Η Κυβέλη Χατζηευστρατίου, ο Κωνσταντίνος Τσαγκάρης και η Όλγα Ντάλλα, είναι οι τρεις φιναλίστ, που διεκδικούν τον τίτλο του GNTM 4!
Με την κατάταξη να δίνει προβάδισμα στην Κυβέλη, όλοι είναι γεμάτοι πείσμα να κατακτήσουν όσους περισσότερους βαθμούς μπορούν από τους κριτές και από το τηλεοπτικό κοινό, που πλέον μπορεί να διαμορφώσει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού με την ψήφο του. Η κορυφή του GNTM 4 είναι η μόνη σκέψη, που κυριαρχεί στο μυαλό των τριών φιναλίστ, καθώς αποχαιρετούν για πάντα το σπίτι, που τους φιλοξένησε τους τελευταίους μήνες.
Το έπος του φετινού λαμπερού τελικού συνεχίζεται με τους Κυβέλη, Κωνσταντίνο και Όλγα να οδηγούνται στην 3η διαγωνιστική δοκιμασία, που δεν
είναι άλλη από τη μεγάλη πασαρέλα. Ήδη από την ανακοίνωση, ο ανταγωνισμός και η ένταση εναλλάσσονται με τον ενθουσιασμό και προμηνύουν μια μοντελική μάχη με μεγάλο ενδιαφέρον. Αυτή τη φορά, τα περάσματα, που θα κάνουν οι φιναλίστ είναι τρία, με διαφορετικά outfits “sur mesure”, αλλά και υψηλής ραπτικής και με τους 17 υποψηφίους, που αποχώρησαν από τον διαγωνισμό, να συμπληρώνουν το catwalk. Σημαντική είναι η συμβολή της Βίκυς Κουλιανού, η οποία επιστρέφει στο show, μετά από παρότρυνση του Γιώργου Καράβα, προκειμένου να στηρίξει και να εμψυχώσει
τα παιδιά. Μουσική, φώτα, συγκίνηση και δυνατές επιδόσεις, συνθέτουν το παζλ αυτής της απόλυτα fashion δοκιμασίας, που βαθμολογείται στο τέλος της από τους τέσσερις κριτές Άγγελο Μπράτη, Ισμήνη Παπαβλασοπούλου, Ζενεβιέβ Μαζαρί, Δημήτρη Σκουλό.
Μετά από αυτή την εντυπωσιακή εμπειρία, η επόμενη μέρα έρχεται για να ολοκληρώσει την τετράδα των δοκιμασιών με το τελευταίο challenge.
Ένα διαφημιστικό σποτ για premium ποτό καλεί τους φιναλίστ να συμμετέχουν σε ένα πολύωρο γύρισμα με πολλά cut, διαφορετικά outfits και σκηνικά, σε μια εντυπωσιακή σύγχρονη βίλα. Η Ζενεβιέβ Μαζαρί και η Ισμήνη Παπαβλασοπούλου βρίσκονται δίπλα στους τρεις φιναλίστ για να τους καθοδηγούν, καθώς σε μια τόσο απαιτητική μέρα η ενέργεια και οι αποδόσεις πρέπει να παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα. Οι φιναλίστ θα κριθούν σε στοιχεία που έχουν να κάνουν με την κίνηση αλλά και με την υποκριτική, ενώ η έκφραση αλλά και το περπάτημα πρέπει να ανταποκρίνονται στην πολυτελή φύση του προϊόντος, που διαφημίζουν.
Όλα αυτά καταλήγουν στο μεγάλο πλατό ετυμηγορίας, σε live μετάδοση!