Είναι γνωστό πλέον ότι τα διαφημιστικά πακέτα στην τηλεόραση έχουν πέσει κατακόρυφα Και η λύση των Telemarketing είναι μία πολύ επικερδής ζώνη για τα κανάλια.
έχουμε δει κατά καιρούς αρκετούς ηθοποιούς να διαφημίζουν διάφορα προϊόντα εν είδει τηλεμάρκετινγκ αλλά και αρκετούς να παρουσιάζουν ολόκληρες τηλεοπτικές εκπομπές βασισμένες στην τηλεπώληση όπως είναι η Έλενα Τσαβαλιά η Σοφία Βογιατζάκη η Μαρία Ιωαννίδου ο Γιώργος Παρτσαλάκης και αρκετοί ακόμα
Η Βίκυ Κάβουρα είναι η επόμενη. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από τον ΣΚΑΪ γνωστός επιχειρηματίας έχει δείξει ενδιαφέρον για να αγοράσει τηλεοπτικό χρόνο στη Ζώνη του Σαββατοκύριακου για να κάνει ένα μεσημεριανό μαγκαζίνο βασισμένο εξ ολοκλήρου στο τηλεμάρκετινγκ με παρουσιάστρια τη Βίκυ Κάβουρα