Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
28 Φεβρουαρίου 2020 08:40
Tην ώρα που όλοι ασχολούνται με το τηλεοπτικό μέλλον της, εκείνη έδινε δικαστική μάχη! Πριν από λίγες ημέρες συζητήθηκε στο Πρωτοδικείο της Αθήνας η αγωγή της Ελένης Μενεγάκη και του πρώην συζύγου της Γιάννη Λάτσιου σε βάρος της εταιρείας που εκδίδει το περιοδικό «Hello», της εκδότριας Έλενας Λυμπέρη και του διευθυντή του περιοδικού Άρη Καβατζίκη. Η υπόθεση μετρά ήδη πέντε χρόνια και αφορά στο πρωτοσέλιδο του περιοδικού με τίτλο «Η Ελένη Μενεγάκη μας προσκαλεί στο πάρτι γενεθλίων της μικρής Βαλέριας», με φωτογραφία από το εσωτερικό του χώρου όπου γινόταν το πάρτι και τα πρόσωπα των παιδιών της παρουσιάστριας με πίξελ. Όλα ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο του 2015, όταν η Ελένη Μενεγάκη είχε ζητήσει να καλυφθεί η φωτογραφία στο περιοδικό. Έκανε ασφαλιστικά μέτρα, ενώ κατέθεσε (μαζί με τον Λάτσιο αγωγή αξιώνοντας για λογαριασμό των ανήλικων παιδιών τους ποσό ύψους 100.000 ευρώ περίπου. «Είμαι 25 χρόνια στενή συνεργάτιδα της Ελένης Μενεγάκη και φίλη της. Ήμουν μέσα στα συγκεκριμένα γενέθλια στις 7 Φεβρουαρίου του 2015. Έγινε στο ξενοδοχείο “Semiramis” στην Κηφισιά. Ήταν για τα γενέθλια της Βαλέριας και ήταν περίπου 60 καλεσμένοι. Υπήρχε λίστα με ονόματα. Συμμαθητές των παιδιών, συγγενείς και προσωπικοί φίλοι. Εκεί που ήταν τα παιδιά ήταν κλειστός χώρος. Δεν έγινε αντιληπτό ότι κάποιος φωτογράφισε. Η Μενεγάκη πληροφορήθηκε για τη φωτογραφία μία ημέρα πριν από τη δημοσίευση του περιοδικού. Πήρε τηλέφωνα για να απαγορεύσει τη δημοσίευση, επικοινώνησε με δικηγόρους, μίλησε με την άλλη πλευρά, αλλά αυτό δεν άλλαξε τα πράγματα» ανέφερε στο δικαστήριο η Ελένη Γελαλή, η οποία κατέθεσε ως μάρτυρας από την πλευρά της παρουσιάστριας.
«Επρόκειτο για ιδιωτικό χώρο»
Στο επιχείρημα ότι η Ελένη Μενεγάκη είναι το πιο πολυφωτογραφημένο πρόσωπο της χώρας -τόσο η ίδια όσο και τα παιδιά της- η μάρτυρας είπε ότι «όταν τη φωτογραφίζουν σε δημόσιο χώρο δεν αντιδρά, αλλά εδώ επρόκειτο για ιδιωτικό χώρο και τη στιγμή μάλιστα που είχε σταλεί επιστολή στα Μέσα Ενημέρωσης από το διαζύγιο των γονέων τους και έπειτα να μην τα φωτογραφίζουν, και ενώ τα άλλα Μέσα δημοσίευσαν φωτογραφίες μόνο από την είσοδο και την έξοδο του ξενοδοχείου». Μάλιστα, εξήγησε πως το κυνήγι των παπαράτσι έχει δημιουργήσει αρκετές φορές αντιδράσεις στα παιδιά της παρουσιάστριας. «Τα παιδιά από το 2010 και μετά έχουν συνηθίσει έναν παπαράτσι απέναντι. Είναι πολύ αρνητικά. Ο Άγγελος παλιά είχε προσπαθήσει να επιτεθεί σε έναν παπαράτσι που τον φωτογράφισε. Η μαμά τους μπορεί να είναι η πιο διάσημη Ελληνίδα, αλλά τα παιδάκια τι φταίνε; Οι φωτογραφίες δημοσιεύθηκαν για να πουλήσουν λίγα παραπάνω φύλλα, γιατί ο κ. Καβατζίκης (πρώην αρχισυντάκτης του περιοδικού) ξέρει τη φιλοσοφία της Μενεγάκη καθώς ήταν τρία χρόνια συνεργάτης της».