Η Ευθαλία Παπακώστα αποτελεί ένα από τα νέα πρόσωπα της σειράς Σασμός που μονοπωλεί το ενδιαφέρον των τηλεθεατών σημειώνοντας υψηλές τηλεθεάσεις.
Ευθαλία Παπακώστα: Το νέο αστέρι του «Σασμού»! Η άγνωστη ζωή της «Κλαίρης».Τα δύσκολα παιδικά χρόνια.
Το περιοδικό Ciao που κυκλοφορεί κάθε Τρίτη στα περίπτερα κατέγραψε όλη τη ζωή
της ηθοποιού από τις σπουδές στην Αθήνα μέχρι τις τρελές νύχτες της Νέας Υόρκης
Η Ευθαλία Παπακώστα είναι το νέο πρόσωπο του «Σασμού», καθώς υποδύεται την Κλαίρη στην αγαπημένη σειρά του
Alpha, μια γυναικα που αντιμετωπίζει προβλήματα όρασης.
Ο Μανόλης θα την ερωτευτεί τρελά και δεν θα τον νοιάξει καθόλου μα καθόλου που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα.
Ο ρόλος της Κλαίρης στη σειρά «Σασμός» είναι πολύ απαιτητικός αλλά το ταλέντο της Ευθαλίας Παπακώστα είναι τεράστιο, παρά το νεαρό της ηλικίας της.
H Ευθαλία Παπακώστα έχει πάρει μέρος σε τηλεοπτικές σειρές και παραστάσεις. Γεννήθηκε στην Αμερική και επέστρεψε στην Ελλάδα ως βρέφος τριών εβδομάδων.
Επανήλθε στη Νέα Υόρκη, όπου σπούδασε με υποτροφία στο Bard College, υποκριτική και
σκηνοθεσία. Επίσης, φοίτησε στη σχολή της Νέλλης Καρρά, ωστόσο δεν αποφοίτησε ποτέ από αυτά, ούτε από το σχολείο.
Μετά τις σπουδές στις ΗΠΑ γύρισε στην Ελλάδα το 2015 και έχασε τον πατέρα της.
Πρώτη της δουλειά ήταν το «Kostyas Room», μια διασκευή βασισμένη στον Γλάρο του Τσέχωφ, το οποίο παρουσιάστηκε στο
Μανχάταν. Το Νοέμβριο του 2015 έκανε το σκηνοθετικό της ντεμπούτο στην Ελλάδα με το έργο του Alexander Wright «Άνιμαλς».
Παράλληλα, μετά την επιστροφή της από τις ΗΠΑ, έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις σε ανατρεπτικούς ρόλους.
Μεταξύ άλλων συμμετείχε στις παραστάσεις «Ορφέας & Ευριδίκη» το 2017, στο «Eroica» το 2018, στο «Ρόζμαρι», το 2021.
Το 2019 κέρδισε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας για την ταινία «Mila» στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, ερμηνεύοντας τον ομώνυμο ρόλο.
Στο θέατρο μια από τις παραστάσεις που πρωταγωνίστησε ήταν η επιτυχημένη «Ορφέας & Ευρυδίκη» το 2017 όπου λόγω του έργου είχε γυμνές σκηνές.
Τα δύσκολα παιδικά χρόνια χωρίς τη μητέρα της
Η ίδια είχε αποκαλύψει σε συνέντευξή της ότι έζησε παιδικά χρόνια γεμάτα ένταση,
έχοντας μάλιστα να αντιμετωπίσει την απώλεια της μητέρας της από μικρό παιδί.
«Μεγάλωσα σε πολύ μοναχικό σπίτι, ένιωθα μοναξιά. Βαριόμουν όταν ήμουν παιδί.
Έχασα τη μαμά μου πολύ μικρή και ο μπαμπάς μου ήταν αρκετά απών. Είχα πολύ χρόνο με τον εαυτό μου και πολύ
δραστήριο μυαλό. Κάτι έπρεπε να το κάνω. Είδα πολλά πριν από τα έξι μου. Έζησα δραματικές καταστάσεις: νοσοκομεία,
καβγάδες. Δεν ήταν τίποτα ρόδινο. Και μεγάλους έρωτες επίσης!», είχε πει η ίδια.
Και είχε συνεχίσει: «Όταν ήμουν μόνη μου στο δωμάτιό μου, το μόνο που έκανα ήταν να παίζω σενάρια: ότι μου κλέβουν τον
μπαμπά μου ή τη μαμά μου, ότι πρέπει για κάποιο λόγο να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.
