Επειδή είναι και επίκαιρο, νομίζουμε πως είναι η ιδανικότερη παρομοίωση. Η Ιωάννα Τούνη είναι η Ρεάλ Μαδρίτης των influencers στην Ελλάδα.
Την έχεις δεδομένη, την έχεις συνηθίσει, σε ενοχλεί, την έχεις φάει στη μάπα, βλέπεις νέους να βγαίνουν, κάποια στιγμή αναρωτιέσαι ποιοι είναι όλοι δαύτοι και σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα, και στο τέλος έρχεται και λέει σε όλους «κάντε στην άκρη ρε γατιά…πηγαίνετε στην παιδική χαρά να κάνετε τραμπάλα κι αφήστε εμένα εδώ στο παιχνίδι των μεγάλων».
Μόνο που σε αυτό το παιχνίδι, η Ιωάννα Τούνη είναι η καλύτερη. Όσο κι αν άλλοι ακούγονται περισσότερο, αυτή έχει τον τρόπο να πάρει την πρωτιά.
Και σύμφωνα με τα στοιχεία της Humble, στην Ελλάδα, στον κόσμο των influencers, η Ιωάννα Τούνη είναι πρώτη σχεδόν παντού. Μόνο στην κατηγορία της τεχνολογίας χάνει, γιατί εκεί είναι πρώτοι και καλύτεροι οι Unboxholics. Ε, να αφήσει τίποτα και στα άλλα τα παιδάκια για να παίξουν.
Στο fashion και το lifestyle (αφορά μέρη για να βγεις στην πόλη, πράγματα να δεις και να βιώσεις) όμως είναι πρώτη και με διαφορά. Το ενδιαφέρον πάντα βρίσκεται στους από κάτω της.
Στο fashion, η 2η θέση πάει στη Modern Cinderella που 10 ανθρώπους να ρωτήσουμε, θα βρουν 10 ενστάσεις ο καθένας για το ότι είναι τόσο ψηλά και έχει τόση επιρροή, αλλά με τα 12χρονα που είναι το κοινό της, δεν θα βρεις άκρη.
Στην κατηγορία του Lifestyle, είναι ευχάριστο ότι στην 3η θέση βρίσκεται η υπέροχη Madame Ginger που με την ομάδα της κάνουν φανταστική δουλειά, ανανεώνονται σε κόνσεπτ διαρκώς, παρουσιάζουν πάντα κάτι νέο στον κόσμο, ενώ στη 2η θέση είναι ο Fipster.
Ο Fipster είναι, με βάση τα στοιχεία, ο Νο1 μετά την Ιωάννα Τούνη, αφού συνολικά στο Instagram και το TikTok είναι πίσω από την «Ελένη Μενεγάκη» των social media κι έχει το μεγαλύτερο impact.
Είναι αξιοσημείωτο αυτό, διότι σε επίπεδο ακόλουθων και στα δύο social media, ο Fipster είναι πίσω από τη Dat Lilly και τους Unboxholics, αλλά η επιδραστικότητα του είναι μεγαλύτερη αυτών. Η Dat Lilly για παράδειγμα, που είναι 3η στο Instagram, ίσως θα έπρεπε να είναι 2η, γιατί αυτή είναι η δυναμική της.
Έχοντας πάντως παρατηρήσει το κοινό όλων αυτών, καταλήγει κανείς σε ένα συμπέρασμα που ίσως να αφορά την τηλεόραση στο μέλλον. Στην τηλεόραση θεωρούμε δυναμικό κοινό το 25-44. Στα social media όμως, τις αυτοκρατορίες τις φτιάχνουν στρατοί από 12χρονα ως και 16χρονα, που είναι ο πυρήνας των υποστηρικτών του Fipster, της Dat Lilly, της Modern Cinderella.
Η Τούνη είναι ίσως η μόνη διαγενεακή, η μόνη που απλώνεται σε όλο το φάση που θα συναντήσει κανείς στα social media.