Ο Έλον Μασκ δήλωσε ότι το επερχόμενο ντοκιμαντέρ με θέμα τη ζωή του είναι «στημένο».
Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Άλεξ Γκίμπνεϊ, μέσω της εταιρείας παραγωγής «Jigsaw Productions» της οποίας είναι ιδιοκτήτης, ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει ντοκιμαντέρ για τον γεννημένο στη Νότια Αφρική μεγιστάνα, Έλον Μασκ.
Το ντοκιμαντέρ, που θα έχει τον τίτλο «Musk», θα είναι μία «αξιόπιστη και χωρίς ωραιοποιήσεις μελέτη» για τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία τεχνολογίας και διευθύνοντα σύμβουλο των «Tesla», «SpaceX» και «Twitter», όπως εξήγησε.
Απαντώντας με ένα tweet στην είδηση, ο Μασκ έγραψε «είναι στημένο» κατηγορώντας το ακυκλοφόρητο ντοκιμαντέρ ως εσκεμμένη προσπάθεια διαστρέβλωσης της εικόνας του.
«Πώς μπορείς να ξέρεις;» απάντησε ο Γκίμπνεϊ.
Σε δήλωσή του, ο Γκίμπνεϊ ανέφερε: «Εργάζομαι για αυτήν την ταινία συνεχόμενα εδώ και αρκετό καιρό και είμαι πολύ ενθουσιασμένος γι’ αυτό. Είμαι ενθουσιασμένος από αυτήν την εξαιρετική ομάδα που εργάζεται μαζί μου. Προχωράμε εμπρός!».
Η ιδρύτρια της «Closer Media», μία από τις παραγωγούς του ντοκιμαντέρ, Τζανγκ Σιν, πρόσθεσε: «Τώρα είναι η στιγμή για ένα λεπτομερές πορτρέτο του Ίλον Μασκ, ο οποίος είναι αναμφισβήτητα μία από τις πιο σημαίνουσες προσωπικότητες της εποχής μας».
Από εκεί και πέρα, η εταιρεία «Twitter Inc». απέλυσε τουλάχιστον 200 εργαζομένους της ή περίπου το 10% του τρέχοντος εργατικού δυναμικού της.
Την παραπάνω αποκάλυψη για την πλατφόρμα του Έλον Μασκ, έκανε πρόσφατα η αμερικανική εφημερίδα »New York Times».
Η εταιρεία προχώρησε σε ακόμη έναν κύκλο περικοπών θέσεων εργασίας αφότου την αγόρασε ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Έλον Μασκ τον Οκτώβριο του 2022.
Οι απολύσεις αφορούσαν υπεύθυνους διαχείρισης έργου, αναλυτές δεδομένων και μηχανικούς αρμόδιους για τη μάθηση των μηχανών και την αξιοπιστία της υπηρεσίας, σύμφωνα με την εφημερίδα, που επικαλέστηκε ενημερωμένες πηγές.
Η «Twitter» είχε προσωπικό περίπου 2.300 εργαζομένων τον περασμένο μήνα, κατά τον Μασκ.
Οι νέες απολύσεις ακολουθούν το αρχικό κύμα μαζικών περικοπών θέσεων εργασίας στην εταιρεία, που είχαν φθάσει τις 3.700, καθώς ο Μασκ -που εξαγόρασε τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης έναντι 44 δισεκ. δολαρίων πέρυσι- λάμβανε μέτρα μείωσης του λειτουργικού κόστους.