Ένιωθα από μικρή ότι ο έρωτας και ο θάνατος ήταν τα βασικά συστατικά της ζωής».
Μεγαλώνοντας κατάλαβε ότι το θέατρο είναι ο δρόμος που ήθελε να ακολουθήσει και παρότι τη δέχτηκαν σε ένα Πανεπιστήμιο
της Αμερικής εκείνη αρνήθηκε γιατί δεν ένιωθε έτοιμη.
Την επόμενη μέρα το μετάνιωσε, γράφτηκε σε μια ιδιωτική σχολή και ο πατέρας της για να τη στηρίξει οικονομικά αναγκάστηκε να πουλήσει ένα κτήμα.
Τρεις μέρες μετά μετακόμισε. Στην αρχή, όλα της έμοιαζαν με αστείο μέχρι που μια σκηνή του Τενεσί Ουίλιαμς την έκανε να χαθεί και να αφοσιωθεί σε αυτό.
«Στη Νέα Υόρκη δεν είχα αυτή την ευτυχία που ένιωθα στην Αθήνα, όπου ζούσα τη ζωή στο έπακρο.
Ωστόσο εκεί είχα συγκεντρωθεί πάρα πολύ στις σπουδές μου. Εκεί διαμορφώθηκα νομίζω. Θυμάμαι ότι μετά από κάποιο καιρό ένιωσα ότι δεν προχωράω και ζητούσα
επίμονα από τον καθηγητή μου να μου δώσει κάτι παραπάνω, μία καινούργια πρόκληση.
Mου δίνει τον Τρέπλιεφ από τον «Γλάρο» και προσπαθώ να βρω τη δική μου τεχνική στο
πώς να το δουλέψω. Αρχισα να διαβάζω όλες τις βιογραφίες του Τσέχοφ.
Τελικά αποφάσισε το 2015 να γυρίσει στην Ελλάδα μιας και θεωρούσε ότι εδώ θα έχει
περισσότερες ευκαιρίες να δουλέψει και να κάνει όσα ονειρευόταν απ’ ότι στην Αμερική. «Σκηνοθέτησα μία παράσταση, το «Animals»,
στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Αποφάσισα να ξεκινήσω με δική μου πρωτοβουλία
σκηνοθετώντας, αντί να περιμένω να γνωρίσω κόσμο. Σαν αυτόματος πιλότος ήταν λίγο το «Animals»…
Μόλις είχα χάσει τον πατέρα μου, ήθελα να κάνω κάτι, δεν ήθελα να αφεθώ. Ήταν θέμα επιβίωσης» έχει πει για τον πρώτο καιρό μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα.
Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν όπως ακριβώς θα ήθελε. «Μετά έρχεται η μαυρίλα! Δεν έβρισκα τίποτα. Σκεφτόμουν:
«Τι θα κάνω; Δεν με ξέρει κανείς!». Είχα τόσα πράγματα στο κεφάλι μου και κανείς δεν μπορούσε να τα δει.
Ηθελα διακαώς να παίξω, αλλά δεν υπήρχε χώρος για μένα. Εκείνη την εποχή δούλευα σε ένα μαγαζί με υφάσματα.
Περνάω μπροστά από τον «Βυσσινόκηπο» κι ήταν ο Περικλής Μουστάκης στην καρέκλα
του, με βλέπει και με χαιρετάει. Του λέω ότι πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερα μαθήματα!
Πείθεται μετά από μιας εβδομάδας πολιορκία και ξεκινήσαμε. Με βοήθησε πάρα πολύ η μέθοδός του,
γιατί είχα χρόνια να παίξω στα ελληνικά. Ηταν πιο εύκολο για μένα να παίζω στα αγγλικά» έχει πει.
Εκ τότε η Ευθαλία Παπακώστα έχει κάνει αρκετά πράγματα στο θέατρο με μεγάλη της επιθυμία να είναι να παίξει όλους τους αντρικούς ρόλους του Τσέχωφ.
Τώρα όμως, είναι έτοιμη να συστηθεί στο κοινό και μέσα από τους τηλεοπτικούς δέκτες με έναν ρόλο σε μια επιτυχημένη
σειρά που έχει να περάσει πολλά μηνύματα και να δώσει μαθήματα ζωής στους τηλεθεατές.