Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Συντάκτης: Newsroom
25 Αυγούστου 2022 08:00
Ο Γιώργος Γιαννόπουλος μίλησε στο Λοιπόν και τόνισε πως ποτέ δεν έβαλε ποτέ ταμπέλες στη ζωή του και στο ρεπερτόριο των ρόλο του. Δεν αυτοχαρακτηρίστηκε ποτέ εμπορικός ή μη εμπορικός καλλιτέχνης. Ενώ πιστεύει πως αυτό που πρέπει να κάνει ένας ηθοποιός είναι η ειλικρίνεια και η εντιμότητα. Και με αυτές να αντιμετωπίζει τους ρόλους.
Ποιος είναι ο ρόλος που έχει αφήσει το πιο βαθύ απότυπωμά του μέσα μου; Ο… εαυτός μου! Αλήθεια σου λέω! Γιατί με το μέσα μου δουλεύω όλους τους ρόλους μου. Οι ρόλοι για εμένα είναι «οχήματα».
Δουλεύω με ειλικρίνεια και φροντίζω σε όποιο ρόλο κι αν πέσει στα χέρια μου, μέσα σε αυτόν να «βλέπει» κι εμένα τον ίδιο. Ίσως και για αυτόν ακριβώς το λόγο να είμαι ένας ηθοποιός που δεν έβαλε ποτέ ταμπέλες στη ζωή του. Α είμαι εμπορικός, α είμαι ηθοποιός, α αυτό μου πάει, α εκείνο δεν θα το παίξω…
Ένας καλλιτέχνης πρέπει να μπορεί να υποστηρίξει τα πάντα με την ίδια ειλικρίνεια και την ίδια εντιμότητα. Και γενικότερα; Ας μην μεγαλοποιούμε τόσο τα πράγματα, ας μην τρελαινόμαστε.
Έγινε για παράδειγμα τεράστιος ντόρος με τις «Άγριες Μέλισσες». Φυσικά κι ήταν μία υπέροχη δουλειά, φυσικά ήταν μια παραγωγή προσεγμένη από την πρώτη μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια αλλά εντάξει… Δεν έπαυε ουσιαστικά να είναι μία καθημερινή σαπουνόπερα. Αν το καλοσκεφτείς, θα δεις κι εσύ πως οι «Μέλισσες» επί της ουσίας ήταν μια σαπουνόπερα. Εντάξει δεν θα μπορούσε να είναι όπως ήταν η «Λάμψη» το 2000. Γιατί τα χρόνια αλλάζουν, οι συνθήκες αλλάζουν, η αισθητική αλλάζει. Αλλά ήταν μια σαπουνόπερα με ιλουστρασιόν περιτύλιγμα.
φωτογραφία:ndp