ίδιοι καλύτερα με τον εαυτό μας και την εμφάνισή μας και λιγότερο για να βελτιώσουμε την εικόνα μας προς τρίτους.
Οι άνθρωποι αναζητούν λύσεις προκειμένου να ξεφύγουν από τις ψυχολογικές επιπτώσεις της πανδημίας και του εγκλεισμού. Παράλληλα, λόγω του περιορισμού των δραστηριοτήτων, έχουν μείνει κάποια χρήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν γι αυτό το σκοπό. Ο εγκλεισμός έχει συμβάλλει στην αποταμίευση, δεδομένου ότι οι δαπάνες για ρούχα, αξεσουάρ, καλλυντικά, ψυχαγωγία και κυρίως για ταξίδια έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο. Οπότε οι άνθρωποι αποφασίζουν να επενδύσουν στον εαυτό τους, σε θεραπείες που είχαν προγραμματίσει. Η ανάγκη να επενδύσουμε στον εαυτό μας μέσα σε μια πρωτοφανή κρίση, μας δίνει την αίσθηση ανάκτησης ελέγχου – και οι αισθητικές πλαστικές επεμβάσεις είναι σαφέστατα μια επένδυση στον εαυτό μας.
Οι πιο δημοφιλείς επεμβάσεις
Οι επεμβάσεις Πλαστικής Χειρουργικής που βρίσκονται ψηλά στη λίστα των γυναικών είναι η βλεφαροπλαστική (με πιο δημοφιλή την άνω βλεφαροπλαστική), το face lift (mini face lift, neck lift, πογωνοπλαστική), οι λιπογλυπτικές- λιποαναρροφήσεις και οι επεμβάσεις μαστού (αυξητική, σμίκρυνση), ενώ ακολουθούν η κοιλιοπλαστική, η βραχιονοπλαστική και η γλουτεοπλαστική.
Η βλεφαροπλαστική αποτελεί προτεραιότητα και στους άνδρες, ενώ ακολουθούν η πογωνοπλαστική, η μειωτική μαστού (σε περιπτώσεις γυναικομαστίας) και οι λιποαναρροφήσεις-λιποπλαστικές στην κοιλιακή χώρα.
Όσον αφορά στις υπόλοιπες θεραπείες, ιδιαίτερα δημοφιλείς είναι οι ενέσιμες αγωγές για ρυτίδες έκφρασης (botox), οι μεσοθεραπείες προσώπου, συμπεριλαμβανομένων των αυτόλογων θερπειών (PRP) και οι μεσοθεραπείες σώματος (λιπόλυση, σύσφιξη). Ακολουθούν το υαλουρονικό οξύ (ρινοχειλικές αύλακες, ζυγωματικά, οβάλ προσώπου, χείλη), τα λέιζερ προσώπου και χεριών για λείανση, σύσφιξη και «λεύκανση» καθώς και οι ραδιοσυχνότητες (RF) για πρόσωπο και σώμα. Μεγάλη είναι η ζήτηση συνδυαστικών εφαρμογών, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να είναι έτοιμοι νωρίς στο «άνοιγμα».