Κατά την εξέτασή της από τον Μιχάλη Δημητρακόπουλο, δικηγόρο της πλευράς του περιοδικού, η αρχισυντάκτρια της Ελένης Μενεγάκη υποστήριξε ότι «τα παιδιά ένιωσαν θλίψη βλέποντας τον εαυτό τους σε περιοδικά με πίξελ σαν τερατάκια». Όταν ερωτήθηκε, δε, για φωτογραφίες από τη βάπτιση της Βαλέριας χωρίς αλλοίωση στα πρόσωπα των παιδιών, η μάρτυρας ανέφερε: «Ό,τι μου δείξατε ήταν πριν από το 2010, δηλαδή πριν από το διαζύγιο. Μετά έβαλαν ένα τέλος σε όλο αυτό και ο Αρης Καβατζίκης το ήξερε πολύ καλά. Αν η ίδια θέλει να δώσει φωτογραφίες, είναι δικαίωμά της. Αλλά δεν μπορεί ο καθένας να μπαίνει σε ιδιωτικό χώρο και να την τραβάει και να λέει μετά “δεν υπάρχει δόλος”».
«Δεν φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών»
Από την πλευρά του περιοδικού κατέθεσε συντάκτρια του «Hello». «Οι φωτογραφίες έφτασαν στο περιοδικό από πρακτορεία και φωτογράφους. Έτσι έγινε και σε αυτή την περίπτωση. Εμείς κλείσαμε το περιοδικό τη Δευτέρα και την Τρίτη ξεκίνησαν όλα» ανέφερε, για να δεχτεί την ερώτηση της προέδρου: «Το “η Ελένη Μενεγάκη μας κάλεσε στα γενέθλια” τι σημαίνει; Δεν είναι σαν να σας κάλεσε; Ο τίτλος είναι αληθής;». Η μάρτυρας υποστήριξε ότι πάντοτε υπάρχει προσπάθεια για ευπώλητους τίτλους, αλλά πράγματι δεν είχαν προσκληθεί. «Δεν φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών, μόνο η Μενεγάκη και η μητέρα της φαίνoνται. Πρόσφατα ανέβασε φωτογραφία στο Instagram με τα παιδιά της με μαγιό και μετά ήρθε e-mail από εταιρεία, όπου ανάφερε τη μάρκα μαγιό που φοράει και μας είπαν αν παίξουμε τη φωτογραφία να βάλουμε και την εταιρεία που φοράνε» είπε κλείνοντας την κατάθεσή της η μάρτυρας.
«Τα παιδιά μας εκτέθηκαν σε φθοροποιό δημοσιότητα»
«Δεν είναι λίγες οι φορές που οδηγήθηκα, αντιδρώντας στην υπερβολική έκθεση του ιδιωτικού μου βίου, ακόμη και στο αστυνομικό τμήμα. Με γνώμονα τα παραπάνω και επειδή σε κάποιες περιόδους τα παιδιά μας εκτέθηκαν σε αδικαιολόγητα μεγάλη και φθοροποιό για αυτά δημοσιότητα, η οποία είχε προκαλέσει άγχος και διαταραχή της καθημερινότητας και της ηρεμίας τους, είχε αποσταλεί στο παρελθόν επιστολή σε όλα τα Μέσα Ενημέρωσης, με την οποία δηλωνόταν η ρητή απαγόρευσή μας στη δημοσίευση φωτογραφιών τους, ακόμη και αν αυτή γινόταν με αλλοίωση των χαρακτηριστικών τους» αναφέρει η Ελένη Μενεγάκη στην αγωγή της. Εκείνο το πρωί, λοιπόν, η παρουσιάστρια φέρεται να επικοινώνησε μέσω δικηγόρου τόσο με τον Αρη Καβατζίκη όσο και με τον νομικό σύμβουλο του περιοδικού, προκειμένου να καλυφθούν με κάποιον τρόπο οι φωτογραφίες, εφόσον το περιοδικό δεν είχε ξεκινήσει προς τα σημεία διάθεσής του.
