Η Δανάη Μπάρκα δεν έχει κλείσει ούτε δύο μήνες ζωής στην ελληνική τηλεόραση Αλλά παρόλα αυτά θεωρεί ότι είναι σε θέση να κάνει αυτή υψηλού κριτική για τα ποσοστά τηλεθέασης και την αισθητική της
Όλα τα θέματα έχουν μια κοινωνική προσέγγιση, όχι lifestyle και «κίτρινη». Πόσο εύκολο ήταν να καταφέρετε αυτή τη διαφορετικότητα;
Ακριβώς γι’ αυτό σου είπα ότι είμαι ευγνώμων που βρίσκομαι στο MEGA. Είναι ένα κανάλι που πάντα είχε αισθητική παράδειγμα προς μίμηση, κρατούσε και κρατά τον πήχη ψηλά, δεν αρέσκεται στον κιτρινισμό και στο κουτσομπολιό. Αυτό σημαίνει ότι η αισθητική του σταθμού συνάδει με τη δική μου. Δεν είναι εύκολο σε μια αρένα που λέγεται πρωινή ζώνη να μην έχεις lifestyle γιατί το κοινό αυτό έχει συνηθίσει. Όμως η ανάγκη μου ήταν να βλέπουμε τη ζωή με ένα κοινωνικό πρίσμα και με γνώμονα την αλήθεια και τον συνάνθρωπο μας. Η θεματολογία μας δείχνει αυτό, ελπίζω ο κόσμος να το συνηθίσει και να το αγαπήσει.
Αν και η αισθητική δεν μετριέται με τηλεθέαση, παρακολουθείς νούμερα;
Αντιλαμβάνομαι ότι η τηλεθέαση είναι το πρακτικό κομμάτι του αν πηγαίνει καλά μία εκπομπή, φαίνεται η εμπορική επιτυχία. Εμείς την καλλιτεχνική αισθητική νομίζω ότι την έχουμε καταφέρει. Ευτυχώς το κανάλι δεν μας έχει βάλει στο τρυπάκι της τηλεθέασης, είναι όλοι υποστηρικτικοί και χαρούμενοι. Το πρωινό είναι συνήθεια και θέλει τον χρόνο του. Ακόμη, φέτος, υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός, όλο αυτό έχει να γίνει χρόνια. Θα σου πω ότι δεν πάμε με γνώμονα τα νούμερα, γιατί αν γινόταν αυτό, θα κάναμε ότι κάνουν τα υπόλοιπα κανάλια.