«Ήμουν τελείως μόνος μου στο σκοτεινό δωμάτιο και προσευχόμουν: παρακαλώ μην με αφήσεις να πεθάνω, παρακαλώ άσε με να δω ξανά τα παιδιά μου, παρακαλώ δώσε μου λίγο παραπάνω χρόνο» γράφει ο Έλτον Τζον στο νέο του αυτοβιογραφικό βιβλίο.
Μέσα στο νέο του αυτοβιογραφικό βιβλίο ο Έλτον Τζον κάνει αυτή τη συγκλονιστική αποκάλυψη, ότι οι γιατροί του έδιναν 24 ώρες ζωής μετά τη μόλυνση που υπέστη έπειτα από θεραπεία στην οποία υποβλήθηκε για καρκίνο του προστάτη.
Ο 72χρονος τραγουδιστής διαγνώστηκε με καρκίνο το 2017 και τότε επέλεξε τη χειρουργική αντιμετώπιση του καρκίνου αντί για χημειοθεραπείες γιατί, όπως γράφει στα απομνημονεύματά του με τίτλο «Me», δεν ήθελε η ασθένεια «να κρέμεται πάνω από την οικογένειά μου».
Αν και, όπως γράφει, ο Βρετανός τραγουδιστής, το χειρουργείο που πραγματοποιήθηκε στο Λος Άντζελες ήταν «απολύτως επιτυχημένο», εντούτοις ο ίδιος διαπίστωσε 10 ημέρες αργότερα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.
«Αποδείχθηκε ότι είχα μια σπάνια επιπλοκή από το χειρουργείο» γράφει ο Έλτον Τζον συμπληρώνοντας ότι χρειάστηκε να νοσηλευτεί για άλλες 11 ημέρες σε νοσοκομείο του Λονδίνου μένοντας ξύπνιος τις νύχτες και αναρωτόμενος «αν πρόκειται να πεθάνω».
«Ήμουν τελείως μόνος μου στο σκοτεινό δωμάτιο και προσευχόμουν: παρακαλώ μην με αφήσεις να πεθάνω, παρακαλώ άσε με να δω ξανά τα παιδιά μου, παρακαλώ δώσε μου λίγο παραπάνω χρόνο» συνεχίζει την εξομολόγησή του ο διάσημος τραγουδιστής.
Παραδέχεται, δε, ότι η εμπειρία του αυτή επέδρασε καταλυτικά στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει πλέον τη ζωή. «Ήταν σαν κάποιος να μου έδειχνε μια διαφορετική ζωή, μια ζωή για την οποία συνειδητοποίησα ότι την αγαπώ πολύ περισσότερο από το να κάνω περιοδείες. Η μουσική ήταν ακόμα το πιο ωραίο πράγμα, αλλά και πάλι δεν ήταν το ίδιο με το να ακούω τον Ζάκαρι (σ.σ.: ο ένας από τους δύο γιούς του Έλτον Τζον) να μιλά για το τι συνέβη στην προπόνηση της ποδοσφαιρικής του ομάδας».
Οι δύο σταρ στα πόδια της Νταϊάνα
Αποσπάσματα από την αυτοβιογραφία του σερ Έλτον Τζον δημοσιεύει αποκλειστικά η «Daily Mail». Σε αυτή ο διάσημος καλλιτέχνης αποκαλύπτει, μεταξύ άλλων, πτυχές από τη ζωή της αγαπημένης φίλης του, πριγκίπισσας Νταϊάνα.
Ο Έλτον Τζον εκφράζει τον θαυμασμό του για την πριγκίπισσα Νταϊάνα και τον μοναδικό τρόπο που είχε να τραβά όλα τα βλέμματα πάνω της.
Όπως γράφει, «ήταν ευλογημένη με απίστευτες κοινωνικές δεξιότητες και με μια ικανότητα να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται απόλυτα άνετα γύρω της».
Αυτό το χάρισμα, σύμφωνα με τον ίδιο, έχει κληρονομήσει ο πρίγκιπας Χάρι. «Είναι ακριβώς ίδιος με τη μητέρα του, δεν ενδιαφέρεται για τυπικότητες και μεγαλοπρέπειες», γράφει χαρακτηριστικά.
Στο απόσπασμα της αυτοβιογραφίας του που δημοσιεύει η «Daily Mail», o Έλτον Τζον περιγράφει αυτό που ο ίδιος χαρακτηρίζει ως «Diana effect», δηλαδή αυτήν τη μοναδική ικανότητα που είχε η «θλιμμένη πριγκίπισσα» να κερδίζει τους γύρω της και να κεντρίζει το ενδιαφέρον σε τέτοιο βαθμό, ώστε ακόμη και δυο μεγάλοι σταρ του Χόλιγουντ να «παλεύουν για τα μάτια της μόνο».
Και συνεχίζει:« Με την πάροδο των ετών και όσο περισσότερο την γνώριζα, καταλάβαινα ότι ήταν υπέροχη παρέα, ο καλύτερος καλεσμένος για δείπνο, απίστευτα αδιάκριτη, μια πραγματική κουτσομπόλα: θα μπορούσατε να την ρωτήσετε οτιδήποτε και θα σας το έλεγε».
