Η απάντηση της Μακρυπούλια μετά τον σάλο που προκλήθηκε με την χαμένη πτήση της

Συντάκτης: Newsroom

5 Ιουνίου 2023 19:01

Η απάντηση της Μακρυπούλια μετά τον σάλο που προκλήθηκε με την χαμένη πτήση της

Η Ζέτα Μακρυπούλια το πρωί της Κυριακής «ξέσπασε» μέσω του Instagram επειδή έχασε την πτήση της για Σάμο.

Το βίντεο με τις διαμαρτυρίες της ηθοποιού έγινε πρώτο trend με τους χρήστες των social media να την… δικάζουν εξαιτίας της διαμαρτυρίας της την οποία θεώρησαν αδικαιολόγητη από την στιγμή που η ίδια η Ζέτα Μακρυπούλια παραδέχθηκε ότι καθυστέρησε να κάνει check in στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Θέλοντας να απαντήσει στους επικριτές της δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο Instagram μία χιουμοριστική εικόνα στην οποία εμφανίζεται η ίδια να… πετάει έξω από το παράθυρο του αεροσκάφους κρατώντας ένα πλακάτ που γράφει: «πάω για κατούρημα». Προφανής η προσπάθεια της Ζέτας Μακρυπούλια να το γυρίσει στο χιούμορ επιμένοντας ότι έχασε αναίτια την πτήση για Σάμο επειδή πήγε για λίγο στην τουαλέτα προτού κάνει check in.

Το πρωί της Κυριακής η Ζέτα Μακρυπούλια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram τη δυσάρεστη εμπειρία που είχε στο αεροδρόμιο. Η ηθοποιός ετοιμαζόταν να ταξιδέψει στη Σάμο, όταν τελικά «έχασε» την πτήση της στο αεροδρόμιο.

Όπως λέει σε βίντεο που δημοσίευσε, αναφέρει τι ακριβώς συνέβη, ενώ ουσιαστικά τονίζει πως βρισκόταν στο αεροδρόμιο αρκετή ώρα πριν αναχωρήσει το αεροπλάνο.

Σε βίντεο που μοιράστηκε σε story ακούγεται αρχικά, να λέει: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».

«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», συμπλήρωσε.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=73&v=bjhvoFSxPYw&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr%2F&embeds_referring_origin=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr&source_ve_path=MjM4NTE&feature=emb_title

Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.

«Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», εξηγεί.

«Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», περιγράφει.

Τέλος, θέλησε να θέσει δύο απορίες στο κοινό της, ενώ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την πτήση. «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είπε κλείνοντας.

H απάντηση της εταιρείας Sky Express

«Καθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση» ήταν η απάντηση της αεροπορικής εταιρίας στο protothema.gr.

Αντιδράσεις στο Twitter

https://twitter.com/BillyIdiot1/status/1665360425368662017?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1665360425368662017%7Ctwgr%5E37272fb4597282a3ea49f50f93f557fe42b2e08f%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr%2Flife-style%2Farticle%2F1378695%2Fi-makrupoulia-to-erixe-tora-stin-plaka-gia-tin-hameni-ptisi-tis-alla-to-twitter-den-sughorei%2F

https://twitter.com/Alcalic_Battery/status/1665326237991026688?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1665326237991026688%7Ctwgr%5E37272fb4597282a3ea49f50f93f557fe42b2e08f%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr%2Flife-style%2Farticle%2F1378695%2Fi-makrupoulia-to-erixe-tora-stin-plaka-gia-tin-hameni-ptisi-tis-alla-to-twitter-den-sughorei%2F