Το ξέσπασμα που είχε η Ζέτα Μακρυπούλια κατά γνωστής αεροπορικής εταιρίας και τις αντιδράσεις που ακολούθησαν, σχολίασαν στο «Πρωινό».
Πιο συγκεκριμένα, ο Γιώργος Λιάγκας είπε αρχικά: «Εγώ αν ήμουν ο ιδιοκτήτης της αεροπορικής εταιρίας, θα πλήρωνα διαφήμιση στα κανάλια και θα έβαζα τα stories τόσο της Ζέτας Μακρυπούλια, όσο και της Μαρίας Σολωμού και θα έλεγα ότι η εταιρία μου είναι αυτή που σέβεται τους νόμους. Καλύτερη διαφήμιση από αυτά που είπαν, δεν υπάρχει!» τονίζοντας πως και στην περίπτωση της Μαρίας Σολωμού, ο δικός του κτηνίατρος τον έχει ενημερώσει ότι αν δεν υπάρχει βιβλιάριο, το κατοικίδιο δεν μπορεί να ταξιδέψει.
«Μία φορά ήταν να πετάξω στη Θεσσαλονίκη και δεν είχα ταυτότητα. Προφανώς ξέρουν ποιος είμαι, αλλά επέλεξα να πάρω την επόμενη πτήση γιατί ντρεπόμουν να τους πω ότι είμαι ο Λιάγκας, βάλτε με στην πτήση. Έχουμε μία αναγνωρισιμότητα λόγω της δουλειάς μας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ανοίγουν οι πόρτες. Τα τρία λεπτά που λέει η Ζέτα, δεν πιστεύω ότι ήταν τρία λεπτά γιατί πάντα οι υπάλληλοι αφήνουν λίγο χρόνο παραπάνω ως αβάντα» πρόσθεσε επίσης ο Γιώργος Λιάγκας.
«Πρέπει να κοιτάξουμε εμείς οι αναγνωρίσιμοι και οι μη αναγνωρίσιμοι ότι το κινητό δεν είναι κάποιο πυροβόλο. Δεν είναι κάποιο όπλο, ούτε σημείο απειλής. Αυτό είναι επικίνδυνο πράγμα. Τι πάει να πει με το που πήγα να ανεβάσω story, χέ… (…) Βλέπεις Ζέτα μου αγαπημένη πώς η δύναμη των social σου γύρισε μπούμερανγκ. Το 60-70% των σχολίων ήταν αρνητικά. Εσύ πήγες να βγάλεις τον θυμό σου αλλά τα σχόλια είχαν αντίστροφη ψυχολογία. Ο κόσμος σε άδειασε λέγοντας πως καλά έκανε η εταιρία» κατέληξε ο Γιώργος Λιάγκας.