Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
19 Ιανουαρίου 2022 00:31
Mε τον καλύτερο τρόπο αποχαιρέτησε το 2021 και υποδέχτηκε το νέο έτος η Δέσποινα Μοίρου,
που παρά την πανδημία κατάφερε και πάλι σε επαγγελματικό επίπεδο να διακριθεί.
Οι επιτυχίες δείχνουν να διαδέχονται η μία την άλλη για τη διεθνούς φήμης αναγνωρισμένη
ηθοποιό που διαπρέπει στο Hollywood. Έτσι μέσα στη χρονιά που μας πέρασε συμμετείχε σε δύο σπουδαίες ταινίες, ενώ έλαβε καινούριες διακρίσεις και βραβεία, τα οποία ανέβασαν κι άλλο τις
μετοχές της στη Μέκκα του Κινηματογράφου.
Η Ελληνίδα ηθοποιός καλωσόρισε το 2022 με διπλό χτύπημα: μετά τη συνεργασία της με τον
Βρετανό sir Ridley Scott στην ταινία “Life in a day” όπου υποδύθηκε τον Έλτον Τζον σειρά είχε
ένας ακόμη θρυλικός σκηνοθέτης, ο David Cronenberg που την επέλεξε για την καινούρια του ταινία
με τίτλο «Crimes of the future».
Σαν σκηνικό για το νέο του φουτουριστικό έργο ο διάσημος σκηνοθέτης επέλεξε την Αθήνα.
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν αρχές Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου κάτω από άκρα μυστικότητα, χωρίς να γνωρίζει κανείς που έμενε ο σκηνοθέτης και οι μεγάλοι στάρς, την τοποθεσία των γυρισμάτων καθώς και το στόρι της ταινίας καθώς οι ηθοποιοί είχαν υπογράψει συμβόλαιο εχεμύθειας.
«Υπήρχε ρήτρα στο συμβόλαιο να μην μιλήσουμε σε κανέναν για το σενάριο και τους ρόλους μας,» αποκάλυψε η Δέσποινα Μοίρου.
το δωμάτιο του ξενοδοχείου και λίγο πριν φύγει για το κόκκινο χαλί έβαλε τη φαντασία της να δουλέψει και αυτοσχεδίασε. «Πήρα το μαχαίρι από το πρωϊνό το γέμισα κραγιόν και
κοιτάζοντας στον καθρέφτη έκανα ότι χαρακώνω τα μάγουλά μου ενώ είπα με απάθεια «Με λένε Δέσποινα Μοίρου και είμαι ηθοποιός. Του έστειλα ένα βίντεο εκκεντρικό και ιδιόρρυθμο, σαν εμένα» λέει χαρακτηριστικά. Το βίντεο κέντρισε τον ενδιαφέρον του σκηνοθέτη και
της έδωσε το ρόλο. «Μου έδωσε έναν « ψυχεδελικό » ρόλο δίπλα στον Viggo Mortensen. Για τις ανάγκες του ρόλου χρησιμοποίησαν ολόλευκο μέικ- απ, έντονα πράσινα μάτια για να κάνουν πιο έντονο το απόκοσμο και απαθές βλέμμα και σπέσιαλ εφέ στο δεξί μου χέρι”.