Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
27 Οκτωβρίου 2021 18:00
Η δεκάδα με τους δημοφιλέστερους ηθοποιούς στο ελληνικό Insta, που έχουν τους περισσότερους ακόλουθους και πλέον ανήκουν στην «αφρόκρεμα» των influencers της χώρας
Έλληνες ηθοποιοί που απολαμβάνουν την αγάπη του κόσμου, είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και περισσότερο στο instagram.
Μπορεί να μην είναι η κύρια πηγή εσόδων τους, ωστόσο, έχουν χιλιάδες followers, οι περιμένουν να δουν νέο περιεχόμενο στον προσωπικό τους λογαριασμό, ενώ κάθε τους ανάρτηση συγκεντρώνει χιλιάδες likes και σχόλια.
Όλοι τους έχουν αποκτήσει το δικό τους μεγάλο και φανατικό κοινό. Η Βάσω Λάσκαράκη, η Αθηνά Οικονομάκου και ο Ανδρέας Γεωργίου βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.
Γιώργος Καπουτζίδης – 381.000 ακόλουθοι
Ο μακεδόνας κωμικός θα μπορούσε εύκολα να βρίσκεται πολύ ψηλότερα στην λίστα, μιας και απολαμβάνεις μια πραγματικά πολύ ισχυρής.
Και «αγαπησιάρικης» δημοφιλίας – σε κάθε έρευνα περί των πιο αγαπητών καλλιτεχνών στην χώρα, βρίσκεται στην κορυφαία τριάδα.
Εδώ και πάνω από μια δεκαετία άλλωστε – που όμως δεν έχει μεταφραστεί και σε κάτι τόσο «εντυπωσιακό» από πλευράς ακόλουθων.
Αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στην όχι και τόσο μεγάλη χρήση του μέσου από τον ίδιο τον Γιώργο παρά από κάτι άλλο.
Ακόμα κι έτσι όμως, ο Καπουτζίδης παραμένει ένα από τα πλέον αγαπημένα – και «ακριβά» για τις εταιρείες – πρόσωπα στην χώρα.
Σμαράγδα Καρύδη – 477.000 ακόλουθοι
Η Σμαράγδα ίσως να μπορούσε να θεωρηθεί και «έκπληξη» που βρίσκεται στην σχετική λίστα, αλλά η παρουσία της σε μερικά πολύ διασκεδαστικά τηλεπαιχνίδια τα τελευταία χρόνια.
Κι η συχνή της εμφάνιση στο Ίνσταγκραμ, την έχουν βάλει στην πρώτη δεκάδα, κάτι που μπορεί να μην «χρησιμοποιεί» ιδιαιτέρως.
Αφού δεν είναι μια πολύ ενεργή Influencer, αλλά δεν είναι πως αρνείται να παίξει και εντελώς το παιχνίδι της επικοινωνίας με εταιρείες που θέλουν να τις διαφημίσει.
Απλά πολλές φορές προτιμά τα μεγάλα σποτ και τις πιο σημαντικές εταιρείες, ενώ κάνει συχνά συμβόλαια μαζί με τον αγαπημένο της Θοδωρή Αθερίδη.
Κατερίνα Γερονικολού- 511.000 ακόλουθοι
Μια πραγματική ινφλουένσερ. Η Κατερίνα Γερονικολού έχει πολύ σημαντική και συχνή εμφάνιση στο Instagram.
Και απολαμβάνει – ως και «παθιάζεται δηλαδή με – τον ρόλο της ως influencer. Έχει πάρα πολύ μεγάλο πελατολόγιο ήδη.
Κάνει σχεδόν καθημερινό κάποιο διαφημιστικό ποστ και έχει πλέον εκατοντάδες χιλιάδες θαυμαστές, που μένει να αποδειχθεί πως θα την ακολουθούν και για καιρό.
Ντορέττα Παπαδημητρίου – 559.000 ακόλουθοι
Η Ντορέττα προσπαθεί εδώ και πολλά χρόνια να χτίσει μια καριέρα πέρα από την υποκριτική, και να γίνει πιο δημοφιλής σε φακό και κοινωνικά δίκτυα.
Οι διαφημίσεις, τα τηλεπαιχνίδια, κι η συνεχής «υπενθύμιση» πως βρίσκεται στο προσκήνιο δεν έπεσαν τελικά στο καινό.
Και πλέον η ξανθιά γοητευτική ηθοποιός κατάφερε να ξεπεράσει το «όριο» του μισού εκατομμυρίου θαυμαστών.
Που σε συνδυασμό με τις διαφημίσεις που κάνει ήδη, της προσφέρουν σημαντικά μεγαλύτερα έσοδα από την υποκριτική, μέσω συχνών διαφημιστικών ποστ.
