Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
1 Μαρτίου 2021 21:15
Η ταλαντούχα ηθοποιός που έχουμε αγαπήσει στον ρόλο της Ουρανίας στη δημοφιλή σειρά Άγριες Μέλισσες έδωσε μια χαρακτηριστική συνέντευξη στο περιοδικό Madame Figaro.
Είμαι η Αμαλία και έχω την τάση να ξεχνάω εύκολα. Ποια ήταν η ερώτηση;
Κρήτη σημαίνει να μυρίζει θυμάρι και το δέρμα μου να είναι ζεστό.
Όταν ήμουν παιδί μέναμε κοντά σε ένα θερινό σινεμά και το επισκεπτόμουν συχνά. Κατάλαβα νωρίς ότι μου αρέσει ο τρόπος που νιώθω αφού έχω δει μια ταινία, αυτό το φορτίο που αναλόγως την ιστορία που μου έχουν αφηγηθεί, είναι ελαφρύ ή βαρύ. Σκέψεις, συναισθήματα, ερωτήματα τριγυρνάνε μέσα μου και τίποτα από όλα αυτά δεν με απασχολούσε μόλις δύο ώρες πριν! (Δηλαδή αν δεν είναι αυτό μαγεία, τί είναι;) Σε αυτόν τον κόσμο ήθελα να ανήκω. Ήθελα να ακούω και να λέω ιστορίες. Kαι επίσης υπήρχε η Βουγιουκλάκη.
Ο χαρακτήρας της Ουρανίας σμιλεύτηκε από την ορφάνια της. Έμεινε μόνη στα τρυφερά δεκαέξι και έτσι όπως ήταν κόρη κανενός έγινε μάνα όλων. Είχε ένα τεράστιο τραύμα που της έδινε τη δυνατότητα να συμπονέσει και ταυτόχρονα είχε τεράστια ανάγκη να συνδεθεί. Η “συγκατοίκηση” με τον καλοσυνάτο χαρακτήρα της μου δίνει αρκετά προσωπικά μαθήματα. Με γοητεύει επίσης η δυναμική που έχει καθώς μεγαλώνει. Στον πρώτο κύκλο ήταν αρκετά δειλή, απέφευγε να εκφράζει τις απόψεις της και στόχος της ζωής της ήταν να κάνει οικογένεια, να κλείσει το μαγαζί και να γίνει νοικοκυρά. Αφού “την πρόδωσε” ο σύντροφός της, θες από καχυποψία, κράτησε τη δουλειά της και στο δεύτερο κύκλο πάει να κάνει ένα άλμα στην καριέρα της. Είναι μια γυναίκα σε ενδυνάμωση.
Ουρανία φορ πρέζιντεντ.
Υπάρχει μια κάποια ψυχρολουσία γιατί χρειάζεσαι δεξιότητες και δυνάμεις που δεν αναπτύσσεις για το θέατρο. Μια καθημερινή σειρά είναι και μια απαιτητική εργασία. Ενώ διανύουμε τον δεύτερο χρόνο γυρισμάτων άνετη και να κάνω τη δουλειά μου δεν έχω υπάρξει. Είμαι τυχερή όμως γιατί στη συγκεκριμένη σειρά σχεδόν το σύνολο των συντελεστών παλεύει για το καλύτερο αποτέλεσμα με όλη του την ύπαρξη, από τον μπάμπα-Στρούμφ Λευτέρη Χαρίτο μέχρι τον βοηθό παραγωγής, μπούμαν, φωτογράφο, πολυμηχάνημα Βαγγέλη Γραμματικό.
Χαίρομαι, ειδικά αυτή την περίοδο που η μυθοπλασία συνομιλεί με την πραγματικότητα, σε σχέση με τη βία και την σεξουαλική κακοποίηση. Ο χαρακτήρας του Βόσκαρη ασκεί όλα τα είδη βίας (ψυχολογική, λεκτική, σωματική) πριν φτάσει στην κορωνίδα του βιασμού, και η κεντρική ηρωίδα η Ελένη τον καταγγέλλει για το βιασμό της. Έχω γνωστούς που μου λένε ότι επεξεργάζονται τα γεγονότα που ακούνε την ημέρα τη νύχτα βλέποντας Άγριες Μέλισσες. Θα ήταν απρόσμενο και ακριβό δώρο να είμαι μέρος μιας σειράς που βάζει ένα λιθαράκι για τη μη ανοχή και δικαιολόγηση της βίας και για την απο-ηρωποίηση της τοξικής αρρενωπότητας στην ελληνική κοινωνία. Viva Eleni!
Με εμπνέει ο Τζόρνταν, που λένε πως έπαιζε πάντα στο 200%, όπου κι αν ήταν, γιατί ήξερε πως κάποιος στο κοινό, έστω ένας, έχει έρθει για να τον δει να παίζει και δεν μπορούσε να διανοηθεί να παίξει χαλαρά χωρίς να τα δώσει όλα. Με γοητεύει αυτό το αίσθημα ευθύνης προς το κοινό. Με εμπνέουν επίσης οι άνθρωποι που παλεύουν για τα ιδανικά τους ακόμα και όταν είναι εξ αρχής χαμένοι, όπως οι σουφραζέττες ή κάποιος που διατηρεί το νεοκλασικό του σε μια γειτονιά της Αθήνας που σκοτείνιασε από πολυκατοικίες.
Ο/η Ορλάντο.
Πόσο όμορφο θα ήταν όταν γίνεται κάτι τόσο σημαντικό να μη ”σώζουμε καρέκλες” και να μην “κάνουμε αντιπολίτευση”, αλλά να λέμε συγγνώμη, να αναλαμβάνουμε την ευθύνη μας και να φροντίζουμε να μην ξανασυμβεί, όχι μόνο σε επίπεδο πολιτείας αλλά και σε προσωπικό. Φοβάμαι ώρες-ώρες πως σε αυτή τη χώρα το μόνο πράγμα που είναι αδιαπραγμάτευτο είναι το συμφέρον του καθενός, προσπαθώ όμως να μην κυλήσω στον κυνισμό. Αρνούμαι να αντιμετωπίσω το αυτονόητο σαν ουτοπία.
Πιστεύω πως λόγω lockdown αναγκαστήκαμε πρώτη φορά σύσσωμοι να κάνουμε ένα βήμα πίσω. Σταμάτησε οτιδήποτε καθημερινό και άρα υποχρεωθήκαμε σε μια συνολική ίσως ενδοσκόπηση.
Δε σκέφτομαι, τρώω νουτέλα.
Ανακαλύπτω συνεχώς ανθρώπους, εικόνες, κείμενα, μελωδίες, αντικείμενα τα οποία είναι ερωτεύσιμα, για να πείθω τον εαυτό μου πως ο κόσμος στον οποίο ζούμε είναι λίγο περισσότερο όμορφος παρά άσχημος.
Ο κάθε τόπος έχει άλλη θέση μέσα μου, και με την ψυχή ας κάνουμε όπως με το σώμα, δε χρειάζεται να επιλέξουμε χέρι ή πόδι.
Με γάτες, βόλτες στη θάλασσα, νέτφλιξ και μακαρόνια.
Να ταξιδέψω στη Σκωτία.