Ευαγγελία Αραβανή – Σπύρος Λάζαρης: Παντρεύονται με θρησκευτικό γάμο
Μετά από τέσσερα χρόνια σχέσης και την απόκτηση ενός παιδιού, η Ευαγγελία Αραβανή και ο Σπύρος Λάζαρης ετοιμάζονται να ενωθούν με τα ιερά δεσμά του γάμου. Την ευχάριστη αποκάλυψη έκανε […]
Tον εφιάλτη της ενδοοικογενειακής βίας και της κακοποίησης ζει γνωστό μοντέλο στα χέρια του πρώην συντρόφου της, ο οποίος μάλιστα έχει καταδικαστεί πρωτόδικα από τα ελληνικά δικαστήρια. Παρά, όμως, την […]
Εριέττα Κούρκουλου: Το φύλο του δεύτερου παιδιού της και ο μήνας που γεννάει
Μια ιδιαίτερα ξεχωριστή περίοδο στη ζωή της διανύει η Εριέττα Κούρκουλου, καθώς είναι ξανά έγκυος και θα κρατήσει στην αγκαλιά της τον δεύτερο καρπό του έρωτά της με τον σύζυγό […]
Άννα Χατζησοφιά: «Μετά από τόσα χρόνια με τον Χάρη Ρώμα είμαστε οικογένεια»
13 Ιουνίου 2021 18:15
Η Άννα Χατζησοφιά έκανε μια αναδρομή στα σενάρια που έχει γράψει μαζί με τον Χάρη Ρώμα και στον τρόπο με τον οποίο έδεσε το χιούμορ τους. Μίλησε στο Dot για τις μεγάλες τους επιτυχίες.
Άννα Χατζησοφιά: «Μετά από τόσα χρόνια με τον Χάρη Ρώμα είμαστε οικογένεια».
Το έγκαυμα του Στέλιου Μάινα στους Μεν και Δεν
«Ο Χάρης έκανε τον Δράκουλα, η Άννα έκανε τη Μίνα. Η Τζόυς έκανε μία υπηρέτρια και ο Στέλιος θα έκανε τον καμπούρη υπηρέτη. Σε κάποια φάση είχε τη φαεινή ιδέα ο Μάινας να ανάψει σύρμα που πλένεις τα πιάτα και να το γυρίζει γύρω γύρω σαν σπέσιαλ εφέ και… καιγόταν. Και όταν τελείωσε το πλάνο είχε έγκαυμα».
Ο κακός Βεζύρης και η λογοκρισία
«Αυτό που θυμάμαι είναι η λογοκρισία από το Mega. Δεν τους άρεσε ένα στοιχείο. Ο Κλέων Βεζύρης – που λάτρευε την εξουσία από όπου κι αν προερχόταν με όποιο κόστος – είχε ένα διπλό πρόσωπο. Το οποίο εκφραζόταν από έναν διπλό πίνακα που είχε στο σπίτι του. Από τη μία μεριά υπήρχε η αφίσα του κόμματος με το οποίο είχε εκλεγεί. Και από την πίσω πλευρά ήταν ένα κολάζ προσώπων που είχε από τον Ναπολέοντα, τον Χίτλερ, τον Λένιν μέχρι τον Στάλιν, τον Κένεντυ, τον Μητσοτάκη και τον Παπανδρέου.
Αυτό τους φαινόταν υπερβολικό. τους ενοχλούσε η σύζευξη των προσώπων και κυρίως η σύζευξη του Μητσοτάκη με τον Παπανδρέου. Όποτε το πλάνο περνούσε μπροστά από αυτόν τον πίνακα το έκοβαν. Πάντα πίσω από κάθε λογοκρισία υπάρχει μία μειωμένη κριτική αντίληψη, Αν θεωρούσαν αυτό προβληματικό τι έπρεπε να πουν για όλη τη δομή του σίριαλ; Όλη η δομή του σίριαλ ήταν τρομερά αιχμηρή κριτική στην εξουσία»