Το πρώην ζευγάρι στην αγωγή του κάνει εκτενή αναφορά και στην αναστάτωση που προκλήθηκε στα παιδιά του, επισημαίνοντας ότι «προφανώς δεν διαθέτουν ούτε την ηρεμία ούτε την ωριμότητα να διαχειριστούν μια υποχρεωτική δημοσιότητα που τους επιβάλλεται. Στα δικά μας παιδιά προκαλεί συνεχή και σημαντική ταραχή η αδιάλειπτη προσπάθεια των φωτογράφων δήθεν να φωτογραφίσουν εμάς, ακόμη και όταν τα συνοδεύουμε στο σινεμά. Τα λοιπά ανήλικα παιδιά, οι φίλοι τους, πολλές φορές δεν επιθυμούν να παίξουν ή να συνευρεθούν με τα δικά μας παιδιά, επειδή επαπειλείται η δημοσίευση φωτογραφιών, την οποία δεν επιθυμούν οι γονείς τους, όπως ούτε και εμείς».
Μια φιλία που χάθηκε για πάντα
Αυτή η κόντρα σήμανε και το οριστικό τέλος της φιλίας της παρουσιάστριας με την Έλενα Μακρή-Λυμπέρη. Η τελευταία, σε κείμενο που υπέγραφε, μετά την αγωγή είχε αναφέρει: «Και τα “Απαντα της Ελένης” με βιβλιοθήκη-δώρο να βγάλουμε, αναμενόμενο θα ήταν. Τέτοια προσωπολατρία, από την εποχή των βυζαντινών εικόνων και τις εικονομαχίες έχει να γνωρίσει ο τόπος… Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι ασχολούμαι αποκλειστικά μαζί της, θέλοντας και μη (μαζί με τόσους και τόσους άλλους…), από το 1993, έχοντας κάνει την Ελένη αφίσα-κάρτα-κορνίζα στο “Εγώ”, στο “7 Μέρες TV”, στο “Τηλεκοντρόλ”, στο “TV Showtimε”, στο “Life & Style”, νύφη, έγκυο (τρέχαμε στην Κρήτη και ράβαμε ειδικές κελεμπίες με τον συγχωρεμένο Μιχάλη Ασλάνη), μαμά, με καρότσι, χωρίς καρότσι, βαμπ του Μεσοπολέμου, ακόμα και εξώφυλλο στη “Vogue” την έκανα (που αμφιβάλλω αν ήξερε να προφέρει τα ονόματα των σχεδιαστών, και που έδωσα μάχη για να επιβάλω μια TV persona άνω των 40 ετών και μη μοντέλο σε έναν τέτοιο τίτλο) και σε τόσα άλλα που ξεχνάω».
Την επομένη της δημοσίευσης του κειμένου η Ελένη Μενεγάκη, κρατώντας βιβλίο της Στέφανι Ντέιβις με τίτλο «Γελωτολογία», είπε κοιτάζοντας την κάμερα: «Εδώ είμαι, με σύνθημα “Γελωτολογία”. Αυτά, έτσι γιατί είναι συνθήματα που φέρνουν χαρά στη ζωή. Γελωτολογία. Ακούγοντάς το τι σκέφτεστε, ρε παιδιά; Και ευτυχώς κάθε μέρα μάς ξημερώνει και κάτι να μας κάνει και λίγο να γελάσει το χειλάκι μας».