Αντικείμενο πλειστηριασμού αποτέλεσε το κτίριο που στέγασε την άλλοτε κραταιά εταιρεία «Άλμα – Ατέρμων» του Φίλιππου Βρυώνη.
Ο επιχειρηματίας Φίλιππος Βρυώνης βιώνει δύσκολες στιγμές λόγω οικονομικών προβλημάτων. Σημαντικό πλήγμα προκάλεσε η κατάρρευση της διαφημιστικής «Άλμα – Ατέρμων» ή «Βρυώνης – Ζιάγκας – Παπανικόλας Ο.Ε.», όπως είναι καταχωρημένη.
Μάλιστα, ήλθε αντιμέτωπος ακόμη και με τον εφιάλτη του πλειστηριασμού. Και αυτό καθώς βγήκε στο «σφυρί» το πολυώροφο βιομηχανικό κτίριο, συνολικής επιφάνειας 5.484,08 τ.μ. σε οικόπεδο 1.600 τετραγωνικών, επί της Πέτρου Ράλλη 10 στο Ρουφ, όπου παλαιότερα είχε την έδρα της η εταιρεία.
Η επιχείρηση, η οποία ιδρύθηκε το 1933, είχε δικό της το μεγαλύτερο κομμάτι της υπαίθριας διαφήμισης. Μεταξύ άλλων υπήρχε συμφωνία με τον ΗΣΑΠ. Γενικά, είχε συνεργασία με μέσα μαζικής μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Επίσης, έκανε «χρυσές» δουλειές και με καπνοβιομηχανίες.
Στα μέσα της δεκαετίας του 2000, οι προοπτικές έμοιαζαν να είναι εξαιρετικές για την εταιρεία, η οποία είχε εισέλθει στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 1999. Οι υπεύθυνοι θεωρούσαν πως το μερίδιο της υπαίθριας διαφήμισης επρόκειτο να αυξηθεί και να κυριαρχήσει απέναντι στην ηλεκτρονική.
Μάλιστα, ο Βρυώνης και οι συνεργάτες του σκόπευσαν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και εκτός Ελλάδας και συγκεκριμένα στα Βαλκάνια. Επιπλέον, σκόπευαν να εξασφαλίσουν συνεργασία για διαφήμιση και με το τραμ, το οποίο είχε μόλις μπει στη ζωή των Αθηναίων. Παράλληλα, είχε αγοραστεί το 70% των ναυτιλιακών εταιρειών «Sterling Shipholdings» και «Pyramid Navigation». Αμφότερες είχαν έδρα στη Λιβερία και κατείχαν σκάφη για τη μεταφορά LNG.
Τα πρώτα αρνητικά σημάδια ήρθαν το 2006. Τότε ύστερα από απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, η μετοχή της «Άλμα – Ατέρμων» τέθηκε σε επιτήρηση. Τα μέλη της είχαν ζητήσει διευκρινίσεις για την πολιτική των εξαγορών. Ωστόσο, τα επιχειρήματα των υπευθύνων της δεν θεωρήθηκαν πειστικά.
Και έφτασε το 2007, η χρονιά της υπογραφής της συμφωνίας με την ελβετική «Affichage».
Αυτή προέβλεπε πως η ελληνική εταιρεία θα συμμετείχε με 25% στο νέο σχήμα, που είχε θέσει υψηλούς στόχους για μπίζνες ακόμη και στη Ρωσία.
Εντούτοις, η «Άλμα – Ατέρμων» είχε περιέλθει σε δεινή θέση αφού το υπουργείο Υγείας είχε προχωρήσει στην κατάργηση των διαφημίσεων στους οδικούς άξονες. Επικαλέστηκε την ασφάλεια των πεζών και των οχημάτων για να τη δικαιολογήσει. Την απόφαση επικύρωσε και το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Έτσι, οι δέκα χιλιάδες διαφημιστικές πινακίδες σε όλη τη χώρα χάθηκαν! Οι Ελβετοί, που αντιλήφθηκαν το μεγάλο λάθος στην επένδυσή τους, κατηγόρησαν της ελληνική επιχείρηση για απάτη. Η «Affichage» περιήλθε σε αδιέξοδο. Η εφημερίδα «Bernerzeitung» έγραψε ότι η συμφωνία «κατέστρεψε τα ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας για το 2009. Οι ζημίες στην Ελλάδα αυξήθηκαν σε 86,3 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα λόγω των τεράστιων προσαρμογών αξίας».
Το ίδιο δημοσίευμα ανέφερε πως κατατέθηκε αγωγή κατά του εκπροσώπου της ελληνικής εταιρείας και μελών της οικογένειάς του και άλλων κοντινών του προσώπων.
Εκτιμάται πως οι ζημιές της «Affichage» έφτασαν τα 150 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα! Από την πλευρά της, η «Άλμα – Ατέρμων» είχε το 2011 αρνητικά ίδια κεφάλαια ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ και σύνολο βραχυπρόθεσµων υποχρεώσεων 80 εκατομμυρίων ευρώ.
Πάντως, ο Βρυώνης δεν σταμάτησε τις επενδυτικές κινήσεις. Πήρε τη συχνότητα του 902 από το ΚΚΕ και δημιούργησε το κανάλι Έψιλον, που αργότερα πούλησε στον Ιβάν Σαββίδη.