Ο Άλεν και ο Γκέραρντ Βερτχάιμερ δεν είναι ιδιαίτερα γνωστοί. Είναι, όμως, ζάμπλουτοι καθώς ελέγχουν τον οίκο «Chanel».
Τα αδέλφια Άλεν και Γκέραρντ Βερτχάιμερ εκτιμάται ότι διαθέτουν περιουσία που φτάνει στα 90 δισεκατομμύρια δολάρια χάρη στην ξακουστή εταιρεία τους!
Σύμφωνα με το «Bloomberg», φέτος έγιναν κατά 37% πλουσιότεροι επειδή οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων «Chanel» επέτρεψαν στην εταιρεία να ξεπεράσει επίπεδα κερδοφορίας που είχε πριν από την πανδημία.
Ο 73χρονος Άλεν και ο 71χρονος Γκέραρντ Βερτχάιμερ ανήκουν στην οικογένεια που ίδρυσε τη «Les Parfums Chanel» το 1924. Συγκεκριμένα, ο παππούς τους αγόρασε το πλειοψηφικό μερίδιο στην επιχείρηση από την Γκαμπριέλ Κόκο Σανέλ.
Εκείνη είχε δημιουργήσει την εταιρεία το 1910 και είχε φέρει επανάσταση στη μόδα με τις αθλητικές και σικ γραμμές της που έβαλαν τέλος στους κορσέδες και τους φραμπαλάδες της μπελ επόκ.
Μετά τον θάνατο του πατέρα τους, Ζακ, το 1996, τα δύο αδέλφια διαχειρίζονται τον κολοσσό.
Και όπως προκύπτει από τα στοιχεία και τα νούμερα, με μεγάλη επιτυχία. Ωστόσο, διατηρούν χαμηλούς τόνους και αποφεύγουν τα φώτα της δημοσιότητας.
Ο Γκέραρντ Βερτχάιμερ είχε πει τον Φεβρουάριο του 2002 σε έναν δημοσιογράφο: «Είμαστε μια πολύ διακριτική οικογένεια, δεν μιλάμε ποτέ. Το θέμα είναι η ‘Chanel’. Είναι ο Καρλ (σ.σ. ο Γερμανός σχεδιαστής Καρλ Λάγκερφελντ, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου). Είναι όλοι όσοι εργάζονται και δημιουργούν στη ‘Chanel’. Δεν είναι οι Βερτχάιμερ».
Το πιο γνωστό προϊόν της εταιρείας είναι φυσικά το μοναδικό άρωμα No. 5 της Κοκό Σανέλ. «Μία γυναίκα που δεν φοράει άρωμα δεν έχει μέλλον», έλεγε η σχεδιάστρια.
Το όνομα του αρώματος προήλθε από ένα… μέντιουμ, που την έπεισε ότι το νούμερο πέντε είναι ο τυχερός της αριθμός.
Κατά μία άλλη εκδοχή, πάντως, ήταν απλώς το πέμπτο στη σειρά άρωμα από τα συνολικά οκτώ που δημιούργησε ο κορυφαίος χημικός και αρωματοποιός Έρνεστ Μπο. «Όπως κάθε χρόνο παρουσιάζω τις κολεξιόν μου την πέμπτη ημέρα του πέμπτου μήνα του έτους. Έτσι κι αυτό το άρωμα θα έχει ως όνομα τον αριθμό πέντε. Νομίζω πως θα του φέρει γούρι», είχε πει κατά την παρουσίασή του.
Τα δύο τελευταία χρόνια έχει καταγραφεί σημαντική αύξηση στη ζήτηση των προϊόντων του οίκου. Για παράδειγμα, η μικρή κλασική τσάντα της «Chanel» πωλούνταν τον Δεκέμβριο στις ΗΠΑ αντί 8.200 δολαρίων. Πρόκειται για θεαματική άνοδο της τιμής καθώς είναι 60% πάνω σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2019.