Η Ρώπα ανοίγει πόλεμο με Λάλα!
Η Χρύσα Ρώπα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Τετ Α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος την Κυριακή 17/11. Η γνωστή ηθοποιός, σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, μίλησε για την προσωπική της […]
13 Οκτωβρίου 2021 23:56
Μέχρι τώρα το “la casa de Papel” ήταν ο ανικητος εφιάλτης των ανταγωνιστών του. Τωρα όμως φαίνεται ότι εξίσου δυνατός είναι και ο διάδοχος του, όπως αποκαλούν πολλοί το “Squid Game“. Η φρενίτιδα που επικρατεί με “το παιχνίδι του καλαμαριού” δεν έχει ηλικία. Τα μικρά παιδιά θέλουν να παίζουν παιχνίδια από την σειρά ενώ τα μεγαλήτερα δεν βλέπουν την ώρα να μάθουν τισ πρωτεσ πληροφορίες για τον δεύτερο κύκλο.
Ωστόσο επίσημα είναι η πιο επιτυχημένη σειρά του Netflix, για τον πρώτο μήνα της προβολής της, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, η streaming πλατφόρμα ανακοίνωσε με ένα Tweet πως την κορεατική σειρά έχουν ήδη παρακολουθήσει 111 εκατομμύρια χρήστες, στις πρώτες 25 ημέρες, που προβάλλεται.
Είναι το Squid Game έχουν ήδη παρακολουθήσει περισσότεροι χρήστες σε σχέση με την πρώτη
σεζόν του Bridgerton, την πιο εμπορική σειρά μέχρι στιγμής στο Netflix, στον πρώτο μήνα προβολής της.
Το Bridgerton είχε καταγράψει 82 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες που κυκλοφόρησε, ένας αριθμός σαφώς πολύ μικρότερος σε σχέση με το Squid Game.
Παρόλα αυτά, παραμένει στην κορυφή της λίστας με τις πιο προβεβλημένες σειρές του Netflix
έχοντας συνολικά 625 εκατομμύρια προβολές, ενώ ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής η τέταρτη
σεζόν του Casa de Papel με 619 εκατομμύρια προβολές.
Μόρεί το κοινό σημείο να είνια οι κόκκινες ολόσωμεσ φόρμες και οι σκηνές βίας όμως κάθε μια
σειρά έχει καταφέρει να αποκτήσει το δικό της φανατικό κοινό που την κάνει να αποτελει φαβόρι
για την συνδρομιτική πλατφόρμα.