Κατερίνα Καινούργιου: Ο θυελλώδης έρωτας με τον Παναγιώτη Κουτσουμπή και η επιθυμία για οικογένεια
Η Κατερίνα Καινούργιου ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει το 2024 και να υποδεχτεί το 2025, έχοντας στο πλευρό της έναν υπέροχο σύντροφο, τον Παναγιώτη Κουτσουμπή. Η παρουσιάστρια του Alpha, μέσα στη χρονιά […]
Νίκος Οικονομόπουλος: Ακύρωσε τις εμφανίσεις του πριν από τα Χριστούγεννα - Η περιπέτεια υγείας
Ο Νίκος Οικονομόπουλος όπου κι αν τραγουδάει τα τελευταία χρόνια σαρώνει και έχει καταφέρει να χτίσει ένα κοινό που δεν μπορεί να τον αποχωριστεί. Όλες του οι εμφανίσεις είναι […]
Δημήτρης Ήμελλος: Οι άσχημες σχέσεις με την πρώην σύζυγό του και ο χωρισμός
Ένα θέμα που δεν άγγιζε ποτέ ο αείμνηστος Δημήτρης Ήμελλος, σε συνεντεύξεις αλλά και παρέες, ήταν εκείνο της πρώην συζύγου του, της μητέρας του παιδιού του. Σε ότι αφορούσε στα […]
Αθηνά Μαξίμου:«Νιώθω ότι η τέχνη απαξιώνεται. Μου έκανε εντύπωση που μας έκλεισαν πρώτους»
16 Δεκεμβρίου 2020 20:15
Η Αθηνά Μαξίμου ήταν καλεσμένη του Utopia Golden Hall και του Marie Claire σε ένα Instagram Live που έφερε λίγη θεατρική μαγεία στην καθημερινότητά μας και μας έκανε να αδημονούμε για το άνοιγμα των θεατρικών σκηνών όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν ξανά. Η ηθοποιός που έχουμε αγαπήσει μέσα από ένα πάντα ποιοτικό ρεπερτόριο στο θέατρο και στον κινηματογράφο, μίλησε για την παράσταση όπου πρωταγωνιστεί μαζί με τον Αιμίλιο Χειλάκη και τον Λάκη Λαζόπουλο, το εμβληματικό έργο του Χάρολντ Πίντερ “Η Προδοσία”, σε σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη (παράσταση που θα συνεχιστεί αισίως όταν αρθούν οι απαγορεύσεις).
“Νιώθω ότι η τέχνη απαξιώνεται. Μιλάμε για το πότε θα ανοίξει η εστίαση, τα καταστήματα αλλά κανείς δεν διερωτάται ούτε συζητάει για το πότε θα ανοίξουν τα θέατρα. Μου έκανε εντύπωση που μας έκλεισαν πρώτους. Γιατί ήταν χώροι όπου φορούσαν όλοι μάσκα, όπου κρατούσαν αποστάσεις και όπου δεν μιλάει κανείς. Οπότε από αυτή την άποψη ήταν ασφαλέστεροι χώροι από τα εστιατόρια”, λέει η ηθοποιός, με αφορμή το κλείσιμο των θεάτρων. Η παράσταση, που παίχτηκε για δύο εβδομάδες πριν την απαγόρευση πρόλαβε ωστόσο να κάνει αίσθηση.
“Ήταν μια έκπληξη ο Λάκης σε αυτόν τον δραματικό ρόλο. Για τον κοινό του αλλά και για τον ίδιο ήταν πολύ ανατρεπτικό. Είναι ένας ρόλος με πολύ φλεγματικό αγγλικό χιούμορ. Το έργο μιλάει για ένα ερωτικό τρίγωνο, και το παράξενο είναι ότι πηγαίνει από το τέλος προς την αρχή. Η αφήγηση ξεκινάει από το τέλος της προδοσίας και μέσα από τις 9 σκηνές του έργου, φτάνει στην αρχή αυτού του τριγώνου”.
Το θέμα όπως είναι εύλογο παραμένει επίκαιρο και στην σύγχρονη κοινωνία “Αυτά τα θέματα είναι πυρηνικά, δεν μετακινούνται και πάρα πολύ”, εξηγεί η Αθηνά. “Νομίζω όμως ότι δεν έχει να κάνει μόνο με μια ερωτική προδοσία. Έχει να κάνει με μια προδοσία φιλίας, προδοσία των ανθρώπων σε σχέση με τον εαυτό τους, με τα αισθήματά τους, προσπαθούν απεγνωσμένα να ακουμπήσει ο ένας στον άλλον αλλά αυτό που δεν κάνουν είναι να ακουμπήσουν τον εαυτό τους. Δεν έρχονται αντιμέτωποι με την προσωπική τους αλήθεια, λένε τα μισά στον εαυτό τους , οπότε λένε τα μισά και στους άλλους. Είναι ελλειπτική η σχέση τους με τον εαυτό τους άρα και με τους άλλους”.
H προσωπική σχέση της Αθηνάς Μαξίμου με τη μόδα, επηρεάζεται όπως μας είπε από τους ρόλους της: “Κάθε φορά που παίζω έναν ρόλο, επηρεάζεται κάπως και το ντύσιμο μου, εκμυστηρεύθηκε. “Όταν έπαιζα στον Βυσσινόκηπο για παράδειγμα, όπου για τον ρόλο φορούσα πολλά σακάκια, λευκά παντελόνια και μπότες ιππασίας, άρχισα να τα υιοθετώ και εκτός θεάτρου. Ίσως το κάνουμε ασυνείδητα εμείς οι ηθοποιοί στην προσπάθειά μας να καταλάβουμε έναν ρόλο, να τον αφουγκραστούμε, όπως το κάνουν σε μεγαλύτερο βαθμό πολύ σπουδαίοι ηθοποιοί που υιοθετούν το σύστημα της “Σχολής Στανισλάφσκι”. Ο Αιμίλιος πάντως κάθε φορά που είναι να παίξει καινούργιο ρόλο το πρώτο πράγμα που με ρωτάει είναι “Τι λες να κάνω με τα μαλλιά μου;”, είπε αστειευόμενη για τον επί 16 χρόνια σύντροφό της Αιμίλιο Χειλάκη. “Τον έχω δει με ξυρισμένο το μισό κεφάλι, με μαλλιά σε διάφορα χρώματα.”