Τα δύσκολα Χριστούγεννα της Μαρινέλλας – Όλη η αλήθεια για την υγεία της
Τρεις μήνες συμπληρώνονται σε λίγες ημέρες από τη νύχτα που η Μαρινέλλα κατέρρευσε στη σκηνή του Ηρωδείου, κατά τη διάρκεια της συναυλίας της. Ήταν μόλις στο τρίτο τραγούδι, όταν η […]
Κόνι Μεταξά – Μάριος Καπότσης: Τίτλοι τέλους στον γάμο τους;
Υπάρχει μια έντονη φημολογία το τελευταίο διάστημα, ότι η νεαρή performer Κόνι Μεταξά και ο διεθνής πολίστας Μάριος Καπότσης δεν είναι πια μαζί. Ωστόσο οι αδιαμφισβήτητες αποκλειστικές πληροφορίες που έχουμε […]
Αθηνά Οικονομάκου: Στην Αργεντινή για χάρη του Μπρούνο Τσερέλα – Οι πρώτες εικόνες από τις διακοπές τους
Μπορεί μόλις πριν λίγες να επέστρεψαν από την Φιλανδία, ωστόσο τα ταξίδια δεν έχουν τέλος για την Αθηνά Οικονομάκου και τον Μπρούνο Τσερέλα. Η αγαπημένη ηθοποιός έφτιαξε ξανά βαλίτσες, μπήκε […]
Τις σύγχρονες τραγουδίστριες καυτηρίασε η Μαρινέλλα, αναφορικά με τις πρακτικές που εφαρμόζουν για να βρίσκονται στον χώρο της μουσικής. Η καταξιωμένη τραγουδίστρια «κατήγγειλε» ότι «σπρώχνονται» άφωνες, οι οποίες κάνουν καριέρα με… στρινγκ και playback.
«Δε λέω, υπάρχουν καλές φωνές σήμερα, υπάρχουν ταλέντα. Αλλά, δυστυχώς, “σπρώχνονται” άφωνες κυρίως. Οι άφωνες που κάνουν καριέρα με στρινγκ και playback», αναφέρει στο ένθετο «Real Life» της εφημερίδας «Real News», η ερμηνεύτρια.
Μάλιστα, η Μαρινέλλα περιέγραψε ένα περιστατικό που συνέβη κατά τη διάρκεια εξόδου της με τον Αντώνη Ρέμο: «Είχαμε πάει σε ένα νυχτερινό κέντρο, σκύβει λίγο η αοιδός, να το…πρώτη μούρη το στρινγκ! Και στο χρώμα του δέρματος, μήπως και τσιμπήσουν οι “πεινασμένοι”. Μανούλα μου, που πας έτσι; Με το στρινγκ; Και θα κάνεις έτσι καριέρα; Αυτά σου λένε οι μάνατζερ -ο Θεός να τους κάνει- και γδύνεσαι με χαρά; Είναι τρομερό.
Άγονται και φέρονται από αυτή η νέα μάστιγα, τους τύπου μάνατζερ (γιατί οι καλοί, οι original είναι δυο – τρεις και δεν είναι νούμερα) και θα φάνε τα μούτρα τους. Όταν το καταλάβουν όμως, θα είναι αργά…». «Ξιπάζονται και όποιος πάει να τις ξυπνήσει τον αποπαίρνουν. Φτιάχνουν τις “αυλές” τους -δεν υπάρχει πιο μεγάλη παγίδα- που τις ενημερώνουν τι κάνουν οι άλλες και γίνονται καρμπόν η μία της άλλης, σε σημείο που δεν τις ξεχωρίζεις. Εξτένσιον η μία, εξτένσιον όλες! Πας να τη χαϊδέψεις και σου μένει το εξτένσιον στο χέρι. Μαλλιά – μαλλιά – μαλλιά, μπούκλες – μπούκλες – μπούκλες. Μη γελάς! Γεμίσαμε με μπούκλες παντού…
Ξεβρακωμένες γκόμενες με εξτένσιον, όπου και να κοιτάξεις. Άσε τους κοιλιακούς. Όλες έξω τους κοιλιακούς. Δείχνει η μια, δείχνει και η άλλη. Πετάει κ*λο η μία, πετάει και η άλλη!», συνεχίζει και καταλήγει: «Δεν είμαι οπισθοδρομική, ούτε “παλιακιά” – παλιά ναι. Ζω, όμως, στο σήμερα και θλίβομαι με όλο αυτό που γίνεται. Δειξ’ το στρινγκ στον γκόμενό σου στο κρεβάτι, στην παραλία, όχι στην πίστα! Γιατί το φάλτσο, όσο στpινγκ και να δείξεις, το ακούει ο θεατής, δεν ξεχνιέται…
Αλλά ακόμα κι αυτό πια το σώζουν τα περίφημα playback. Πας σε ένα κέντρο και βλέπεις να προχωρά, να χαριεντίζεται και να μην κρύβει καν πως τραγουδάει “κονσέρβα”. Και σου λέω και για “φίρμα”, όχι μόνο για τα νέα κορίτσια. Και σκέφτομαι: “μα δεν ντρέπεται να πάει να κοροϊδέψει το κοινό;”. Εγώ έχω άγχος μην κλείσει καμιά φορά η φωνή μου και βγω στο κοινό λιγότερο καλή και μου σφίγγεται το στομάχι κι αυτές βγαίνουν και κοροϊδεύουν!».