Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Συντάκτης: Newsroom
10 Αυγούστου 2022 11:44
Ποια εικόνα σού έρχεται πρώτη στο μυαλό από τα παιδικά σου χρόνια στην Αμερική;
Θυμάμαι τη γιαγιά μου, την Αννέτα, να οδηγεί το μεγάλο κόκκινο αυτοκίνητό της στους δρόμους της Νέας Υόρκης, κάπου στα μέσα της δεκαετίας του ’80, να είμαστε μέσα εγώ και η αδελφή μου, η Νταϊάνα, και να ακούμε στο κασετόφωνο τραγούδια της Μαρινέλλας. Είχε τρέλα με τη Μαρινέλλα η γιαγιά μου, γι’ αυτό μου αρέσει και μένα τόσο πολύ.
Πώς κατάλαβες πως η μουσική ήταν το… κάλεσμά σου και αποφάσισες να το ακολουθήσεις;
Στις βόλτες που πηγαίναμε με τη γιαγιά, καθόμασταν με την αδελφή μου στο πίσω κάθισμα κι εγώ πάντα σκάρωνα μελωδίες και στιχάκια. Ετσι έγραψα τα πρώτα μου τραγούδια.
Μάλιστα, η Νταϊάνα ήταν η μεγαλύτερη φαν μου από τότε και ό,τι κι αν έγραφα το έβρισκε τέλειο. Αυτό ξεκίνησε στα 4 με 5 μου χρόνια, έπειτα αρχίσαμε με την αδελφή μου μαθήματα πιάνου και ξεκαθάρισε περισσότερο το… τοπίο γι’ αυτό που ήθελα να κάνω.
Πάντως, το «κλικ» μέσα μου έγινε με το τραγούδι «Control» της Τζάνετ Τζάκσον και μια εμφάνισή της σε κάτι βραβεία που έτυχε να παρακολουθήσω.
Ωστόσο, έκανες πρώτα ένα συγκρότημα με την αδελφή σου;
Ναι, στο πανεπιστήμιο έγινε αυτό. Γίναμε ντουέτο σε ένα μουσικό σχήμα που είχε την ιδέα να φτιάξει ένας συνθέτης, ο οποίος έγραφε και τα τραγούδια μας.
Λεγόταν «Νοοτροπία» και τραγουδούσαμε ελληνικά κομμάτια διάφορων ειδών, από ποπ μέχρι όπερα.
Βγάλαμε μάλιστα και δίσκο, κάναμε βιντεοκλίπ, live εμφανίσεις στη Νέα Υόρκη. Λίγο αργότερα, όμως, εγώ έπιασα δουλειά στην τουρνέ της Μπρίτνεϊ Σπίαρς και ακολούθησα σόλο πορεία, έτσι το διαλύσαμε.
Συνεργάστηκες με την Μπρίτνεϊ Σπίαρς σε περιοδεία της, αλλά και στη δημιουργία του τραγουδιού «Everytime», που, όπως έχεις πει, η σταρ της ποπ επιχείρησε να παρουσιάσει για δικό της αποκλειστικά.
Την περιοδεία μας και τη δημιουργία του «Everytime», που το γράψαμε μαζί στο σπίτι της Μπρίτνεϊ στο Λος Αντζελες, τα θυμάμαι με πολλή αγάπη. Ομως, ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκε στο τέλος με πλήγωσε βαθιά.
Προσπάθησε να οικειοποιηθεί το τραγούδι μας, λέγοντας πως το έγραψε μόνη της, κι εμένα αυτό με διέλυσε εσωτερικά. Μου πήρε όλο το θάρρος που χρειαζόμουν για να μπω δυναμικά και να παλέψω στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας στην Αμερική.
Παρόλο που το «Everytime» πήγε πολύ καλά και παίρνω ακόμη ποσοστά από αυτό, τότε είχα στεναχωρηθεί τρομερά. Γι’ αυτό έφυγα και ήρθα στην Ελλάδα.
Πηγή:Espresso