Το σίριαλ σκίζει και οι δύο τους είναι από τα τηλεοπτικά πρόσωπα της φετινής χρονιάς. Κι όμως, η Θεοφανία Παπαθωμά και ο Γιάννης Στάνκογλου -διότι γι’ αυτούς μιλάμε- φαίνεται ότι στα παρασκήνια βιώνουν μια κάπως παράξενη σχέση, όπως τουλάχιστον μαρτυρούν οι άνθρωποι που τους ζουν από κοντά.
Όταν ξεκίνησαν τα γυρίσματα του σίριαλ-αποκάλυψη της φετινής χρονιάς, η Θεοφανία Παπαθωμά και ο Γιάννης Στάνκογλου ήταν πολύ χαρούμενοι που θα συνεργάζονταν. Είχαν πολύ καλή γνώμη ο ένας για τον άλλον και κυρίως εκτιμούσαν πολύ το υποκριτικό ταλέντο του άλλου ως συνάδελφοι. Τότε, βέβαια, κανείς δεν ήξερε και την απίθανη πορεία που θα είχε το σίριαλ, το οποίο κυριολεκτικά πετάει στους πίνακες της τηλεθέασης αλλά και στις κριτικές.
Όσο όμως οι «Άγριες Μέλισσες» ανέβαιναν και έπαιρναν αυτή την απίστευτη ανοδική τους πορεία, οι σχέσεις των δύο ηθοποιών άρχισαν να μην είναι τόσο καλές όσο ήταν στο παρελθόν. Αρχικά αυτό αποδόθηκε από τους συναδέλφους τους και τους άλλους ανθρώπους της παραγωγής, στην ένταση και την κούραση της δουλειάς, η οποία είναι πολύ μεγάλη σε μια τόσο απαιτητική παραγωγή.
Σταδιακά, όμως, φάνηκε ότι ανάμεσα στους δύο τους, οι εντάσεις ήταν μεγαλύτερες απ’ όσο συνήθως στα γυρίσματα και όλοι άρχισαν να προσέχουν μια παγωμάρα…
Τι ενόχλησε ποιον;
Οι δύο ηθοποιοί φυσικά δεν έχουν μιλήσει για οτιδήποτε μπορεί να συμβαίνει ανάμεσά τους, αλλά το παρασκήνιο έχει πολλά να πει. Όπως φαίνεται, λοιπόν, ήταν κάποιες παρεμβάσεις της ηθοποιού στο σενάριο αυτές που ενόχλησαν το συνάδελφό της, παρεμβάσεις τις οποίες εκείνη έκανε βέβαια για να προστεθεί ένταση στις σκηνές της.
Πριν από λίγες μέρες η Θεοφανία Παπαθωμά μίλησε για τη σειρά, για το πώς πήρε το ρόλο της ως Βιολέτας στις «Άγριες Μέλισσες», την απόφαση που πήρε να αλλάξει τα μαλλιά της εξαιτίας αυτού, αλλά και για την σκηνή του διασυρμού της στο χωριό όταν ο Κωνσταντής της πήρε τα ρούχα. Παραδέχτηκε, μάλιστα, ότι ήταν η ίδια που ζήτησε να γίνει πιο δραματική η συγκεκριμένη σκηνή: «Για τον Κωνσταντή, ο εξευτελισμός της Βιολέτας είναι σαν παιχνίδι, δεν έχει τόση μεγάλη κακία μέσα αυτό το πράγμα όσο ότι θέλει να κάνει το κομμάτι του. Εγώ τον παρακαλάω να μου τα δώσει και αυτός τα παίρνει και φεύγει. Και εγώ ουσιαστικά μένω εκεί μόνη, αβοήθητη, απελπισμένη και εξευτελισμένη. Σοκαριστικό αυτό, γιατί η Βιολέτα είναι μια γυναίκα μόνη και απροστάτευτη. Είναι μόνη της σε ένα ξένο χωριό, ο άνδρας της την εγκατέλειψε και μάλιστα για μία άλλη. Την έχει ακυρώσει σαν γυναίκα. Έχει διαλύσει την ύπαρξή της, τη θηλυκή της υπόσταση. Ο Κωνσταντής δεν είναι σοβαρό πρόσωπο, είναι όμως ένα σύμβολο στη ζωή της Βιολέτας. Η σκηνή γυρίστηκε σε αληθινό στάβλο που ζουν άλογα. Είχε καθαρό χόρτο κάτω, αλλά μύριζε λίγο», αποκάλυψε η ηθοποιός των «Άγριων Μελισσών» και πρόσθεσε: «Όλοι είναι εναντίον του Κωνσταντή και βρίζουν τον καημένο. Αυτόν τον Κωνσταντή, το τόσο γλυκό παιδί που μου ζήτησε 100 χιλιάδες φορές συγγνώμη για την σκηνή που γυρίσαμε. Δεν ένιωσε καθόλου καλά. Εντάξει, είναι μια πολύ σκληρή σκηνή η αλήθεια είναι. Εγώ είχα ζητήσει από τη Μελίνα να κάνει την σκηνή ακόμα πιο δραματική».
Κάτι που έγινε. Και, όπως λέγεται, ενόχλησε κάποιους από τους άλλους συντελεστές, ανάμεσα στους οποίους και ο Στάνκογλου. Και κάπως έτσι οι σχέσεις των δύο πέρασαν στο στάδιο της ψύχρας.
Πώς πήρε το ρόλο;
Η ηθοποιός μίλησε και για το πώς πήρε το ρόλο στη σειρά που σπάει ταμεία: «Ήταν Μάιος, καθόμουν στον κήπο, χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν η Μιράντα, η casting director και μου είπε ότι θέλουν να με δουν για έναν ρόλο σε ένα σίριαλ εποχής. Με κάλεσαν για να μου πουν ότι με θέλουν για αυτό τον ρόλο, αν και εγώ δεν είμαι αντίθετη στο casting. Καταλαβαίνω την ανάγκη του άλλου να σε δει, να δει πώς άλλαξες και να δει πώς ταιριάζεις με τους άλλους. Γιατί να μη δοκιμάσεις και έναν ρόλο. Στις Άγριες Μέλισσες δεν αισθάνθηκα ότι πέρασα από casting, μου είπαν ότι έχουν αυτό τον ρόλο και μετά συζήτησα για χρήματα κλπ», είπε η ηθοποιός.
Και πρόσθεσε: «Άλλαξα τα μαλλιά μου για τις Μέλισσες, γιατί φαντάστηκα τη Βιολέτα με σκούρα μαλλιά. Συνήθως έτσι κάνω. Διαβάζω τον ρόλο και δεν του δίνω πολύ μεγάλη σημασία όταν μου το προτείνουν. Τον καταπίνω νοητικά και τον αφήνω εκεί μέχρι να γεννηθεί. Κάποια στιγμή μου χτυπάει την πόρτα και μου μιλάει και μου λέει “θέλω αυτά τα μαλλιά”, “θέλω να μιλάς έτσι”, μόνος του μου τα λέει».