Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
1 Νοεμβρίου 2020 15:30
Η επιχειρηματική δραστηριότητα του γνωστού σεφ και τηλεοπτικού αστέρα Άκη Πετρετζίκη έχει συχνά πυκνά απασχολήσει τη δημοσιότητα, ωστόσο, δεν έχει αποτυπωθεί το πλήρες μέγεθος της. Με πολύπλευρη δράση που περιλαμβάνει αφενός την εστιατορική δραστηριότητα αλλά και σειρά άλλων projects, όπως τις συνεργασίες με γνωστές εταιρείες τροφίμων, διαφημίσεις, την προσωπική του ιστοσελίδα και το e-shop του και αφετέρου την τηλεοπτική του παρουσία, ο Έλληνας σεφ έχει δημιουργήσει ένα επιχειρηματικό οικοσύστημα, το οποίο εκπροσωπείται από διάφορες εταιρικές οντότητες.
Το 2019 σύμφωνα με τη δημοσιευμένη οικονομική κατάσταση της προσωπικής μονοπρόσωπης εταιρείας του Άκη Πετρετζίκη, η οποία εισήλθε αισίως στην 6η χρήση της, αυτή πραγματοποίησε τζίρο της τάξης των 2,502 εκατ.ευρώ, ελαφρώς αυξημένο έναντι των 2,492 εκατομμύρια ευρώ του 2018.
Με 40 υπαλλήλους
Η εταιρεία απασχολεί 39 μόνιμους υπαλλήλους και το 2019 αξιοποίησε επίσης ακόμη 4 εποχικούς εργαζόμενους. Τα δε καθαρά κέρδη μετά την αφαίρεση και των φόρων για τη συγκεκριμένη οντότητα ανήλθαν στις 440 χιλ.ευρώ περίπου παρουσιάζοντας μικρή κάμψη έναντι των 460 χιλ.ευρώ για τη χρονιά του 2018.
Σύμφωνα πάντα με τις δημοσιευμένες λογιστικές καταστάσεις, η KitchenLab Mονοπρόσωπη ΙΚΕ, το 2019 πραγματοποίησε τζίρο της τάξης του 1,490 εκατομμυρίου ευρώ καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση έναντι των 224 χιλιάδων ευρώ του 2018, ενώ σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων κατάφερε να μειώσει δραστικά τις ζημιές της στις 48,7 χιλιάδων ευρώ από 270,5 χιλιάδες ευρώ το 2018.
Τέλος η Burger AP μονοπρόσωπη ΙΚΕ (που αφορά στο ομώνυμο εστιατόριο στην Αγία Παρασκευή) παρουσίασε τζίρο 782,5 χιλιάδες ευρώ, από 891 χιιάδες ευρώ το 2018, ενώ εμφάνισε ζημιές ύψους 71,5 χιλιάδων ευρώ από κέρδη 17 χιλιαδων ευρώ το 2018.
Σημειώνεται ότι στα μέσα του 2020 το συγκεκριμένο εστιατορικό σήμα απέκτησε και δεύτερο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, γεγονός που εξηγεί το πέρασμα σε ζημιές λόγω των αυξημένων δαπανών για τη νέα επένδυση.