Έμιλι Ραταϊκόφσκι: Ποζάρει με λεοπάρ εσώρουχα μετά την αποκάλυψη ότι είναι bisexual

Συντάκτης: Newsroom

12 Οκτωβρίου 2022 13:55

Έμιλι Ραταϊκόφσκι: Ποζάρει με λεοπάρ εσώρουχα μετά την αποκάλυψη ότι είναι bisexual

Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι παρουσίασε μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram της νέα της συλλογή εσωρούχων και μαγιό.

Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι εθεάθη σε αρκετές νέες πόζες που μοιράστηκε στα social media καθώς διαφήμισε τα νέα εσώρουχα σε λεοπάρ μοτίβο που περιλαμβάνουν σουτιέν, εσώρουχα και φόρεμα.

Το μοντέλο- που φημολογείται ότι βγαίνει με τον Μπραντ Πιτ καθώς παίρνει διαζύγιο από τον σύζυγό της Σεμπάστιαν Μπέαρ-Μακλάρντ – είχε τα σκούρα μαλλιά της κάτω από τους γυμνούς της ώμους και ξεχείλιζε από αισθησιασμό.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emily Ratajkowski (@emrata)

Η αποκάλυψη για τη σεξουαλικότητά της

Η αινιγματική ανάρτηση που έκανε η Έμιλι Ραταϊκόφσκι και το υπονοούμενο που άφησε για τη σεξουαλικότητά της, έχει προκαλέσει ήδη ποικίλες αντιδράσεις στο κοινό της.

Νωρίτερα σήμερα, το 31χρονο μοντέλο δημοσίευσε ένα βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok και με αυτό δημιούργησε ερωτηματικά για το αν είναι bisexual ή όχι.

Ειδικότερα, αναδημοσίευσε το βίντεο ενός άλλου χρήστη, στο οποίο μια γυναίκα ρωτάει μια άλλη: «Είσαι bisexual, έχεις έναν πράσινο βελούδινο καναπέ;». Μόλις τελειώνει το βίντεο, η Έμιλι Ραταϊκόφσκι, κοιτάει τον φακό, δείχνει τον δικό της πράσινο, βελούδινο καναπέ και στη συνέχεια, χαμογελάει και ρίχνει μια πονηρή ματιά στην κάμερα

Έμιλι Ραταϊκόφσκι – Μπραντ Πιτ: Νέος έρωτας ή τρικ για διαφήμιση;

Αρκεί ένα ηλιοβασίλεμα πίσω από τους λόφους του Χόλιγουντ, δύο επισκέψεις σε ένα από τα trendy, vegan εστιατόρια του Λος Άντζελες και κάποιοι υπαινιγμοί για να στηθεί το νέο «παραμύθι»;

Πρόκειται, όμως, για πραγματικό love story, όπως επικαλείται το «Page Six» και το περιοδικό «ok» ή για άλλο ένα νέο ζευγάρι τύπου Μπραντζελίνα, έτοιμο να αντλήσει εκατομμύρια από τον μηχανισμό της life style κουλτούρας; Οπως και να ’χει, οι δρόμοι του μοντέλου Εμιλι Ραταϊκόφσκι και του ηθοποιού-παραγωγού Μπραντ Πιτ φαίνεται πως ενώθηκαν έστω για μερικά ραντεβού της παρηγοριάς ή ως μια δυναμική αρχή μιας αξιοσημείωτης φιλίας που ενδέχεται να εξελιχθεί σε φλογερή σχέση.

Ηταν το πρώτο πάρτυ των Οσκαρ σε καιρό καραντίνας, που οργάνωσε το «Vanity Fair» το 2020 όταν ο Μπραντ Πιτ, φορώντας το ωραίο tuxedo του και με το παιχνιδιάρικο χαμόγελο που υιοθετεί κατά κόρον στις ταινίες όπου πρωταγωνιστεί, προσέγγισε την Εμιλι Ραταϊκόφσκι, ελπίζοντας ότι το διάσημο μοντέλο θα τον βοηθήσει να ξεχάσει λίγο το μεγάλο βάρος του χωρισμού από την Τζολί. Κάποια βίντεο στο TikTok και μια σειρά από φωτογραφίες ήταν αρκετά για να αντιληφθεί, για μία ακόμη φορά, ότι η γυναίκα των ονείρων του δεν μπορεί τελικά παρά να είναι μελαχρινή ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα που αποκαλύπτει για πρώτη φορά την αρχή του υποτιθέμενου ρομάντζου.

Αν αληθεύουν οι πληροφορίες και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς στενού φίλου του Μπραντ Πιτ, ο ηθοποιός δεν είχε κρύψει ποτέ το ενδιαφέρον του για τη Ραταϊκόφσκι και βρήκε το θάρρος να ζητήσει ραντεβού σε εκείνο το πάρτυ αδιαφορώντας προφανώς για το γεγονός ότι η γερμανο-ιρλανδο-πολωνικής καταγωγής καλλονή ήταν τότε ακόμα παντρεμένη με τον Μπέαρ Μάκλαρντ και είχε πριν λίγο γεννήσει το πρώτο τους παιδί, τον Σιλβέστερ. Το χαρμόσυνο γεγονός είχε μάλιστα γίνει γνωστό τότε με βαρύγδουπες δηλώσεις ότι τόσο εκείνη όσο και ο 41χρονος τότε άνδρας της δεν θέλουν να μάθουν το φύλο του παιδιού τους και ότι θα το ανακοινώσουν όταν το ίδιο ενηλικιωθεί και αποφασίσει τι θέλει να είναι, άνδρας ή γυναίκα, δηλαδή στα 18!

Δηλώσεις που δεν έμειναν φυσικά αδιάφορες σχολιασμού, αλλά τις οποίες προφανώς ο Μπραντ Πιτ έδειξε να προσπερνά με ευκολία. Αυτό που μάλλον τον αφορούσε ήταν το ότι η οικογενειακή ευτυχία, που τότε συνοδεύτηκε από μια σειρά φωτογραφιών του νεογνού σε όλες τις πόζες αλλά και βίντεο του μωρού σκηνοθετημένο από τη Λένα Ντάναμ, δεν έμελλε να διαρκέσει πολύ και το ζεύγος χώρισε λίγους μήνες μετά το ευχάριστο γεγονός της άφιξης του διαδόχου. Αιτία; Οπως αποκάλυψε η ίδια η Ραταϊκόφσκι, η απιστία από την οποία τελικά δεν ξέφυγε ούτε η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου.

Σύμφωνα πάντως με το δημοσίευμα του «Page Six», η θλιμμένη καλλονή εκτίμησε το γεγονός ότι ο διάσημος ηθοποιός είχε σεβαστεί τη θέση της στο πάρτυ και όταν ο Πιτ επανήλθε ζητώντας της να βγουν εκείνη ανταποκρίθηκε με θέρμη. Βέβαια, προς το παρόν, κανείς παπαράτσι δεν τους απαθανάτισε στα υποτιθέμενα ραντεβού τους, αν και υπάρχουν μάρτυρες που επιβεβαιώνουν ότι ήταν όντως δημόσια ως μια έμμεση ανακοίνωση κοινής σύμπλευσης ή ένας τρόπος να ρίξουν ακόμη μία βόμβα στην καρδιά του Μπέρβελι Χιλς. Παρότι ο εκπρόσωπος Τύπου του Μπραντ Πιτ διαψεύδει την είδηση, τα ξένα Μέσα επιμένουν ότι δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Το δημοσίευμα του «Page Six» μάλιστα ισχυρίζεται ότι η ιστορία δεν ξεκίνησε τώρα, αλλά ότι η δικαστική διαμάχη που εκκρεμεί με την πρώην σύζυγό του Αντζελίνα Τζολί δεν επιτρέπει στον Μπραντ Πιτ να εκτεθεί επιβεβαιώνοντας μια σχέση που βρίσκεται προφανώς στην αρχή της.

Ο ίδιος, βέβαια, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο «GQ» επέμενε ότι αυτό που τον ενδιαφέρει για την ώρα είναι η γαλήνη και η ηρεμία και ότι καμία όρεξη δεν έχει να μπλέξει σε περιπέτειες. Μιλώντας για «ανασυγκρότηση» και εσωτερική «ανασύνταξη» ισχυρίστηκε στη δημοσιογράφο του γνωστού περιοδικού, ότι μόλις έχει βγει από έναν κύκλο θεραπειών αποτοξίνωσης από το αλκοόλ και πλέον πίνει νερό «μόνο σε θερμοκρασία δωματίου» -το νέο trend των υγιεινιστών του Χόλιγουντ-, ότι έχει κόψει το τσιγάρο και ότι τρέφεται υγιεινά.

Φρόντισε, βέβαια, να διαφημίσει τα νέα προϊόντα που προωθεί η εταιρεία του μαζί με τα κρασιά από το κτήμα Μιραβάλ, για το οποίο είναι, επίσης, σε δικαστική διαμάχη με την Τζολί. Ωστόσο ο Μπραντ Πιτ που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη, πρόσθεσε άλλον έναν λόγο για να αυξήσει το ποσό που διεκδικεί από την Τζολί κάνοντας επιπλέον λόγο για ψυχική οδύνη. Πώς λοιπόν ένας σύζυγος με τόσο καλά υπολογισμένες κινήσεις θα μπορούσε να παρασυρθεί από εφήμερους έρωτες – ή μήπως όχι;

Ο Μπραντ Πιτ, που αποφάσισε να κοινοποιήσει τον νέο γύρο του δικαστικού του σίριαλ με τη 47χρονη Τζολί, εκφράζει την πεποίθηση πως εκείνη προέβη στην πώληση των μετοχών της στο Miraval με σκοπό να του προκαλέσει επιχειρηματική αλλά και συναισθηματική ζημιά.

Σίγουρα, ο τρόπος προώθησης των νέων projects δεν μπορεί να εξαντλείται για τον Μπραντ Πιτ στο λανσάρισμα της φούστας στο κόκκινο χαλί, ούτε στις φάρσες στις οποίες επιδίδεται προς τους δημοσιογράφους, αλλά φροντίζει κάπως διαφορετικά το επαναλανσάρισμα του εαυτού του δίνοντας συνεντεύξεις και φροντίζοντας να ξεκαθαρίσει ότι είναι μόνος, ότι κάνει υγιεινή ζωή και ότι το μόνο για το οποίο νοιάζεται είναι να είναι καλός πατέρας για τα παιδιά του.

Η δυναμική του επιστροφή συνοδεύεται μάλιστα όχι μόνο από τις καμπάνιες προώθησης των ταινιών όπου πρωταγωνιστεί, αλλά και τα απανωτά projects που έχει ετοιμάσει η εταιρεία παραγωγής του, Plan B Entertainment: ειδικά αυτή τη χρονιά, ακολουθώντας τα σημεία των καιρών, ο παραγωγός Πιτ προωθεί ταινίες που έχουν να κάνουν με τον φεμινισμό, τη γυναικεία κακοποίηση και το #MeToo, όπως το «Women Talking», ενώ σε λίγες μέρες ετοιμάζεται να βγει στο Netflix η ταινία του «Blonde» για την άγνωστη ερωτική ζωή και τις εσωτερικές συγκρούσεις της Μονρόε. Αλλά η εμμονή του Πιτ με τα βιβλία δεν τελειώνει εδώ, αφού η εταιρεία του ανέλαβε επίσης την κινηματογραφική διασκευή του πολυβραβευμένου «Υπόγειου Σιδηρόδρομου» του Κόλσον Γουάιτχεντ. Οσο για τη δική του προσωπική πορεία ως ηθοποιού, τον είδαμε να επιστρέφει πρόσφατα με το «Bullet Train», τη νέα ταινία του Ντέιβιντ Λιτς.

Στην ταινία ο Πιτ υποδύεται έναν δολοφόνο σε ένα τρένο από το Τόκιο στο Κιότο, ο οποίος προσπαθεί να αναλογιστεί τα λάθη στα οποία έχει υποπέσει: ακολουθώντας το σενάριο της ταινίας κατά γράμμα, λίγους μήνες αργότερα, ο Πιτ φρόντισε να εξομολογηθεί στη γοητευτική δημοσιογράφο του «GQ» ότι βλέπει όνειρα ακριβώς με το ίδιο θέμα, ότι κάποιος δολοφόνος τον μαχαιρώνει πισώπλατα και ότι τρέχει μάταια να σωθεί. Κυρίως όμως της εκμυστηρεύτηκε ότι επιδίδεται σε στοχαστική ενδοσκόπηση καταφεύγοντας σε φιλοσοφικά διαβάσματα που θα βελτιώσουν την ψυχή του αναζητώντας το βαθύ νόημα της ζωής (!).

Σαφώς γοητευμένη η δημοσιογράφος ανταποκρίθηκε στη φιλοσοφική αναζήτηση του Μπραντ Πιτ λέγοντας ότι τον προμήθευσε με αναγνώσματα των σούφι και του Τζελαλεντίν Ρουμί αποκαλύπτοντας το μεταξύ τους φλερτ. Είναι προφανές ότι ο Μπραντ ξέρει πολύ καλά να πείθει τις γυναίκες λέγοντας ότι ενδιαφέρεται για τη σωτηρία της ψυχής τους, ότι υπέφερε πολύ από την Τζολί και ότι ο εσωτερικός κόσμος είναι πάντα προτεραιότητά του, κάτι που τον φαντάζεται κανείς να λέει όχι μόνο στη δημοσιογράφο του «GQ», αλλά και στην πάντοτε ανήσυχη με τέτοιου είδους αναζητήσεις Εμιλι Ραταϊκόφσκι.

Οσοι έχουν παρακολουθήσει την πορεία της Ραταϊκόφσκι ξέρουν ότι αυτή δεν εξαντλείται μόνο στα βιντεοκλίπ με τα οποία έφτιαξε την καριέρα της από τότε που το πέρασμά της από το μουσικό βίντεο του Ρόμπιν Θικ στο «Blurred Lines» -το μακροβιότερο Νο1 τραγούδι στα charts της δεκαετίας- την έκανε διάσημη με αποτέλεσμα να συμμετάσχει και σε άλλα βιντεοκλίπ όπως των Maroon 5 ή του Taio Curz. Μέσα σε λίγα χρόνια κατάφερε να αναδειχθεί η Γυναίκα της Χρονιάς από περιοδικά όπως το «Esquire», το «Sports Illustrated» ή το «Rolling Stone» και το «Maxim» που την έχρισαν μία από τις πιο σέξι γυναίκες του πλανήτη. Εκτοτε η καριέρα της ως μοντέλου απογειώθηκε, ενώ παράλληλα άρχισε να κάνει διάφορα περάσματα από ταινίες όπως το «Gone Girl» όπου έπαιξε την περιστασιακή ερωμένη του Μπεν Αφλεκ, να λανσάρει δικά της προϊόντα ή να σχεδιάζει συλλογές για διάσημους οίκους όπως το «Emily by the Kooples».

Ωστόσο, παρότι παραμένει μία από τις πιο επιδραστικές celebrities των κοινωνικών δικτύων και από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα, δεν έπαψε ποτέ να θέλει να αποδείξει τον εσωτερικό, σκεπτόμενο, αν και όχι πάντα χωρίς προβλήματα, εαυτό της. Κατά καιρούς έχει ταχθεί με αναρτήσεις της κατά των αμβλώσεων, έχει δείξει προοδευτικό πνεύμα, έχει καταγγείλει πάνω από πέντε (!) φωτογράφους για σεξουαλική παρενόχληση και έχει υπάρξει συγγραφέας του βιβλίου «My Body» (Το σώμα μου), όπου μέσα από μια σειρά δοκιμίων (!) για τη φιλοσοφία, τον κόσμο, την ψυχολογία και την πολιτική θέλει να αποδείξει ότι μάχεται… το καπιταλιστικό σύστημα (!) και ότι παραμένει θιασώτης του Μαρξ (!).

Αυτό, ίσως, να ήταν το σημείο όπου οι μέχρι τότε υποστηρικτές της άρχισαν να νιώθουν αμήχανα με την κάπως εμμονική ανάγκη της να κατακτήσει τα πεδία της πολιτικής θεωρίας και της διανόησης μέσα από δηλώσεις που έχουν προκαλέσει δηκτικά σχόλια και αντιδράσεις. Η αρχή έγινε με ένα άρθρο γνώμης στην εφημερίδα «New York Times» με τίτλο «Σε έναν κόσμο που εκμεταλλεύεται τις γυναίκες, η Εμιλι Ραταϊκόφσκι εκμεταλλεύεται τον εαυτό της, είναι πρόοδος αυτό;», όπου η εφημερίδα σχολίαζε μάλλον σκωπτικά το εν μέρει αυτοβιογραφικό, εν μέρει δοκιμιακό της βιβλίο «My Body», όπου ο κάπως πνευματικός αχταρμάς προσπαθούσε να μπολιάσει το φεμινιστικό κίνημα με τις προσωπικές της ανησυχίες και τις μαρξιστικές θεωρίες με το μόντελινγκ.

Αφού δηλαδή ξεκινάει ξεμπροστιάζοντας τον τραγουδιστή Ρόμπιν Θικ, με τον οποίο έγινε διάσημη, λέγοντας ότι κατά τα γυρίσματα του βιντεοκλίπ κυκλοφορούσε γυμνός και μεθυσμένος πιάνοντάς της το στήθος, στη συνέχεια κατηγορεί τον φωτογράφο Τζόναθαν Λίντερ υποστηρίζοντας ότι της επιτέθηκε σεξουαλικά μετά από μια γυμνή φωτογράφηση το 2012: Ο λόγος που δεν είχε αντιδράσει τότε λέει ότι οφειλόταν στο πολύ κρασί που είχε καταναλώσει, αλλά και γιατί την απέτρεψε ο τότε μάνατζέρ της. Χρόνια αργότερα, όμως, οι γυμνές αυτές φωτογραφίες του Λίντερ δημοσιεύτηκαν σε ένα βιβλίο, αλλά η Ραταϊκόφσκι ισχυρίζεται ότι δεν είχε δει το υλικό και δεν είχε συναινέσει γραπτώς.

Οπως γράφει χαρακτηριστικά στο βιβλίο της, σε ένα επεξεργασμένο κείμενο από άρθρο που είχε ήδη δημοσιεύσει στο περιοδικό «New York» με τον τίτλο «Ξαναγοράζοντας τον εαυτό μου», χρειάστηκε να πληρώσει ένα τεράστιο ποσό για να ανακτήσει ξανά τις φωτογραφίες από το βιβλίο και να το αποσύρει από την έκδοση, αλλά δεν είχε προβλέψει ότι αυτές δεν θα εμφανίζονταν μόνον εκεί αλλά παντού: χαρακτηριστική είναι η έκθεση ενός εναλλακτικού καλλιτέχνη με το όνομα Ρίτσαρντ Πρινς στην Gagosian, ο οποίος είχε ως πηγή έμπνευσης τις συγκεκριμένες γυμνές φωτογραφίες.

Και πάλι, όπως εξομολογείται η ίδια, χρειάστηκε να καταβάλει 80.000 δολάρια -για την ακρίβεια, όχι η ίδια αλλά ο τότε φίλος της- για να αποσύρει τα έργα. Βέβαια, όπως επισημαίνουν οι «New York Times», η ντροπή που ένιωσε δεν την απέτρεψε από το να ποζάρει μπροστά από αυτά τα έργα τα οποία κατήγγειλε, αναρτώντας μάλιστα τις σχετικές φωτογραφίες στο Instagram, μία ακόμα απόδειξη ότι το βιβλίο της είναι μάλλον ένας αχταρμάς παρά ένα φεμινιστικό μανιφέστο.

Με την υπόσχεση ότι δεν θα πάψει να καταγγέλλει το καπιταλιστικό σύστημα και την πολιτική αλλοτρίωση όπως μπορεί, κανείς δεν ξέρει τι θα πρέπει να κάνει ο Μπραντ Πιτ για να την κατακτήσει.

Οσοι τυχόν σκέφτονται ότι ο διάσημος ηθοποιός δεν γοητεύεται μόνο από τις μοιραίες μελαχρινές αλλά από αυτές με κάπως οριακό και προβληματικό χαρακτήρα, ενδεχομένως να μην έχουν άδικο: η ιστορία, άλλωστε, όπως φαίνεται, έχει μόλις ξεκινήσει.

Πηγή: protothema.gr