Μπορεί η μόδα να αντλήσει έμπνευση από τα ριάλιτι; Η απάντηση είναι «ναι» και τη δίνει ο οίκος Fendi.
Οι θαυμαστές του βρετανικού τηλεπαιχνιδιού ζαχαροπλαστικής , Great British Bake Off, με ενδιαφέρον για τη μόδα σίγουρα έχουν πλήρη γνώση της τάσης του παρουσιαστή του, Noel Fielding για περίεργα πουκάμισα.
Στην χώρα μας το ανάλογο ριάλιτι είχε προβληθεί στον Alpha με την Ιωάννα Τριανταφυλλίδου και τον Άκη Πετρετζίκη.
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων ετών, ο παρουσιαστής φόρεσε πουκάμισα από το αρχείο της Vivienne Westwood. Εμφανίστηκε με δημιουργία του Dries Van Noten και ακόμη λάνσαρε ένα πουκάμισο με smiley του Raf Simons.
Αλλά εκείνα που μπορεί να μην είναι τόσο γνωστά -εκτός αν τον ακολουθείτε στο Instagram- είναι τα σουρεαλιστικά έργα τέχνης που δημιουργεί εδώ και αρκετά χρόνια, πιο πριν από τη συμμετοχή του στο τηλεοπτικό κωμικό σόου The Mighty Boosh στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Η συλλογή του οίκου Fendi
Η Silvia Venturini Fendi μάλλον είναι μεταξύ εκείνων που είναι εξοικειωμένοι με την τέχνη του. Αυτό εξηγεί γιατί αποφάσισε να την ενσωματώσει σε όλη τη συλλογή ανδρικών ενδυμάτων Φθινόπωρο/Χειμώνα 21 του Fendi.
Κοσμικά πλάσματα, η χαρακτηριστική πολυχρωμία, το λογότυπο του Fendi σε νέες εκδοχές, όπως με κυρτή καλλιγραφική γραμματοσειρά, εμφανίζονται σε πλεκτά πουλόβερ, καπιτονέ πανωφόρια και μια σειρά από πουκάμισα.
Το θέμα της συλλογής είναι συνδέεται με το ποια αντιλαμβανόμαστε ως «κανονικά» ρούχα και επαναπροσδιορίζει τι μπορεί να φορούν οι άνθρωποι, όταν έρθει η ώρα να επανεμφανιστούν έξω, μετά το lockdown της Covid-19. Αυτό το όραμα περιλαμβάνει και τα έργα τέχνης του Fielding.
«Τώρα, νομίζω ότι είμαστε πιο ανοιχτοί σε όλα, αν και ακόμη είμαστε περιορισμένοι. Έπρεπε να αλλάξουμε τις συνήθειές μας τόσο πολύ. Έχουμε δείξει πόσο ευέλικτοι είμαστε και πόσο ανοιχτοί είμαστε σε αυτό που συμβαίνει. Για μένα ο Νόελ Φίλντινγκ αντιπροσωπεύει αυτό» δήλωσε η Silvia Venturini Fendi στη Vogue UK.