Μαρία Κορινθίου – 579.000 ακόλουθοι
Η αγαπημένη Μαρία ανδρών και γυναικών, έχει σταθερή και έντονη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και δεν φοβάται να αυτοσαρκαστεί.
Να τσαλακώσει την εικόνα της και να αστειευτεί με την ζωή και την εικόνα της. Αυτό είναι κάτι που οι ακόλουθοι της το εκτιμούν.
Για αυτό και έχει φτάσει κοντά στις 600 χιλιάδες θαυμαστές στο Ίνσταγκραμ, που είναι ένα σημαντικό νούμερο για να την έχει.
Και αρκετά υψηλό κασέ μεταξύ άλλων διάσημων μαμάδων στην λίστα με τις πιο ακριβοπληρωμένες ηθοποιούς για διαφημίσεις πάντα.
Ζέτα Μακρυπούλια – 631.000 ακόλουθοι
Η Ζέτα ήταν έτσι κι αλλιώς σημαντικά δημοφιλείς, αλλά με το Ρουκ Ζουκ έγινε πραγματικά ένα «φαινόμενο» του ελληνικού Ίνσταγκραμ.
Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιο από τα απίθανα βίντεο των εκπομπών που παρουσιάζει η Ζέτα έχει γίνει viral.
Κάτι τέτοιο δημιουργεί πάντα ένα «κύμα» επιπλέον ακόλουθων, αλλά η αλήθεια είναι πως ένας ακόμα σημαντικότερος λόγος που η Ζέτα.
Συνεχώς ανεβάζει τα νούμερα της, είναι πως δεν «ξεπουλάει» τα πάντα συνεχώς, αλλά αντιθέτως επιλέγει σταθερά λίγα και υψηλού επιπέδου εταιρείες για να διαφημίσει ονλάιν.
Νίκος Μουτσινάς – 737.000 ακόλουθοι
Ο πιο δημοφιλής έλληνας παρουσιαστής είναι προφανώς κι αυτός με τους περισσότερους ακόλουθους στο Ινσταγκραμ.
Ο Νίκος που δίνει ρεσιτάλ τα μεσημέρια από την εκπομπή του, έχει σταθερά ένα από τα προφίλ που βλέπονται περισσότερο στην Ελλάδα.
Δεν λειτουργεί συχνά – εώς καθόλου δηλαδή – ως Influencer και σπανίως προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες από το προφίλ του, αλλά ακόμα κι έτσι παραμένει ένας από τους ακριβότερους έλληνες influencers.
Βάσω Λασκαράκη – 748.000 ακόλουθοι
Η Βάσω είναι μια από τις πιο δημοφιλείς ελληνίδες στο Instagram, σταθερά στην πρώτη πεντάδα των γυναικών, και γενικότερα.
Είναι μια ξεκάθαρη περίπτωση επιτυχημένης παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα, και λειτουργεί πραγματικά με μεγάλη επιτυχία.
Αφού ειδικά στη περίοδο των καραντίνων, είχε μετατρέψει το προφίλ της σε μια «κωμωδία καταστάσεων».
Παρουσιάζοντας πολύ χιουμοριστικά την ζόρικη καθημερινότητα της, και κάνοντας το κοινό της να νιώσει ακόμα πιο κοντά της.
Αθηνά Οικονομάκου – 1.000.000 ακόλουθοι
Η Αθηνά Οικονομάκου είναι λίγο ή πολύ η «βασίλισσα» του ελληνικού Ίνσταγκραμ. Έχει ένα εκατομμύριο ακόλουθους, τους οποίους ευχαριστεί σταθερά με αστεία ή απλά καθημερινά βίντεο.
Και φωτογραφίες και εκτός από τα συχνότατα μηνύματα και ποστς παρουσίασης πελατών, έχει και την δική της φίρμα ρούχων.
Και αξεσουάρ μαζί με την Μαίρη Συνατσάκη, με την οποία εκτός από «Συνέταιροι» είναι και πολύ στενές φίλες.
Ανδρέας Γεωργίου – 1.100.000 ακόλουθοι
Η απόλυτη έκπληξη για όσους δεν γνωρίζουν πολλά για το ελληνικό Instagram, είναι ο Ανδρέας Γεωργίου.
Ο κύπριος ηθοποιός και σκηνοθέτης, έχει καταφέρει να είιναι ο πιο δημοφιλής έλληνας ηθοποιός στο Ίνσταγκραμ.
Κι εκτός από σταθερά διασκεδαστικά ποστς και στόρις, έχει και ένα «μυστικό» που τον έχει οδηγήσει τόσο ψηλά.
Κάνει συχνά ονλάιν κάστινγκ, και δέχεται εκατοντάδες βίντεο και αιτήσεις από παιδιά που θέλουν να συμμετάσχουν σε κάποια από τις σειρές του.