Στην αστυνομική κωμωδία «Σεσουάρ για δολοφόνους» πρωταγωνιστεί φέτος ο Δημήτρης Μακαλιάς.
Ο γνωστός ηθοποιός υποδύεται τον αστυνομικό που αναζητάει έναν δολοφόνο στο κομμωτήριο του Τόνυ Λέπουρα.
Στην πανέξυπνη κωμωδία των Μπρους Τζόρνταν και Μέριλιν Εϊμπραμς, που παιζόταν στην Ελλάδα από το 1999 ακατάπαυστα για δεκατρία χρόνια, αποκτώντας φανατικό κοινό.
«Φέτος έχουμε ευθύνη να φέρουμε εις πέρας όσο καλύτερα μπορούμε μια τόσο ιστορική παράσταση. Είναι μια καλογραμμένη κωμωδία, αλλά κρίνεται στην εκτέλεση της.
Πρέπει να έχει ρυθμό και οι ρόλοι μεγάλη υποκριτική δεινότητα και καλή χημεία. Το ότι από την πρώτη εβδομάδα κάναμε sold out παραστάσεις δείχνει ότι το κοινό λατρεύει αυτό το έργο.
Αυτό που αρέσει περισσότερο στον κόσμο είναι το γεγονός ότι μιλάει μαζί μας, ρωτάει τους υπόπτους και κάθε βράδυ καθορίζει ποιος θα είναι ο δολοφόνος.
Το έργο το έχουμε μεταφέρει στο σήμερα και όλες οι αναφορές είναι σε σημερινά πράγματα, γεγονότα και πρόσωπα.
Το κοινό μας εκπλήσσει ευχάριστα, γιατί πολλές φορές θεωρεί υπόπτους και τους αστυνομικούς. Έχουν αλλάξει οι εποχές».
Ο Δημήτρης Μακαλιάς, ένας από τους πιο επιτυχημένους ηθοποιούς της νέας γενιάς καλλιτεχνών, οφείλει τη λαμπρή πορεία του.
Τόσο στο ταλέντο του όσο και στο γεγονός ότι δεν επέτρεψε ποτέ σε κάποιον να ξεπεράσει τα επαγγελματικά όρια.
«Απομακρύνομαι από πολύ νωρίς όταν βλέπω ότι κάτι δεν μου ταιριάζει. Αν δω ότι από την αρχή κάτι δεν πάει καλά, αποχωρώ, για να μη φτάσουμε στα χειρότερα.
Και πριν από μια δουλειά πάντα ρωτάω συναδέλφους και φίλους να μου πουν για τους ανθρώπους με τους οποίους πρόκειται να συνεργαστώ.
Μου έχει τύχει να πάω σε δουλειά όπου ο σκηνοθέτης δεν σέβεται τους ηθοποιούς που είναι από κάτω. Και όταν σηκώθηκα πάνω να με δει, με ειρωνεύτηκε.
Τότε ένιωσα πως αυτή η δουλειά δεν μου ταιριάζει. Έτσι, πήρα το βιογραφικό μου από τα χέρια του και έφυγα. Δεν υπήρχε κάποια κακοποίηση, αλλά αυτός ο άνθρωπος ξεπέρασε τα δικά μου όρια.
Ένιωσα αμέσως ότι δεν θα βρούμε κοινό κώδικα στη δουλειά. Δεν αντέχω την αγένεια. Και δεν ανέχομαι κανενός είδους κακοποίηση.
Αν ο άνθρωπος δεν είναι ευγενής, δεν έχει χώρο για μένα. Υποχωρήσεις γίνονται στα επαγγελματικά, αλλά πάντα με όριο.
Με το κίνημα #ΜeΤοο έφυγε η τοξικότητα από τον χώρο και αυτό μας βοηθάει πολύ. Βέβαια, δεν περίμενα πως θα ήταν τόσο μεγάλα τα αδικήματα.
Το πράγμα ξεπέρασε τη φαντασία μας. Όταν άρχισαν να βγαίνουν πράγματα στο φως, όλος ο κλάδος έλεγε: “Μακάρι να βγει και αυτό και το άλλο”», αποκάλυψε στο Secret.