Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
12 Νοεμβρίου 2020 16:45
Η Disney ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας Χριστουγεννιάτικης διαφήμισης, μια τρισδιάστατη σύντομη ταινία κινουμένων σχεδίων, που αφηγείται τη συγκινητική ιστορία μιας γιαγιάς, της εγγονής της και των οικογενειακών παραδόσεων που τις συνδέουν όλα αυτά τα χρόνια.
Στο πλαίσιο της εορταστικής καμπάνιας της Disney, «Από την οικογένεια μας στη δική σας», η διαφήμιση σηματοδοτεί την 40ετή συνεργασία με την παιδική φιλανθρωπική μη κερδοσκοπική οργάνωση, Make-A-Wish®. Η πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου στα κανάλια της Disney στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, καθώς και στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Βόρεια Αμερική και σε περιοχές της Ασίας. Kαι στην Ελλάδα η ταινία είναι διαθέσιμη για προβολή στην σελίδα της Disney στο Facebook και στο κανάλι της Disney στο Youtube.
Η ιστορία που ζεσταίνει τις καρδιές, είναι εμπνευσμένη από θέματα όπως οι παραδόσεις, η οικογενειακή συνύπαρξη και η νοσταλγία και παρουσιάζει δύο καινούργιους χαρακτήρες – μια γιαγιά, τη Λόλα και την εγγονή της – μαζί με τον γνωστό φίλο Μίκυ Μάους, ο οποίος εμφανίζεται ως ένα πολύ αγαπημένο παιχνίδι που έλαβε η Λόλα ως μικρό παιδί από τον πατέρα της το 1940. Κάθε χρονιά που περνάει, ο Μίκυ έρχεται να συμβολίσει την παιδική ηλικία της Λόλα και μια σημερινή σύνδεση με την εγγονή της, ως ο απόλυτος εμπνευστής της εορταστικής έκπληξης το πρωί των Χριστουγέννων.
Οι θαυμαστές της Disney θα μπορούν να αγοράσουν το λούτρινο vintage παιχνίδι περιορισμένης έκδοσης που εμφανίζεται στη διαφήμιση από το Disney Store και το ShopDisney.eu, συνεισφέροντας έτσι στους οργανισμούς Make-A-Wish.
Η ιστορία πλαισιώνεται στην Ελλάδα από την γεμάτη συναισθήμα φωνή της δημοφιλούς καλλιτέχνιδας Τάμτα, η οποία ερμηνεύει το “Love Is A Compass”, που γράφτηκε από την ομάδα σύνθεσης / παραγωγής τραγουδιών, PARKWILD.
Για να γιορτάσει το θέμα των εορταστικών οικογενειακών παραδόσεων, η Disney ενθαρρύνει τους θαυμαστές να μοιραστούν στο Facebook, το Instagram ή το Twitter τις δικές τους παλιές και πρόσφατες εορταστικές αναμνήσεις χρησιμοποιώντας το #LoveFromDisney. Για κάθε ανάμνηση που θα δημοσιεύεται η Disney θα δωρίσει $ 1USD στο Make-A-Wish® (έως 100.000 $ USD). (Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις).
Η Tasia Filippatos, SVP Disney EMEA δήλωσε: «Τα Χριστούγεννα είναι η περίοδος να προσφέρουμε και να ανταποδώσουμε και βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη της εορταστικής διαφημιστικής καμπάνιας που υποστηρίζει τον μακροπρόθεσμο φιλανθρωπικό μας συνεργάτη Make-A-Wish®. Στόχος μας ήταν να πούμε μια παγκόσμια ιστορία που εμπνέει μέσα από τους θεματικούς τομείς που αφορούν στην οικογένεια, στη αγάπη και στις ιδιαίτερες παραδόσεις. Ελπίζουμε ότι οι φίλοι της Disney θα απολαύσουν την ταινία μας.»
Η Τάμτα, που ερμήνευσε για την Ελλάδα το ‘Love Is A Compass’ δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένη που συμμετέχω στη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Disney, για την υποστήριξη του Make-A-Wish®. Οι στίχοι του κομματιού και η αφήγηση στη διαφήμιση είναι δυνατοί και σημαντικοί. Το θέμα οικογένειας και των αγαπημένων άνθρωπων είναι κυρίαρχο σε πολλούς από εμάς – ειδικά αυτά τα Χριστούγεννα.»
Ο Luciano Manzo, President and CEO του Make-A-Wish® International δήλωσε: «Η 40χρονη συνεργασία μας με τη Disney έχει ήδη βοηθήσει στην υλοποίηση πολλών παιδικών ευχών σε όλο τον κόσμο και είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε αυτή τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια. Η εορταστική περίοδος είναι μια τόσο σημαντική στιγμή για πολλές οικογένειες ώστε να γιορτάσουν ιδιαίτερες στιγμές και είναι υπέροχο που έχουμε την ευκαιρία να εκπληρώσουμε ακόμη περισσότερες ευχές με την υποστήριξη της Disney. Ελπίζουμε ότι το κοινό θα λατρέψει το κινούμενο σχέδιο και θα συμμετέχει.»
Η Σάντρα Ζεφειρακοπούλου, Γενική Διεθύντρια του Make-A-Wish Ελλάδος, δήλωσε: «Το να ανήκεις σε μία μεγάλη οικογένειά είναι ευλογία! Η Disney στέκεται στο πλευρό του Make-A-Wish® International για 40 χρόνια και έχει ήδη βοηθήσει να πραγματοποιηθούν τόσες πολλές ευχές παιδιών σε όλο το κόσμο. Ευχαριστούμε το ελληνικό γραφείο της Disney που είναι πάντα υποστηρικτικοί, ακόμη και στα πιο δύσκολα.»
Η διαφήμιση αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε από την εσωτερική δημιουργική ομάδα της Disney EMEA (Ευρώπης-Μέσης Ανατολής-Αφρικής), με επικεφαλής την Angela Affinita, Διευθύντρια του Brand Marketing and Creative, σε συνεργασία με το Flux Animation Studios. H πρεμιέρα του «Από την οικογένεια μας στη δική σας» στις 9 Νοεμβρίου, το vintage λούτρινο Μίκυ Μάους και η καμπάνια κοινωνικών μέσων λανσάρονται ταυτόχρονα.
Καθώς τα Χριστούγεννα είναι η περίοδος για προσφορά και δώρα, γεμίστε χαμόγελα τα πρόσωπα εκείνων που αγαπάτε περισσότερο με μαγευτικά δώρα Disney. Εξερευνήστε προτάσεις δώρων που θα φέρουν ακόμα περισσότερη μαγεία αυτά τα Χριστούγεννα στην οικογένεια και στους φίλους όλων των ηλικιών. Ανακαλύψτε τα καλύτερα προϊόντα από Disney, Pixar, Star Wars ™ και Marvel. Μεταφερθείτε στον μαγικό και μαγευτικό κόσμο του Frozen 2. Ξεκινήστε μια γαλαξιακή περιπέτεια μέσα από το διάστημα με το Star Wars ™. Γίνετε ο ήρωας του σύμπαντος με τους σούπερ ήρωες της Marvel. Αφήστε τη μαγεία να ξεχειλίσει αυτήν την εορταστική περίοδο και επιλέξτε ευφάνταστα δώρα για να δώσετε χαρά στα μάτια των αγαπημένων σας τη στιγμή που τα ανοίγουν.