Eκείνο που εντυπωσίαζε περισσότερο τον Έλτον Τζον στην Νταϊάνα «ήταν η μοναδική επίδραση που είχε στους ετεροφυλόφιλους άντρες. Μπορούσαν να χάσουν το μυαλό τους στην παρουσία της, ήταν εντελώς εκστασιασμένοι».
Στη συνέχεια, ο Βρετανός καλλιτέχνης αναφέρει ότι την περίοδο που είχε αναλάβει τη σύνθεση των τραγουδιών για το Lion King, ο επικεφαλής της Disney είχε κανονίσει να έρθει στην Αγγλία.
Ο Ντέιβιντ Φέρνις, ο τωρινός σύζυγός του Τζον, διοργάνωσε ένα δείπνο για τον επικεφαλής της Disney και τη σύζυγό του και τους ρώτησε αν υπήρχε κάποιος τον οποίο θα ήθελαν πολύ να γνωρίσουν όταν θα επισκέπτονταν τη Μεγάλη Βρετανία. Εκείνοι απάντησαν αμέσως ότι ήθελαν πολύ να γνωρίσουν την πριγκίπισσα Νταϊάνα.
Έτσι, όπως περιγράφεται στην αυτοβιογραφία του Έλτον Τζον, κάλεσαν, μεταξύ άλλων, την πριγκίπισσα, τον Τζορτζ Μάικλ, τον Ρίτσαρντ Γκιρ και τον Σιλβέστερ Σταλόνε, οι οποίοι βρίσκονταν στη χώρα εκείνη την περίοδο.
«Και τότε εκτυλίχθηκε η πιο περίεργη σκηνή» αναφέρει στην αυτοβιογραφία του.
«Ο Ρίτσαρντ Γκιρ και η Νταϊάνα έμοιαζαν πολύ ενθουσιασμένοι ο ένας με τον άλλο. Εκείνη είχε χωρίσει από τον πρίγκιπα Κάρολο και εκείνος από τη Σίντι Κρόφορντ. Κατέληξαν να κάθονται μαζί μπροστά στο τζάκι και να συζητούν απορροφημένοι. Καθώς οι υπόλοιποι είχαμε πιάσει την κουβέντα, ένιωσα μια περίεργη ατμόσφαιρα στον χώρο.
Κρίνοντας από τον τρόπο που τους “κάρφωνε” με τα μάτια, καταλάβαινα ότι η φιλία που αναπτυσσόταν μεταξύ Γκιρ – Νταϊάνα, δεν άρεσε στον Σιλβέστερ Σταλόνε.
Ζήτησα από τον Ντέιβιντ να πάει και να τους φέρει. Εκείνος γύρισε και με τους δύο και μουρμούρισε: “Έλτον, έχουμε ένα θέμα”».
Αυτό που είχε συμβεί ήταν ότι ο Σταλόνε με τον Γκιρ είχαν πάει στον διάδρομο και άρχισαν να διαπληκτίζονται έντονα, προφανώς για να διευθετήσουν τις διαφορές τους για την Νταϊάνα, ενώ, σύμφωνα με την αυτοβιογραφία του Έλτον Τζον, λίγο έλειψε να πιαστούν στα χέρια.
Ο Ντέιβιντ προσποιήθηκε ότι δεν είχε αντιληφθεί τι συμβαίνει και τους φώναξε να κάτσουν στο τραπέζι για να δειπνήσουν.
Όπως περιγράφει ο Έλτον Τζον, η αντίδραση του Σταλόνε ήταν γεμάτη θυμό: «Δεν θα ερχόμουν αν ήξερα ότι θα ήταν εδώ ο γ***νος γοητευτικός πρίγκιπας» και πρόσθεσε:
«Αν την ήθελα, θα την είχα!». Ο Έλτον Τζον και ο Ντέιβιντ του έδειξαν την έξοδο, ενώ περιγράφει ότι περίμεναν να φύγει προτού ξεσπάσουν σε γέλια.
Πίσω στο σαλόνι, η πριγκίπισσα με τον γοητευτικό Ρίτσαρντ Γκιρ συνέχισαν να συζητούν μεταξύ τους.
«Ίσως δεν είχε συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει. Ή ίσως τέτοια πράγματα συμβαίναν όλη την ώρα και ήταν συνηθισμένη σε αυτό», αναφέρει ο Έλτον Τζον.
Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη, το λεγόμενο «Diana effect» δεν περιοριζόταν μόνο στον τρόπο με τον οποίο η αγαπημένη πριγκίπισσα κατάφερε να αλλάξει τη στάση του κοινού απέναντι στη βασιλική οικογένεια, αλλά περιελάμβανε και μια άλλου είδους επίδραση.
Μια επίδραση που μπορούσε να κάνει δύο σούπερ σταρ του Χόλιγουντ να πιαστούν στα χέρια για τα μάτια της, «όπως δυο ανόητοι ερωτοχτυπημένοι έφηβοι…».
Η αυτοβιογραφία του Έλτον Τζον θα κυκλοφορήσει στις 15 Οκτωβρίου από τις εκδόσεις ΜacMillan.