latest

Σφιχτοί γλουτοί για πάντα (φωτογραφίες)
ΔΕΣ ΤΙΣ ΣΟΥΠΕΡ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑ

Η κοιλίτσα και οι γλουτοί -στον αντίποδα- είναι τα δυσκολότερα μάλλον σημεία του σώματος για εκγύμναση. Για τις γυναίκες τουλάχιστον. Τα θέλουμε όλα σφριγηλά και κομψά. Πάμε λοιπόν αυτή τη φορά στους γλουτούς και στο πώς θα τους κάνουμε έτσι απλά τέλειους!

Δύσκολο το πρότζεκτ, έτσι; Έτσι είναι γιατί χρειάζεται άσκηση, workout, κάτι που προτείνει (ανυπερθέτως), μεταξύ πολλών άλλων και η Σίντι Κρόφορντ, η θεά ακόμα Σίντι, σε κάθε θηλυκό. Άρα, πάμε στις σωστές ασκήσεις, ξεκινώντας από την ενεργοποίηση του κορμού και των ποδιών μας!

Τι κάνουμε; Κρατάμε το σώμα δυνατό και σφιχτό, μια που οι ασκήσεις ποδιών και γλουτών δεν συνίστανται μόνο για να έχουμε ένα ωραίο αποτέλεσμα -που έτσι και αλλιώς το θέλουμε- αλλά είναι πολύ σημαντικές, προκειμένου να διατηρούμε δυνατούς τους μύες μας και ν’ αποφεύγεται κάθε είδους τραυματισμός.  Εξάλλου, μην το ξεχνάμε, η αδράνεια προκαλεί προβλήματα στα άκρα, γι’αυτό παραμένουμε δραστήριες και φροντίζουμε το σώμα μας.

Ακολούθως, δοκίμασε τις ασκήσεις που σου προτείνουμε: Κάνε 4 σετ των 20 επαναλήψεων αρχικά, «ανέβαζε» ένταση και επαναλήψεις όσο περνάει ο καιρός και σύντομα θα δεις αποτέλεσμα.

TIP Κάθε φορά που νιώθεις τους μύες σου «τσιτωμένους», καλό είναι να σταματάς. Συνεχίζεις όταν αισθανθείς ξανά έτοιμη.

FI100105FTTIM001_0

squats

all-4-kick

2

slide-2-marching-hip-1495747441

 

Tags:

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *