Η Ευγενία Παναγοπούλου αποκάλυψε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε στο διάστημα της συνεργασίας της με τον Πέτρο Φιλιππίδη.
Η ηθοποιός Ευγενία Παναγοπούλου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «YOU» και αναφέρθηκε στα όσα βίωσε σε παραστάσεις στις οποίες συμμετείχε με τον Πέτρο Φιλιππίδη. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην πορεία της στον χώρο της υποκριτικής.
Πρωταγωνιστείς στον ρόλο της Φωτεινής στα «Τρία Μίλια», που συνεχίζεται για δεύτερη σεζόν στο Star. Τι σχέση έχει η ηρωίδα σου με την Ευγενία;
Καταρχήν να σου πω ότι είμαι πολύ χαρούμενη που για δεύτερη σεζόν πρωταγωνιστώ σε μια σειρά που πηγαίνει καλά και εγώ περνάω καλά σε αυτήν. Με τη Φωτεινή, τη γιατρό του νησιού που υποδύομαι, είμαστε πολύ κοντά ως χαρακτήρες. Είναι και αυτή, όπως κι εγώ, ένας πολύ θετικός άνθρωπος. Εκείνη, βέβαια, έχει αφήσει λίγο πιο πίσω τη δουλειά της, θυσιάζοντάς την στον βωμό του έρωτα με τον Μιχάλη (Νικόλας Μακρής) και παραμένει δίπλα του παρόλο που εκείνος δεν έχει δείξει τα θετικά στοιχεία του χαρακτήρα του. Ήταν ένας τζογαδόρος που έπινε αρκετά, απολαμβάνει, όμως, την αλλαγή που βλέπει να έχει στο πλευρό της. Πράγματι κάθε επεισόδιο της σειράς είναι γεμάτο ανατροπές και εκπλήξεις και σε αυτό, οφείλουμε να ομολογήσουμε, ευθύνονται οι σεναριογράφοι μας, Απολλωνία Τσαντά και Δημήτρης Ευλαμπίδης, που πήραν την σκυτάλη από τον Άγγελο Χασαπόγλου και ξέρουν να κατευθύνουν το παιχνίδι.
Κλείνεις επαγγελματικά 15 χρόνια στον χώρο. Υπάρχουν πράγματα που «μαύρισαν» την ψυχή σου;
Φυσικά και τη «μαύρισαν» κάποιες συμπεριφορές ανθρώπων, που δεν κατάλαβα ποτέ τον λόγο της κακής τους πρόθεσης να με βλάψουν και να θέλουν να με κάνουν δυστυχισμένη, μπαίνοντας εμπόδιο στον δρόμο μου. Τώρα πια, βέβαια, στα 37 μου, καταλαβαίνω όλα τα συναισθήματα των ανθρώπων, τη ζήλια, τον φθόνο, την βλακεία, όμως δεν μπορώ να καταλάβω την κακία, πασχίζω να την παλέψω και μάχομαι εναντίον της.
Γενικότερα θα έλεγες ότι πέρασες εύκολα ή δύσκολα στις συνεργασίες σου;
Έχω δουλέψει πάρα πολύ στη ζωή μου με συνεργάτες που έβλεπαν την προσπάθειά μου και με ενίσχυαν, χωρίς να μου έχει χαριστεί τίποτα. Έχω υπάρξει και τυχερή, μία από τις ευκαιρίες μου ήταν η συνάντησή μου με τον κ. Γιάννη Βασιλειάδη, που με έβαλε στα «Μυστικά της Εδέμ» και που έκανα πέντε επεισόδια, και στη συνέχεια ο κ. Δημήτρης Αρβανίτης, που με πήρε στη «Ζωή της άλλης». Από την άλλη, τα τελευταία τρία χρόνια, πριν από την καραντίνα, ήταν καθοριστικά και με κλόνισαν γιατί πέρασα πολύ δύσκολα επαγγελματικά και προσωπικά, λόγω της συνεργασίας μου με τον Πέτρο Φιλιππίδη. Υπήρχαν πολλές δύσκολες στιγμές που δεν ήξερα πώς να τις διαχειριστώ, κρατούσα όμως σαν «σημαία» μπροστά μου το ήθος, την αξιοπρέπεια, την αλήθεια και έκανα υπομονή γιατί σεβόμουν, πάνω από όλους και όλα, τον εαυτό μου και το όνειρό μου να γίνω ηθοποιός. Η καραντίνα λειτούργησε θεραπευτικά, γιατί με έκανε να συνειδητοποιήσω τι μου είχε συμβεί όλα αυτά τα χρόνια και ό,τι με χαλούσε έπρεπε να το κόψω για να προχωρήσω.
Έπεσες κι εσύ από τα σύννεφα ακούγοντας τα ονόματα των θεατρανθρώπων που κατηγορούνται για βίαιες συμπεριφορές;
Ναι, έπεσα κι εγώ κι ας είμαι χρόνια στον χώρο, γιατί άλλο να ξέρεις ότι ο συγκεκριμένος είναι μια προβληματική περίπτωση κι άλλο να ακούς τέτοιες λεπτομέρειες. Η κάθε περίπτωση, βέβαια, είναι ξεχωριστή. Εγώ είχα δουλέψει με όλους. Με τον Φιλιππίδη, με τον Χαϊκάλη, με τον Κιμούλη και με τον Δημήτρη Λιγνάδη, που τον είχα δάσκαλο τα δύο τελευταία χρόνια στο Αρσάκειο, αλλά, δεν έχω να πω κάτι γι’ αυτόν, δεν έτυχε να συνεργαστούμε ποτέ. Ο κ. Χαϊκάλης, όμως, είναι ο μοναδικός που με έχει υπερασπιστεί στη δουλειά, σε ένα περιστατικό που με έφερε σε πολύ δυσάρεστη θέση ο κ. Φιλιππίδης παρουσία όλου του θιάσου, θα τον ευγνωμονώ και πάντα θα το λέω. Το τι έχει κάνει το γνωρίζει ο ίδιος, όμως σε καμία περίπτωση δεν θα είναι ο λόγος μου ενάντια στον λόγο κάποιας άλλης. Ο κ. Κιμούλης, όταν με σκηνοθετούσε το 2010 στην παράσταση «Μαίρη-Μαίρη» στο θέατρο «Πόρτα», μου φέρθηκε πολύ καλά. Τέλος με τον κ. Φιλιππίδη, επειδή δεν είμαι αχάριστο παιδί, έχω βιώσει και όμορφες στιγμές που δεν τις ξεχνάω, όμως έχω περάσει και πολύ άσχημες, που δεν μου άξιζαν ούτε για την παιδεία μου ούτε για την συμπεριφορά μου απέναντί του αλλά ούτε και για την πίστη που έδειχνα στη δουλειά.
Συνεργάστηκες μαζί του στις παραστάσεις «Ψέμα στο ψέμα» και στο «Ψύλλους στ’ αυτιά». Τι πήγε λάθος;
Πόσο λάθος μπορείς να κάνεις αυτά τα δύο χρόνια συνεργασίας, όταν εγώ έβγαινα στην σκηνή προς το τέλος της παράστασης; Κι όμως! Υπήρχαν παρασκηνιακά άπειρες στιγμές που ο τρόπος του και αυτά που έλεγε ξέφευγαν, ειδικά την τρίτη χρονιά που είχα μεγαλύτερο ρόλο. Είχα ζήσει συμπεριφορές σε ακραίο βαθμό, που έλεγα: ‘Παναγίτσα μου τι έκανα τώρα!’. Βέβαια, έχω βρει τη δύναμη και τον έχω συγχωρέσει, όμως δεν ξεχνάω και αναρωτιέμαι γιατί το πέρασα όλο αυτό. Πόσο λυπηρό είναι όταν τόσο μεγάλα ταλέντα κατακλύστηκαν από πάθη που τους κατέστρεψαν.
«Καθάρισε», πιστεύεις, ο χώρος μετά το κίνημα #metoo;
Ο χώρος μου είχε τα κότσια να δείξει στην κοινωνία τη σαπίλα που τρέφει και θεριεύει τόσα χρόνια. Βγήκαμε όλοι μπροστά και είπαμε ότι φτάσαμε στο τέλμα. Τώρα πια, ναι μεν θα είμαστε πολύ πιο συνειδητοποιημένοι στο political correct, εύχομαι παρόλα αυτά να μην ξεφύγουμε ποτέ από τα όρια και πάμε στην άλλη πλευρά, που δεν θα μπορούμε ακόμα και να κάνουμε μια πλάκα ή και να φλερτάρουμε με υγεία. Θα καθαρίσει το τοπίο όταν αποφασίσει και η κοινωνία να καθαρίσει, γιατί σε πολλά επαγγέλματα ακόμα δεν έχει βγει η αλήθεια.