Ο Γιώργος Γιαννόπουλος μίλησε στην εκπομπή «Mega Καλημέρα».
Ο ίδιος έχει παίξει σε πολλές και πετυχημένες σειρές γεγονός που έχει κάνει τον κόσμο να τον φωνάζει έξω στο δρόμο με ονόματα ρόλων του.
«Δεν έχω πρόβλημα, όπως έχουν κάποιοι ηλίθιοι και χαζοδιανοούμενοι από το σινάφι μου» λέει χαρακτηριστικά, ενώ του αρέσει να βγάζει και φωτογραφίες με τον κόσμο.
Δηλώνει πως είναι πολύ καλυμμένος από αγάπη, και πως ήρθε σε αυτόν τον κόσμο για να δώσει αγάπη.
«Μου λείπουν ο γονείς μου και η αδερφή μου» λέει και αποκαλύπτει πως η αδερφή του είχε Σύνδρομο Down και «έφυγε» στα 68 της.
Αναφορικά με τη δήλωσή του για τη σειρά «Άγριες Μέλισσες» απαντά: «Τις “Άγριες Μέλισσες” τις είπα σαπουνόπερα, γιατί κάποιοι δήθεν συνάδερφοι μου για να παίξουν σε μια Επίδαυρο λένε ότι έπαιξαν σε μια ποιοτική δουλειά».
Ο ηθοποιός δεν χαρακτηρίζει τον εαυτό του συγκρουσιακό: «Δεν έχω χτυπήσει ποτέ το χέρι στο τραπέζι και μετά να φύγω» προσθέτει.
Στην ερώτηση εάν θα παντρευτεί, αναρωτιέται χαρακτηριστικά: «Ποιον ενδιαφέρει έαν παντρεύομαι; Είμαι πολύ καλά σε μια σχέση, με μια αγάπη μοναδική, όλα θα γίνουν στην ώρα τους».
Γιώργος Γιαννόπουλος: «Στην Επίδαυρο εκτός από πολύ μεγάλες παραγωγές, έχει πάει κι η… σάρα – μάρα»
Ο
Γιώργος Γιαννόπουλος έδωσε συνέντευξη στο Λοιπόν και στην Νάνσυ Νικολαϊδου και μεταξύ άλλων απάντησε για το αν επιδέχονται μοντερνισμοί στην αρχαία τραγωδία.
“Βέβαια, στην Επίδαυρο εκτός από πολύ μεγάλες παραγωγές, έχει πάει κι η… σάρα – μάρα κι έχουμε δει να παρουσιάζονται κι απίστευτες μπούρδες” δήλωσε χαρακτήριστικά ο Γιώργος Γιαννόπουλος.
Τι κάνει την Επίδαυρο ένα από τα πιο ξεχωριστά και περιώνυμα θέατρα στον πλανήτη;
Η μυσταγωγία που την χαρακτηρίζει. Βέβαια την ίδια ατμόσφαιρα θα συναντήσεις και στα υπόλοιπα αρχαία θέατρα που έχουμε στον τόπο μας, τα οποία είναι μικρά κοσμήματα. Η μόνη διαφορά είναι ότι αυτά τα θέατρα δεν τα γνωρίζουν στο εξωτερικό και δεν θα μπορούσαν να τα γνωρίζουν. Κι εννοείται πως η δυναμική της Επιδαύρου είναι πολύ ξεχωριστή και λόγω του κόσμου. Σε αυτό το θέατρο παίζεις κι η χωρητικότητα είναι τέτοια που παίζεις μπροστά σε 12.000 – 13.000 κόσμου. Βέβαια, στην Επίδαυρο εκτός από πολύ μεγάλες παραγωγές, έχει πάει κι η… σάρα – μάρα κι έχουμε δει να παρουσιάζονται κι απίστευτες μπούρδες. Όχι, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς και να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Αλλά, όπως είπα και προηγουμένως, δεν κάνει ο χώρος τον καλλιτέχνη. Αυτό το πιστεύω ακράδαντα κι έτσι είναι!
Είναι εφικτό να γίνονται μοντερνισμοί στην αρχαία τραγωδία ή αγγίζει οποιαδήποτε προσπάθεια πειραματισμού τα όρια της βεβήλωσης;
Το μεγαλείο του αρχαίου κειμένου κρύβεται στην απλότητά του. Αν θες να λέγεσαι ηθοποιός, πρέπει να μπορείς να παίξεις ένα έργο ακριβώς όπως το γέννησε η μάνα του. Αυτά με τα κοστούμια και τα τσιγάρα είναι ανοησίες. Η μαγκιά είναι να μπορέσεις να εμβαθύνεις στο καθαρό κείμενο. Η μαγκιά βρίσκεται κρυμμένη στη λιτή έκφραση κι εκεί βλέπεις πως εμβαθύνει ο ποιητής το λόγο του. Όλα τα άλλα είναι κινήσεις εντυπωσιασμού, έλλειψη παιδείας κι αισθητικής. Το μεγαλείο της τέχνης βρίσκεται στη λιτότητα και στη δωρικότητα των πραγμάτων.